Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така. Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне
някой друг да сподели?
Следващия път като включиш на контакт изчакай 20 сек.. после връщаш обратно и пак даваш на контакт за 20 сек. Ако и тогава не запали нормално значи подгревни свещи.
Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така. Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне
някой друг да сподели?
Следващия път като включиш на контакт изчакай 20 сек.. после връщаш обратно и пак даваш на контакт за 20 сек. Ако и тогава не запали нормално значи подгревни свещи.
то изчакването се случва автоматично - аз съм keyless - колата сама си изчаква, после върти 5-6 секунди, прекъсва, върти пак и така. Но пали трудно... Акумулатора си е добър
ще се ходи до сервиза за преглед на свещите май.
Нед Яну 08, 2017 10:08 pm
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Аз тъкмо се похвалих и колата загасна в движение, 1- 2км след, като запалих и тръгнах. В този ред на мисли ( не ме питайте как стигнах до този извод) някой знае ли, къде се намира отдушника за резервоара, понеже се оказа замръзнал ( явно) и в момента, за да върви колата карам с развита капачка на резервоара, иначе става вакуум в резервоара и изгасва. И вакуума е толкова силен, че чак хлътва клапанчето на подкачващата помпа при двигателя. Отварям резервоара и пали. Май не трябваше да правя пергели на кишата...
За осем години с боксер дизела съм установил, че най-важно е подгревните свещи да работят (разбира се само с проверка), акумулаторът да е зареден на макс с добро зарядно устройство (много често алтернаторът не може да зареди на 100% поостарял акумулатор) и качествена добавка в горивото, която да прочиства и водата от резервоара и горивния филтър. На няколко пъти съм вадил буци лед от горивния филтър. Имал съм много случаи колата да не пали, а да върти добре. След подаване на ток пали от раз...Вариант е и акумулаторът да се загрее от електрическа подгревна с-ма с кабел от мрежата.
Аз вече не карам дизел(защото си взех мечтаното суби бензин), но мога да ви дам един съвет преди да завъртите ключа, светнете фаровете за 2-3 сек и някой друг консуматор за същото време и тогава врътнете ключа, а който е с ръчни задължително н натиснат съединител. Някой може и да ми се посмее но съм го правил когато съм имал проблем с пикливия дизел. Поздрави и милиони км. ви желая!
С един-два подгрева палеше при мен и от първия път и на -15. Акумулаторът ми е нов, което също би трябвало да има значение. Една сутрин обаче, точно на -15 имаше и едно цвърчене откъм централната конзола, което изчезна на втората минута от работата на двигателя.
Сря Яну 18, 2017 11:51 pm
tarambuka3500
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm Мнения: 842 Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
За осем години с боксер дизела съм установил, че най-важно е подгревните свещи да работят (разбира се само с проверка), акумулаторът да е зареден на макс с добро зарядно устройство (много често алтернаторът не може да зареди на 100% поостарял акумулатор) и качествена добавка в горивото, която да прочиства и водата от резервоара и горивния филтър. На няколко пъти съм вадил буци лед от горивния филтър. Имал съм много случаи колата да не пали, а да върти добре. След подаване на ток пали от раз...Вариант е и акумулаторът да се загрее от електрическа подгревна с-ма с кабел от мрежата.
да при мен се оказа че подгревните никакви ги няма, хаха. Почистиха релето и сега всичко е ток. лошото е, че няма някаква индикация (лампа?), която да показва ако подгревните не работят
Когато знам , че времето ще бъде много студено умишлено минавам на бензин и така гася колата.Много често карам само на бензин , понеже до работата ми е 2км.Сутрин давам контакт и след 5 секунди завъртам старт и пали без грижи , после спирачка и изреждам предавките на АТ , после потеглям без да давам много газ . Студения старт е най трудния момент за ДВГ , трансмисия и дори за изпускателната система.Газовата уредба допълнително затруднява старта при минусови температури , но качествена поддръжка и редовно сменени консумативи решават главоболия.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл