Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
 Как палите на -15 / -20? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така.
Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне

някой друг да сподели?

Съб Яну 07, 2017 10:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 12:53 pm
Мнения: 23
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От раз. На -16.
Ама все пак на акумулатора му е първа зима...+ скъпа нафта...

Нед Яну 08, 2017 9:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 11:19 pm
Мнения: 35
Местоположение: Варна
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Цитат:
Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така.
Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне

някой друг да сподели?
Следващия път като включиш на контакт изчакай 20 сек.. после връщаш обратно и пак даваш на контакт за 20 сек. Ако и тогава не запали нормално значи подгревни свещи.

Нед Яну 08, 2017 1:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm
Мнения: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз днес неможах :pardon:
Ще се сменя акумулатор

Нед Яну 08, 2017 2:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
thunder81 написа:
Цитат:
Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така.
Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне

някой друг да сподели?
Следващия път като включиш на контакт изчакай 20 сек.. после връщаш обратно и пак даваш на контакт за 20 сек. Ако и тогава не запали нормално значи подгревни свещи.


то изчакването се случва автоматично - аз съм keyless - колата сама си изчаква, после върти 5-6 секунди, прекъсва, върти пак и така. Но пали трудно...
Акумулатора си е добър

ще се ходи до сервиза за преглед на свещите май.

Нед Яну 08, 2017 10:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С обикновената нафта на Еко пали, все едно е юли месец на обяд, само в купето на мен не ми се струва, че е лято. :D :D :D

Пон Яну 09, 2017 11:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ето.
и това е на -10, на -16 предните дни беше доста по зле:

Пон Яну 09, 2017 6:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз тъкмо се похвалих и колата загасна в движение, 1- 2км след, като запалих и тръгнах. В този ред на мисли ( не ме питайте как стигнах до този извод) някой знае ли, къде се намира отдушника за резервоара, понеже се оказа замръзнал ( явно) и в момента, за да върви колата карам с развита капачка на резервоара, иначе става вакуум в резервоара и изгасва. И вакуума е толкова силен, че чак хлътва клапанчето на подкачващата помпа при двигателя. Отварям резервоара и пали.
Май не трябваше да правя пергели на кишата... :D

Пон Яну 09, 2017 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am
Мнения: 54
Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
За осем години с боксер дизела съм установил, че най-важно е подгревните свещи да работят (разбира се само с проверка), акумулаторът да е зареден на макс с добро зарядно устройство (много често алтернаторът не може да зареди на 100% поостарял акумулатор) и качествена добавка в горивото, която да прочиства и водата от резервоара и горивния филтър. На няколко пъти съм вадил буци лед от горивния филтър. Имал съм много случаи колата да не пали, а да върти добре. След подаване на ток пали от раз...Вариант е и акумулаторът да се загрее от електрическа подгревна с-ма с кабел от мрежата.

Вто Яну 17, 2017 4:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 05, 2016 11:44 am
Мнения: 24
Местоположение: Варна
Skype: T3332AT
Автомобил: Outback 2.5 4AT
Телефон: 0889729106
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз вече не карам дизел(защото си взех мечтаното суби бензин), но мога да ви дам един съвет преди да завъртите ключа, светнете фаровете за 2-3 сек и някой друг консуматор за същото време и тогава врътнете ключа, а който е с ръчни задължително н натиснат съединител. Някой може и да ми се посмее но съм го правил когато съм имал проблем с пикливия дизел.
Поздрави и милиони км. ви желая!

Вто Яну 17, 2017 7:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С един-два подгрева палеше при мен и от първия път и на -15. Акумулаторът ми е нов, което също би трябвало да има значение. Една сутрин обаче, точно на -15 имаше и едно цвърчене откъм централната конзола, което изчезна на втората минута от работата на двигателя.

Сря Яну 18, 2017 11:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Koynov написа:
За осем години с боксер дизела съм установил, че най-важно е подгревните свещи да работят (разбира се само с проверка), акумулаторът да е зареден на макс с добро зарядно устройство (много често алтернаторът не може да зареди на 100% поостарял акумулатор) и качествена добавка в горивото, която да прочиства и водата от резервоара и горивния филтър. На няколко пъти съм вадил буци лед от горивния филтър. Имал съм много случаи колата да не пали, а да върти добре. След подаване на ток пали от раз...Вариант е и акумулаторът да се загрее от електрическа подгревна с-ма с кабел от мрежата.


да при мен се оказа че подгревните никакви ги няма, хаха. Почистиха релето и сега всичко е ток.
лошото е, че няма някаква индикация (лампа?), която да показва ако подгревните не работят

Съб Яну 21, 2017 4:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 6:44 pm
Мнения: 90
Местоположение: sliven
Skype: maniatm
Автомобил: subaru forester sh
Телефон: 0888381569
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги къде стои това реле за подгревните свещи.

Сря Фев 01, 2017 8:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато знам , че времето ще бъде много студено умишлено минавам на бензин и така гася колата.Много често карам само на бензин , понеже до работата ми е 2км.Сутрин давам контакт и след 5 секунди завъртам старт и пали без грижи , после спирачка и изреждам предавките на АТ , после потеглям без да давам много газ . Студения старт е най трудния момент за ДВГ , трансмисия и дори за изпускателната система.Газовата уредба допълнително затруднява старта при минусови температури , но качествена поддръжка и редовно сменени консумативи решават главоболия. :beer:

Сря Фев 01, 2017 11:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 14 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор