Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така. Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне
някой друг да сподели?
Следващия път като включиш на контакт изчакай 20 сек.. после връщаш обратно и пак даваш на контакт за 20 сек. Ако и тогава не запали нормално значи подгревни свещи.
Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така. Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне
някой друг да сподели?
Следващия път като включиш на контакт изчакай 20 сек.. после връщаш обратно и пак даваш на контакт за 20 сек. Ако и тогава не запали нормално значи подгревни свещи.
то изчакването се случва автоматично - аз съм keyless - колата сама си изчаква, после върти 5-6 секунди, прекъсва, върти пак и така. Но пали трудно... Акумулатора си е добър
ще се ходи до сервиза за преглед на свещите май.
Нед Яну 08, 2017 10:08 pm
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Постове: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Аз тъкмо се похвалих и колата загасна в движение, 1- 2км след, като запалих и тръгнах. В този ред на мисли ( не ме питайте как стигнах до този извод) някой знае ли, къде се намира отдушника за резервоара, понеже се оказа замръзнал ( явно) и в момента, за да върви колата карам с развита капачка на резервоара, иначе става вакуум в резервоара и изгасва. И вакуума е толкова силен, че чак хлътва клапанчето на подкачващата помпа при двигателя. Отварям резервоара и пали. Май не трябваше да правя пергели на кишата...
За осем години с боксер дизела съм установил, че най-важно е подгревните свещи да работят (разбира се само с проверка), акумулаторът да е зареден на макс с добро зарядно устройство (много често алтернаторът не може да зареди на 100% поостарял акумулатор) и качествена добавка в горивото, която да прочиства и водата от резервоара и горивния филтър. На няколко пъти съм вадил буци лед от горивния филтър. Имал съм много случаи колата да не пали, а да върти добре. След подаване на ток пали от раз...Вариант е и акумулаторът да се загрее от електрическа подгревна с-ма с кабел от мрежата.
Аз вече не карам дизел(защото си взех мечтаното суби бензин), но мога да ви дам един съвет преди да завъртите ключа, светнете фаровете за 2-3 сек и някой друг консуматор за същото време и тогава врътнете ключа, а който е с ръчни задължително н натиснат съединител. Някой може и да ми се посмее но съм го правил когато съм имал проблем с пикливия дизел. Поздрави и милиони км. ви желая!
С един-два подгрева палеше при мен и от първия път и на -15. Акумулаторът ми е нов, което също би трябвало да има значение. Една сутрин обаче, точно на -15 имаше и едно цвърчене откъм централната конзола, което изчезна на втората минута от работата на двигателя.
Сря Яну 18, 2017 11:51 pm
tarambuka3500
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm Постове: 842 Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
За осем години с боксер дизела съм установил, че най-важно е подгревните свещи да работят (разбира се само с проверка), акумулаторът да е зареден на макс с добро зарядно устройство (много често алтернаторът не може да зареди на 100% поостарял акумулатор) и качествена добавка в горивото, която да прочиства и водата от резервоара и горивния филтър. На няколко пъти съм вадил буци лед от горивния филтър. Имал съм много случаи колата да не пали, а да върти добре. След подаване на ток пали от раз...Вариант е и акумулаторът да се загрее от електрическа подгревна с-ма с кабел от мрежата.
да при мен се оказа че подгревните никакви ги няма, хаха. Почистиха релето и сега всичко е ток. лошото е, че няма някаква индикация (лампа?), която да показва ако подгревните не работят
Когато знам , че времето ще бъде много студено умишлено минавам на бензин и така гася колата.Много често карам само на бензин , понеже до работата ми е 2км.Сутрин давам контакт и след 5 секунди завъртам старт и пали без грижи , после спирачка и изреждам предавките на АТ , после потеглям без да давам много газ . Студения старт е най трудния момент за ДВГ , трансмисия и дори за изпускателната система.Газовата уредба допълнително затруднява старта при минусови температури , но качествена поддръжка и редовно сменени консумативи решават главоболия.