Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:21 am



Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
 Как палите на -15 / -20? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така.
Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне

някой друг да сподели?

Съб Яну 07, 2017 10:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 12:53 pm
Мнения: 23
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От раз. На -16.
Ама все пак на акумулатора му е първа зима...+ скъпа нафта...

Нед Яну 08, 2017 9:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 11:19 pm
Мнения: 35
Местоположение: Варна
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Цитат:
Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така.
Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне

някой друг да сподели?
Следващия път като включиш на контакт изчакай 20 сек.. после връщаш обратно и пак даваш на контакт за 20 сек. Ако и тогава не запали нормално значи подгревни свещи.

Нед Яну 08, 2017 1:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm
Мнения: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз днес неможах :pardon:
Ще се сменя акумулатор

Нед Яну 08, 2017 2:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
thunder81 написа:
Цитат:
Сутринта беше -17 и моята машинка доста колебливо запали, от третия път така.
Хем с подгряване 4-5 секунди докато ламБата загасне

някой друг да сподели?
Следващия път като включиш на контакт изчакай 20 сек.. после връщаш обратно и пак даваш на контакт за 20 сек. Ако и тогава не запали нормално значи подгревни свещи.


то изчакването се случва автоматично - аз съм keyless - колата сама си изчаква, после върти 5-6 секунди, прекъсва, върти пак и така. Но пали трудно...
Акумулатора си е добър

ще се ходи до сервиза за преглед на свещите май.

Нед Яну 08, 2017 10:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С обикновената нафта на Еко пали, все едно е юли месец на обяд, само в купето на мен не ми се струва, че е лято. :D :D :D

Пон Яну 09, 2017 11:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ето.
и това е на -10, на -16 предните дни беше доста по зле:

Пон Яну 09, 2017 6:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз тъкмо се похвалих и колата загасна в движение, 1- 2км след, като запалих и тръгнах. В този ред на мисли ( не ме питайте как стигнах до този извод) някой знае ли, къде се намира отдушника за резервоара, понеже се оказа замръзнал ( явно) и в момента, за да върви колата карам с развита капачка на резервоара, иначе става вакуум в резервоара и изгасва. И вакуума е толкова силен, че чак хлътва клапанчето на подкачващата помпа при двигателя. Отварям резервоара и пали.
Май не трябваше да правя пергели на кишата... :D

Пон Яну 09, 2017 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am
Мнения: 54
Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
За осем години с боксер дизела съм установил, че най-важно е подгревните свещи да работят (разбира се само с проверка), акумулаторът да е зареден на макс с добро зарядно устройство (много често алтернаторът не може да зареди на 100% поостарял акумулатор) и качествена добавка в горивото, която да прочиства и водата от резервоара и горивния филтър. На няколко пъти съм вадил буци лед от горивния филтър. Имал съм много случаи колата да не пали, а да върти добре. След подаване на ток пали от раз...Вариант е и акумулаторът да се загрее от електрическа подгревна с-ма с кабел от мрежата.

Вто Яну 17, 2017 4:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 05, 2016 11:44 am
Мнения: 24
Местоположение: Варна
Skype: T3332AT
Автомобил: Outback 2.5 4AT
Телефон: 0889729106
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз вече не карам дизел(защото си взех мечтаното суби бензин), но мога да ви дам един съвет преди да завъртите ключа, светнете фаровете за 2-3 сек и някой друг консуматор за същото време и тогава врътнете ключа, а който е с ръчни задължително н натиснат съединител. Някой може и да ми се посмее но съм го правил когато съм имал проблем с пикливия дизел.
Поздрави и милиони км. ви желая!

Вто Яну 17, 2017 7:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С един-два подгрева палеше при мен и от първия път и на -15. Акумулаторът ми е нов, което също би трябвало да има значение. Една сутрин обаче, точно на -15 имаше и едно цвърчене откъм централната конзола, което изчезна на втората минута от работата на двигателя.

Сря Яну 18, 2017 11:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Koynov написа:
За осем години с боксер дизела съм установил, че най-важно е подгревните свещи да работят (разбира се само с проверка), акумулаторът да е зареден на макс с добро зарядно устройство (много често алтернаторът не може да зареди на 100% поостарял акумулатор) и качествена добавка в горивото, която да прочиства и водата от резервоара и горивния филтър. На няколко пъти съм вадил буци лед от горивния филтър. Имал съм много случаи колата да не пали, а да върти добре. След подаване на ток пали от раз...Вариант е и акумулаторът да се загрее от електрическа подгревна с-ма с кабел от мрежата.


да при мен се оказа че подгревните никакви ги няма, хаха. Почистиха релето и сега всичко е ток.
лошото е, че няма някаква индикация (лампа?), която да показва ако подгревните не работят

Съб Яну 21, 2017 4:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 6:44 pm
Мнения: 90
Местоположение: sliven
Skype: maniatm
Автомобил: subaru forester sh
Телефон: 0888381569
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги къде стои това реле за подгревните свещи.

Сря Фев 01, 2017 8:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато знам , че времето ще бъде много студено умишлено минавам на бензин и така гася колата.Много често карам само на бензин , понеже до работата ми е 2км.Сутрин давам контакт и след 5 секунди завъртам старт и пали без грижи , после спирачка и изреждам предавките на АТ , после потеглям без да давам много газ . Студения старт е най трудния момент за ДВГ , трансмисия и дори за изпускателната система.Газовата уредба допълнително затруднява старта при минусови температури , но качествена поддръжка и редовно сменени консумативи решават главоболия. :beer:

Сря Фев 01, 2017 11:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 14 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор