Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
|
Страница 1 от 1
|
|
XV дизел. Моля за коментар от специалист.
Автор |
Съобщение |
trak
Регистриран на: Вто Май 06, 2008 2:53 pm Постове: 39 Местоположение: PLEVEN Рейтинг: 10
|
|
Пет Юни 23, 2017 8:49 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
"Колега" trak имате 37 мнения за 9 години! Определено ще имате отговор и от специалист на поста Ви.
|
|
|
Пет Юни 23, 2017 9:31 pm |
|
|
trak
Регистриран на: Вто Май 06, 2008 2:53 pm Постове: 39 Местоположение: PLEVEN Рейтинг: 10
|
Извинявам се, не знаех че феновете на марката се определят от мненията които са постнали. Сори за спама.
|
10
|
|
Пет Юни 23, 2017 9:46 pm |
|
|
Vmax
|
По скоро се определят по желанието им за четене...
Виж дизел раздела, за повече подробности относно проблеми с двигателя и съединител/маховик. Да, сменя се съединител и маховик на 100 000км, но това е кола 4х4 с 350нм и разход 6-7/100, така че едното е за сметка на другото.
Статията няма да я коментирам, защото Ауто Билд става само и единствено за тоалетно четиво с техните отявлени поръчкови коментари.
Карал съм ХВ на колега от форума за кратко, макар и с бензиновият двигател - колата е цивилен Форестър СГ ( 2003-2008 ), с пипната визия и по-модерен интериор. За градско и спокойно извънградско е супер. Линеартроника е много добър и колата дори с бензиновия мотор е достатъчно пъргава.
Обаче за 65 000лв е надценена с поне 15к лв. Ако ще се дават 65к по добре Аутбек 2.5 бензин
|
|
|
Пет Юни 23, 2017 9:53 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Постове: 282 Рейтинг: 75
|
Съединителя наистина ми се струва малко слабичък. Дано греша.
|
|
|
Пет Юни 23, 2017 11:15 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
trak написа: Извинявам се, не знаех че феновете на марката се определят от мненията които са постнали. Сори за спама. Определено феновете на марката не се определят от мненията. Първо да се извиня за обръщението "колега" от предният ми пост. А сега на темата.Когато не знам някои неща аз чета ,питам,наблюдавам и не на последно място търся някакво логично обяснение. 1.В тази статия има мнения само на немски специалисти.Добре е да има мнения и на специалисти от други държави.Ако можете да ни предоставите такива,ще ВИ бъда благодарен. 2.Ако погледнем броиката на мненията дадени за тази статия накрая-ами определено те са смущаващо малко на брои. 3.Понякога гледам тв канала Аuto motor channel и до сега не съм видял някои немски автомобил да не е на първо място в 3-точковото тестовото изпитание с друг автомобил произведен в друга държава. 4.Немците определо са много добра техн. нация.Аз работя във фирма ,която купува само немски машини/нови/ и когато в годината един път пристига техен представител аз и моите колеги се опитваме да му обясним слабите места на някои от тях,продиктувано от вече 10 годишният ни опит които сме натрупали.Отговорът всеки път е един и същ,че това е наи доброто на пазара в момента и някои от тези проблеми които имаме се дължат на недобра експоатация и неспазване на техн.препоръки,които са описани в документите им.А с това определено компромис не сме правили.
|
|
|
Съб Юни 24, 2017 7:53 am |
|
|
iion
|
Да ударя и аз един алтернативен коментар - според мен материала определено е поръчков. Защо: - Откакто XV излезе на пазара периодически се появява статия за това клоко зле е направен и как се чупи, и то специално дизела. Не съм попадал на подобни статии за която и да е друга линия - Форестър, Аутбек, Легаси и т.н - или за същия дизелов агрегат в тях.
- Продажбите не са високи - според мен - понеже XV е създаден от маркетингов натиск за да запълни ниша на пазара, на която Subaru искат да присъстват. От друга страна - отново според мен - фенове на марката харесват друга концепция на автомобил - повече автомобил, лъскавината на втори план. Определено това предпочитание не е масов пазарен сегмент и точно това се опитват да раздвижат от Subaru - да спечелят нови купувачи - но това не се получава добре в момента. Подобно развитие имаше и с Tribeca, сега и новите модели от старите линии отиват в подобна посока.
- Тези две неща според мен показват, че на някои производители особено в Европа много им се иска Subaru да си гледат работата в техния малък сегмент. XV е точно в един сегмент на автомобилния пазар, където в момента се правят най-големи печалби и затова той попада под прицела на конкуренцията.
Та така. Въпреки че старата концепция на Subaru дизайна и изпълнение ми допада повече, компанията се променя не зависимо дали ни харесва или не и започва да търка лакти с останалите играчи на пазара. Давайте го по-спокойно и ударете по една бира за славната марка
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
25
|
|
Съб Юни 24, 2017 9:51 am |
|
|
edd2
Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm Постове: 144 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
|
Warxcell написа: Съединителя наистина ми се струва малко слабичък. Дано греша. вече 170000км никакви проблеми/ и последната зима я кара само ЖЕНАТА /
|
|
|
Съб Юни 24, 2017 7:57 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Постове: 282 Рейтинг: 75
|
edd2 написа: Warxcell написа: Съединителя наистина ми се струва малко слабичък. Дано греша. вече 170000км никакви проблеми/ и последната зима я кара само ЖЕНАТА / Моя оригиналния е сменен на 90 000км. А новия е замирисвал 2 пъти вече, при голям баир и плавни потегляния. (Карам фори, не XV).
|
|
|
Съб Юни 24, 2017 8:07 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Постове: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Не съм съгласен, че съединителя е слаб! До тук съм навъртял 189 000км и е като нов. Никога обаче не съм се окопавал или теглил ремарке. Виж баири при мен дал Господ, дори и гаража ми е подземен и всяко пътуване започва с 30 метрово стръмно изкачване. Карам Импреза и всички километри са си само мои.
|
|
|
Пон Юни 26, 2017 2:51 pm |
|
|
Vami
|
Това, колко бързо се износва зависи от това, къде и как се кара. Ако перкаш на дълги преходи магистрално може и до 500 000 км да издържи, ама на спри-тръгни в София, заминава за нула време...
|
|
|
Пон Юни 26, 2017 4:15 pm |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Постове: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
Привет колега trak. След като търсиш коментар от специалист, явно не вярваш на "спецовете", автори на статията. Аз също не им вярвам много-много. Предъвкахме я леко тази статия, когато излезе: viewtopic.php?f=1&t=15786&start=40Общо взето, като изключим проблема с дюзите, което си е издънка на Denso и на сервизните специалисти в Германия, които не са го хванали при прегледите, другите посочени в статията недостатъци са доста пресилени. Моето е на 102 000 км. Би трябвало да е на същото плачевно, според немците, дередже. Да, ама не точно. При мен скърца отвреме-навреме само допълнително сложения в багажника пластмасов леген, който опира и се трие в пластмасовото покритие на задните калници. Пръскам със силиконов спрей и млъква за някой и друг месец. Когато проскърка - пак пръссс. НИЩО ДРУГО не скърца и не трака, независимо от сглобките с пластмасови нитове. За тези километри, освен консумативите, съм сменил заден ляв лагер-главина и предно ляво външно каре. И една крушка на мигач. Отдолу има тук-там тръгнала ръжда по тръбите на генерацията, но коя шестгодишна кола от същия клас, карана в Германия и България няма грам ръжда отдолу? Нормална амортизация за шестгодишна кола, според мен. Вместо да търсиш анализи на статията и съвети от специалисти, когато имаш път към София, драсни едно лично - ще ти я покажа и ще те повозя, за да прецениш сам, дали следва да се вярва на 100% на написаното от немците. Поздрави.
|
10
|
|
Пон Юни 26, 2017 5:15 pm |
|
|
trak
Регистриран на: Вто Май 06, 2008 2:53 pm Постове: 39 Местоположение: PLEVEN Рейтинг: 10
|
Приятели, благодаря за коментарите, притежавам Импреза XV 2.0 Euro 5 (12.2010) навъртях и 20k. Италианка на 150к ми я докараха, съобразих се с коментари от други теми и веднага и смених съединителя(оказа се че феродовия диск е сменен без демпферния). Подмених целия. За 20к до тук никакви проблеми. Замислих се за Импреза ХV, прочетох статията която леко ме разколеба и потърсих мнения от вас. Това ми е трето Субару и отношението ми към бранда е категорично положително.
|
|
|
Пон Юни 26, 2017 9:53 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта |
|