Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Съвет за сервиз - дизел
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=25188
Страница 1 от 1

Автор:  Logus [ Пон Май 07, 2018 7:06 am ]
Заглавие:  Съвет за сервиз - дизел

Здравейте колеги,

За пръв път ще водя колата за нещо по-сериозно от смяна на консумативи. Можете ли да ми препоръчате сервиз, в който да познават добре дизеловите ни автомобили?

Снощи на магистралата ме усъмни, че нещо не е наред. Турбото набираше както обикновено като мощност, но звукът беше друг - не така плътен, а като свистене на вятър. Освен това при рязко ускорение запуши доста силно. Преди пак е пропушвала, но незначително. И това си беше през целия път, към 100-тина км.

Поздрави,
Стефан

Автор:  Vmax [ Пон Май 07, 2018 8:41 am ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

а да беше написал за кой град търсиш сервиз?

Автор:  Logus [ Пон Май 07, 2018 10:44 am ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Vmax написа:
а да беше написал за кой град търсиш сервиз?

Извинявам се, София.

Автор:  Vmax [ Пон Май 07, 2018 8:03 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Любо, Люлин.

Автор:  Logus [ Пон Май 07, 2018 8:15 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Благодаря!

Автор:  Logus [ Вто Май 08, 2018 2:05 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

За протокола - оказа се сцепен маркуч под кулера. :)

Благодаря на колегата Alxx, който веднага ме насочи за какво да проверя най-напред!

Автор:  Vmax [ Вто Май 08, 2018 2:25 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

viewtopic.php?f=18&t=12524&p=278159&hilit=%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B0#p278159

Автор:  takinardi [ Вто Май 08, 2018 3:17 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Vmax написа:
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=12524&p=278159&hilit=%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B0#p278159


Vmax, не тази му се е сцепила, а след кулера. Между кулера и смукателния колектор е един маркуч около 20- тина см. Почва да изпуска от там част от налягането.

Автор:  Logus [ Вто Май 08, 2018 9:14 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

takinardi написа:
Vmax написа:
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=12524&p=278159&hilit=%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B0#p278159


Vmax, не тази му се е сцепила, а след кулера. Между кулера и смукателния колектор е един маркуч около 20- тина см. Почва да изпуска от там част от налягането.


Точно, тръбата, показана от Vmax я знам, с нея започнах, след като рових във форума.
След като свалихме кулера, се оказа сцепена точна една съвсем къса, огъната на около 45 градуса тръба, подобна или като тази:
https://www.google.com/search?client=fi ... BeOXlsKPmM:

Сега всичко е наред. Благодаря и за насоката към Любо, добре е да знам, ако ми се наложи да правя нещо по-сериозно.

Автор:  Alxx [ Вто Май 08, 2018 10:15 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Чак сега се освободих, де'а. Хубаво, че си го открил бързо, но направи някъде една диагностика с живи данни да провериш за овърбууст, да не стане строш(както говорихме). :beer:

Автор:  takinardi [ Сря Май 09, 2018 8:35 am ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Според Павлин си е масово явление да се пука точно тази тръба при турбо моторите. На мен ми я хвана много бързо с диагностиката и форсиране дори само на място. Но все пак тази няма да те остави на пътя, както ако гръмне "онази" другата.

Автор:  dancho.danev [ Пон Май 14, 2018 1:11 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Ето ме и мен в редичката с тръбопроблемите :hello: :hello: :hello:
От около 2 седмици забелязах, че колата стана малко мудна, гори повече и при подаване на газ хвърля черен пушек. Загуба на масло няма и това леко ме успокояваше. Разрових се във форума и попаднах на тази тема. След кратко диагностициране с ръка открих причината. Днес ходих до сервиза и за мой късмет имаха в наличност въпросния маркуч :) Смениха го и сега колата отново си работи както трябва. А ето го и виновника:
http://media.snimka.bg/s1/6179/038601379-big.jpg?r=0

Между другото съм на 210 хил. и се замислям дали да не сменя всички гумени съединения превантивно.

Автор:  Logus [ Вто Май 15, 2018 12:36 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Същият!
Дали да не прекръстим темата на "Сцепен маркуч под кулера"? :)

Автор:  tarambuka3500 [ Съб Май 19, 2018 6:54 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

добра идея, аз пък се замислих дали да не си купя един такъв и да го метна в багажника да си седи :)
макар че още нямам и 70,000км

Автор:  Warxcell [ Пон Юли 02, 2018 11:31 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Logus написа:
Същият!
Дали да не прекръстим темата на "Сцепен маркуч под кулера"? :)

+1.

При мене се спука на 150 000. :)

tarambuka3500 написа:
добра идея, аз пък се замислих дали да не си купя един такъв и да го метна в багажника да си седи :)
макар че още нямам и 70,000км



Или да вземеш лепенки за вътрешна гума на колело. :D моя така го ремонтирах.

Изображение

Автор:  Warxcell [ Съб Юли 07, 2018 2:49 pm ]
Заглавие:  Re: Съвет за сервиз - дизел

Допълнение към темата: понеже явно заради това че лепих с две лепенки не стана здраво и при газ се чуваше все едно надува свирка се наложи пак да разглабям. Това което забелязах е, че се беше стопил изолирбанда на мястото където беше спукано. Та си мисля, че заради жегата се е спукал маркуча. Лепнах нова продълговата лепенка и я увих с алуминиево фолио. Надявам се това да спре жегата да мори маркуча.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/