Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Ное 16, 2018 1:22 am



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Леко изтракване при палене? Нормално ли е? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm
Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, нов съм в субару средите и преди месец си купих въпросния автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009год 12месец. Та въпроса ми е следния, при палене има леко изтракване и претрисване и веднага след това изчезва, искам да знам нормално ли е и има ли причина да се притеснявам? Благодаря предварително за отговорите!

Вто Окт 16, 2018 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 14
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Хидравлични повдигачи на клапани, може би?

Сря Окт 17, 2018 1:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 302
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 134
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тук във форума колеги са споделяли, че и от масло са имали такова оплакване.
Като я купи смени ли маслото и с какво? От самата покупка ли е така или след това се появи?

Сря Окт 17, 2018 1:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, най- добрия , а в твоя случай и най- бързия вариант е да отскочиш до сервиз от "белите", не защото няма да има желаещи да ти помогнат във форума, а заради субективността- един приема лекото за не дотам леко потракване и обратно. Пиши от къде си , за да те насочат и ако има проблем да бъде отстранен възможно най- рано и да се радваш на колата.

Сря Окт 17, 2018 1:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm
Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Преди да я купя маслото е сменено с мотул 5/30 мисля че беше, но ако трябва ще го сменя за да ми е по- спокойно.

Сря Окт 17, 2018 5:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm
Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Така е от както съм я купил (вече 1000 км някъде) , също така забелязах че при по студено време все едно като е студено маслото не го прави.

Сря Окт 17, 2018 5:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 302
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 134
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kristianangelov написа:
Преди да я купя маслото е сменено с мотул 5/30 мисля че беше, но ако трябва ще го сменя за да ми е по- спокойно.


Ама така твърди този от когото си я купил или ти го смени след като я купи?

Сря Окт 17, 2018 8:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm
Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Kristianangelov написа:
Преди да я купя маслото е сменено с мотул 5/30 мисля че беше, но ако трябва ще го сменя за да ми е по- спокойно.


Ама така твърди този от когото си я купил или ти го смени след като я купи?



Така твърди човека, но ми е приятел и не мисля че ще ме излъже, също така личи че е нов масления филтър и ролките с ремъка, но знам ли в днешно време и приятел ще те излъже.... Забелязах че нивото е малко над максимума не знам това проблем ли е, и евентуално с какво масло да сменя сегашното.

Сря Окт 17, 2018 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 302
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 134
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kristianangelov написа:
Така твърди човека, но ми е приятел и не мисля че ще ме излъже, също така личи че е нов масления филтър и ролките с ремъка, но знам ли в днешно време и приятел ще те излъже.... Забелязах че нивото е малко над максимума не знам това проблем ли е, и евентуално с какво масло да сменя сегашното.


Не е задължително да е проблем, вероятно е тръгнала да прави регенерация на DPF-a и затова ти е качило малко нивото. Наблюдавай го - би трябвало да спадне.
Ако си сигурен в приятеля ти - не бързай, но като стане на 7-8 хил. км. максимум го смени.
Съветвам те и да изчетеш темите за DPF и масла за турбо моторите - там ще намериш необходимите отговори и препоръки. Този мотор иска хубаво масло и хубав дизел :)

Сря Окт 17, 2018 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 23, 2015 1:59 pm
Мнения: 10
Автомобил: Outback 2.5 CVT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Когато имах дизелово Фори, и аз страдах от повишаване нивото на маслото... Дължи се на тихи регенерации на ДПФ-а...
Общо взето, наплюва нафта вътре, която после би трябвало да се поизпари.. Най-много се пълни след нулиране, при смяна на масло... Но при мен това не е водило до драми с паленето.. нито в студ, нито в пек :)
Притрисането е вероятно от коварния демпферен маховик...

Сря Окт 17, 2018 9:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm
Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за мненията колеги, вие с какво масло карате вашите субарута дизел, мотула удачен вариант ли е

Сря Окт 17, 2018 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 302
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 134
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kristianangelov написа:
Благодаря за мненията колеги, вие с какво масло карате вашите субарута дизел, мотула удачен вариант ли е


Ето домашното :) :
viewtopic.php?f=1&t=22893
viewtopic.php?f=18&t=5412
viewtopic.php?f=18&t=19551

Като цяло би било добре да си прочетеш целия раздел за Diesel Boxer:
viewforum.php?f=18
, но трябва да знаеш предварително, че това е "дълбока вода" - може да си извлечеш положителни съвети какво да правиш максимално добро за профилактика на мотора ти, но може и да те откаже от тази кола, и да те накара да я продадеш моментално.
Моето мнение, което съм си извел до момента от четенето тук е, че или трябва да рискуваш и да обслужваш тоя мотор максимално добре от самото начало(съединител, маховик, хубаво масло, хубав дизел и т.н.) или по-добре да не се захващаш въобще с него. Разбира се, ако смяташ, че си попаднал на запазен и добре обгрижван екземпляр. Това не е кола, която деяни на душманска експлоатация.
Хубави масла - Redline и Amsoil са сред най-скъпите, иначе по-масово колеги споделят, че карат с Ravenol, Motul Xclean и др. Нямам все още дълго наблюдение над автомобила, но засега ми прави впечатление, че този мотор амортизира дори най-скъпите пълни синтетики за около 10 000 км.

Чет Окт 18, 2018 9:20 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор