Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Леко изтракване при палене? Нормално ли е?
Автор |
Съобщение |
Kristianangelov
Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, нов съм в субару средите и преди месец си купих въпросния автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009год 12месец. Та въпроса ми е следния, при палене има леко изтракване и претрисване и веднага след това изчезва, искам да знам нормално ли е и има ли причина да се притеснявам? Благодаря предварително за отговорите!
|
|
|
Вто Окт 16, 2018 6:59 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Мнения: 290 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
Хидравлични повдигачи на клапани, може би?
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 1:08 pm |
|
|
nikentce
|
Тук във форума колеги са споделяли, че и от масло са имали такова оплакване. Като я купи смени ли маслото и с какво? От самата покупка ли е така или след това се появи?
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 1:32 pm |
|
|
Plamski_
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 91
|
Колега, най- добрия , а в твоя случай и най- бързия вариант е да отскочиш до сервиз от "белите", не защото няма да има желаещи да ти помогнат във форума, а заради субективността- един приема лекото за не дотам леко потракване и обратно. Пиши от къде си , за да те насочат и ако има проблем да бъде отстранен възможно най- рано и да се радваш на колата.
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 1:51 pm |
|
|
Kristianangelov
Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
|
Преди да я купя маслото е сменено с мотул 5/30 мисля че беше, но ако трябва ще го сменя за да ми е по- спокойно.
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 5:09 pm |
|
|
Kristianangelov
Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
|
Така е от както съм я купил (вече 1000 км някъде) , също така забелязах че при по студено време все едно като е студено маслото не го прави.
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 5:38 pm |
|
|
nikentce
|
Kristianangelov написа: Преди да я купя маслото е сменено с мотул 5/30 мисля че беше, но ако трябва ще го сменя за да ми е по- спокойно. Ама така твърди този от когото си я купил или ти го смени след като я купи?
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 8:23 pm |
|
|
Kristianangelov
Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
|
nikentce написа: Kristianangelov написа: Преди да я купя маслото е сменено с мотул 5/30 мисля че беше, но ако трябва ще го сменя за да ми е по- спокойно. Ама така твърди този от когото си я купил или ти го смени след като я купи? Така твърди човека, но ми е приятел и не мисля че ще ме излъже, също така личи че е нов масления филтър и ролките с ремъка, но знам ли в днешно време и приятел ще те излъже.... Забелязах че нивото е малко над максимума не знам това проблем ли е, и евентуално с какво масло да сменя сегашното.
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 9:25 pm |
|
|
nikentce
|
Kristianangelov написа: Така твърди човека, но ми е приятел и не мисля че ще ме излъже, също така личи че е нов масления филтър и ролките с ремъка, но знам ли в днешно време и приятел ще те излъже.... Забелязах че нивото е малко над максимума не знам това проблем ли е, и евентуално с какво масло да сменя сегашното. Не е задължително да е проблем, вероятно е тръгнала да прави регенерация на DPF-a и затова ти е качило малко нивото. Наблюдавай го - би трябвало да спадне. Ако си сигурен в приятеля ти - не бързай, но като стане на 7-8 хил. км. максимум го смени. Съветвам те и да изчетеш темите за DPF и масла за турбо моторите - там ще намериш необходимите отговори и препоръки. Този мотор иска хубаво масло и хубав дизел
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 9:44 pm |
|
|
ivovarna
Регистриран на: Пет Окт 23, 2015 1:59 pm Мнения: 19
Автомобил: Outback 2.5 CVT
Рейтинг: 0
|
Когато имах дизелово Фори, и аз страдах от повишаване нивото на маслото... Дължи се на тихи регенерации на ДПФ-а... Общо взето, наплюва нафта вътре, която после би трябвало да се поизпари.. Най-много се пълни след нулиране, при смяна на масло... Но при мен това не е водило до драми с паленето.. нито в студ, нито в пек Притрисането е вероятно от коварния демпферен маховик...
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 9:45 pm |
|
|
Kristianangelov
Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 6:52 pm Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
|
Благодаря за мненията колеги, вие с какво масло карате вашите субарута дизел, мотула удачен вариант ли е
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 9:50 pm |
|
|
nikentce
|
Kristianangelov написа: Благодаря за мненията колеги, вие с какво масло карате вашите субарута дизел, мотула удачен вариант ли е Ето домашното : viewtopic.php?f=1&t=22893viewtopic.php?f=18&t=5412viewtopic.php?f=18&t=19551Като цяло би било добре да си прочетеш целия раздел за Diesel Boxer: viewforum.php?f=18, но трябва да знаеш предварително, че това е "дълбока вода" - може да си извлечеш положителни съвети какво да правиш максимално добро за профилактика на мотора ти, но може и да те откаже от тази кола, и да те накара да я продадеш моментално. Моето мнение, което съм си извел до момента от четенето тук е, че или трябва да рискуваш и да обслужваш тоя мотор максимално добре от самото начало(съединител, маховик, хубаво масло, хубав дизел и т.н.) или по-добре да не се захващаш въобще с него. Разбира се, ако смяташ, че си попаднал на запазен и добре обгрижван екземпляр. Това не е кола, която деяни на душманска експлоатация. Хубави масла - Redline и Amsoil са сред най-скъпите, иначе по-масово колеги споделят, че карат с Ravenol, Motul Xclean и др. Нямам все още дълго наблюдение над автомобила, но засега ми прави впечатление, че този мотор амортизира дори най-скъпите пълни синтетики за около 10 000 км.
|
|
|
Чет Окт 18, 2018 9:20 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта |
|