Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:31 pm



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Двигателят угасва 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Днес сутринта колата ми направи проблем. Запалих нормално, оставих я на място да поработи 2 минути както обикновено, но този път двигателят угасна сам. Паля отново, работи 10-20 секунди и гасне. Пробвах 4 пъти, като на четвъртия подавах и газ. Щом спрях да натискам педала, угасна отново.

В петък и събота всичко беше наред, в неделя не съм я палил. В неделя само премерих маслото и долях 200мл., към края на месеца бях планирал да го сменям (сега е на 6800км, сменям винаги на 7300-7500).
Сутринта температурата отвън беше -4С, т.е. не особено студено.

Имате ли идея/подобен опит за да пробвам нещо преди да викам да я вдигат?

Колата е Outback 2.0 2010.

Поздрави,
Стефан

Пон Яну 14, 2019 11:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Горивен филтър сменял ли си скоро? Ако ти е задръстен може на моменти да изпитва временен недостиг на гориво и затова да гасне.
Нафтата ни е гадна и понякога само едно зареждане може да го затлачи, но по принцип при задръстен филтър и в движение на обороти би трябвало да ти прави придърпвания на моменти.

Пон Яну 14, 2019 2:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Горивен филтър сменял ли си скоро? Ако ти е задръстен може на моменти да изпитва временен недостиг на гориво и затова да гасне.
Нафтата ни е гадна и понякога само едно зареждане може да го затлачи, но по принцип при задръстен филтър и в движение на обороти би трябвало да ти прави придърпвания на моменти.


Надявам се и аз да е горивен филтър (сменях го миналата пролет) или кофти нафта. Закарах я в сервиз с платформа, за всеки случай, и сега чакам диагностиката.

Чет Яну 17, 2019 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да затворя темата, от нафтата беше.
 15

Пет Яну 18, 2019 10:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако караш с обикновена нафта - слагай BDC на Bardahl във всеки резервоар. Иначе най-безболезнено - V-Power, в момента е с отлично качество и моторът се "чувства" много добре с него. Горивен филтър - сменяй поне на всяка втора смяна на маслото.

Съб Яну 19, 2019 12:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам антигел и против замръзване, изключително евтин при редовна употреба. Една туба е за тон нафта. Имам и други, по-концентрирани неща, но за да не разводнявам тук, драсни лс ако имаш нужда.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 19, 2019 3:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сложих в петък една добавка и V-Power догоре. :)

Пон Яну 21, 2019 4:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Logus написа:
Сложих в петък една добавка и V-Power догоре. :)


Съветвам те да не се оливаш с добавките във V-power-а, защото не знаеш с какво точно вече е обработен и рискуваш да "предозираш" в някой аспект. Като извод от употребата му, в сравнение с Maxx-Motion например, при V-power според мен е наблегнато на вдигане на цетановото число и почистваща функция. При Maxx-Motion може би е наблегнато повече на добавки за дълготрайна защита на мотора, защото не дава такава динамика, както V-power-a. Но това са си само мои разсъждения.
Идеята да караш премиум дизел, т.е. вече обработен с добавки, е точно да не се занимаваш да мериш пропорции от какво ли не на всеки резервоар.

Вто Яну 22, 2019 9:32 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор