Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
|
Страница 1 от 1
|
|
Автор |
Съобщение |
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Здравейте, Днес сутринта колата ми направи проблем. Запалих нормално, оставих я на място да поработи 2 минути както обикновено, но този път двигателят угасна сам. Паля отново, работи 10-20 секунди и гасне. Пробвах 4 пъти, като на четвъртия подавах и газ. Щом спрях да натискам педала, угасна отново.
В петък и събота всичко беше наред, в неделя не съм я палил. В неделя само премерих маслото и долях 200мл., към края на месеца бях планирал да го сменям (сега е на 6800км, сменям винаги на 7300-7500). Сутринта температурата отвън беше -4С, т.е. не особено студено.
Имате ли идея/подобен опит за да пробвам нещо преди да викам да я вдигат?
Колата е Outback 2.0 2010.
Поздрави, Стефан
|
|
|
Пон Яну 14, 2019 11:12 am |
|
|
nikentce
|
Горивен филтър сменял ли си скоро? Ако ти е задръстен може на моменти да изпитва временен недостиг на гориво и затова да гасне. Нафтата ни е гадна и понякога само едно зареждане може да го затлачи, но по принцип при задръстен филтър и в движение на обороти би трябвало да ти прави придърпвания на моменти.
|
|
|
Пон Яну 14, 2019 2:45 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
nikentce написа: Горивен филтър сменял ли си скоро? Ако ти е задръстен може на моменти да изпитва временен недостиг на гориво и затова да гасне. Нафтата ни е гадна и понякога само едно зареждане може да го затлачи, но по принцип при задръстен филтър и в движение на обороти би трябвало да ти прави придърпвания на моменти. Надявам се и аз да е горивен филтър (сменях го миналата пролет) или кофти нафта. Закарах я в сервиз с платформа, за всеки случай, и сега чакам диагностиката.
|
|
|
Чет Яну 17, 2019 3:19 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
За да затворя темата, от нафтата беше.
|
15
|
|
Пет Яну 18, 2019 10:36 pm |
|
|
nikentce
|
Ако караш с обикновена нафта - слагай BDC на Bardahl във всеки резервоар. Иначе най-безболезнено - V-Power, в момента е с отлично качество и моторът се "чувства" много добре с него. Горивен филтър - сменяй поне на всяка втора смяна на маслото.
|
|
|
Съб Яну 19, 2019 12:19 pm |
|
|
Alxx
|
Имам антигел и против замръзване, изключително евтин при редовна употреба. Една туба е за тон нафта. Имам и други, по-концентрирани неща, но за да не разводнявам тук, драсни лс ако имаш нужда.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Яну 19, 2019 3:13 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Сложих в петък една добавка и V-Power догоре.
|
|
|
Пон Яну 21, 2019 4:57 pm |
|
|
nikentce
|
Logus написа: Сложих в петък една добавка и V-Power догоре. Съветвам те да не се оливаш с добавките във V-power-а, защото не знаеш с какво точно вече е обработен и рискуваш да "предозираш" в някой аспект. Като извод от употребата му, в сравнение с Maxx-Motion например, при V-power според мен е наблегнато на вдигане на цетановото число и почистваща функция. При Maxx-Motion може би е наблегнато повече на добавки за дълготрайна защита на мотора, защото не дава такава динамика, както V-power-a. Но това са си само мои разсъждения. Идеята да караш премиум дизел, т.е. вече обработен с добавки, е точно да не се занимаваш да мериш пропорции от какво ли не на всеки резервоар.
|
|
|
Вто Яну 22, 2019 9:32 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта |
|