Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Двигателят угасва 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Днес сутринта колата ми направи проблем. Запалих нормално, оставих я на място да поработи 2 минути както обикновено, но този път двигателят угасна сам. Паля отново, работи 10-20 секунди и гасне. Пробвах 4 пъти, като на четвъртия подавах и газ. Щом спрях да натискам педала, угасна отново.

В петък и събота всичко беше наред, в неделя не съм я палил. В неделя само премерих маслото и долях 200мл., към края на месеца бях планирал да го сменям (сега е на 6800км, сменям винаги на 7300-7500).
Сутринта температурата отвън беше -4С, т.е. не особено студено.

Имате ли идея/подобен опит за да пробвам нещо преди да викам да я вдигат?

Колата е Outback 2.0 2010.

Поздрави,
Стефан

Пон Яну 14, 2019 11:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Горивен филтър сменял ли си скоро? Ако ти е задръстен може на моменти да изпитва временен недостиг на гориво и затова да гасне.
Нафтата ни е гадна и понякога само едно зареждане може да го затлачи, но по принцип при задръстен филтър и в движение на обороти би трябвало да ти прави придърпвания на моменти.

Пон Яну 14, 2019 2:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Горивен филтър сменял ли си скоро? Ако ти е задръстен може на моменти да изпитва временен недостиг на гориво и затова да гасне.
Нафтата ни е гадна и понякога само едно зареждане може да го затлачи, но по принцип при задръстен филтър и в движение на обороти би трябвало да ти прави придърпвания на моменти.


Надявам се и аз да е горивен филтър (сменях го миналата пролет) или кофти нафта. Закарах я в сервиз с платформа, за всеки случай, и сега чакам диагностиката.

Чет Яну 17, 2019 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да затворя темата, от нафтата беше.
 15

Пет Яну 18, 2019 10:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако караш с обикновена нафта - слагай BDC на Bardahl във всеки резервоар. Иначе най-безболезнено - V-Power, в момента е с отлично качество и моторът се "чувства" много добре с него. Горивен филтър - сменяй поне на всяка втора смяна на маслото.

Съб Яну 19, 2019 12:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам антигел и против замръзване, изключително евтин при редовна употреба. Една туба е за тон нафта. Имам и други, по-концентрирани неща, но за да не разводнявам тук, драсни лс ако имаш нужда.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 19, 2019 3:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сложих в петък една добавка и V-Power догоре. :)

Пон Яну 21, 2019 4:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Logus написа:
Сложих в петък една добавка и V-Power догоре. :)


Съветвам те да не се оливаш с добавките във V-power-а, защото не знаеш с какво точно вече е обработен и рискуваш да "предозираш" в някой аспект. Като извод от употребата му, в сравнение с Maxx-Motion например, при V-power според мен е наблегнато на вдигане на цетановото число и почистваща функция. При Maxx-Motion може би е наблегнато повече на добавки за дълготрайна защита на мотора, защото не дава такава динамика, както V-power-a. Но това са си само мои разсъждения.
Идеята да караш премиум дизел, т.е. вече обработен с добавки, е точно да не се занимаваш да мериш пропорции от какво ли не на всеки резервоар.

Вто Яну 22, 2019 9:32 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор