Здравете kолеги. Турбина надува до 1.4 бара или 20 пси(турбината е рециклирана преди 1000 километра и колата сега върви по малко от преди) въпросът ми е дали е добре за колата толко висок боост? Колата е легаси 4 2009
Турбината е в гаранция и ще я закарам да си я погледнат,в момента е доста лагава ( не са настроили актуатура?) освен турбината мисля че има и проблем с вакумите има отчупена част от вакум контролера!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Как няма да пренадува? Вакуум бууст соленоидът ограничава геометрията на перките, не я "включва". Добре, че не караш турбобензин. Кой ти прави турбината и след ремонта четохте ли живи данни или "ае, съска - готов си"?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Бях на диагностика в Люлин ,всичко изглежда наред по живи данни .. Владо забеляза чернеенето по турбината и каза първи това да оправя и после ще му мислим ,иначе вакума преди соленоида е по силен от изходящия след него (по усещане) .
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл