Каква е тази част и за какво служи? Гледам, че там влиза дебелия маркуч от радиатора и още някаква по-тънка тръбичка.
Намира се в ляво от генератора, над турбото, под въздушната тръба на интрекулера. Охлаждане на турбото? Питам, защото мисля, че от там се чува едно сравнително силно чукане, докато двигателят е студен, най-силно е под товар, между 1500 и 2200 оборота. Има и леко неравномерна работа на двигателя, пак докато е студен. Щом загасне синята лампа, т.е. когато двигателят достигне работна температура, чукането изчезва напълно, двигателят започва да работи равномерно и нормално. Дюзите са замервани два пъти, при Пламен (Боксер карс) във Варна и при Митака в София, нямат отклонения. Така взех колата преди 2 години, навъртях над 20 хил. км, явно не е нещо сериозно, но ме дразни.
Благодаря!