Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
 Каква е това и за какво служи - чукане при студен двг 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 290
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каква е тази част и за какво служи? Гледам, че там влиза дебелия маркуч от радиатора и още някаква по-тънка тръбичка.
Намира се в ляво от генератора, над турбото, под въздушната тръба на интрекулера. Охлаждане на турбото? Питам, защото мисля, че от там се чува едно сравнително силно чукане, докато двигателят е студен, най-силно е под товар, между 1500 и 2200 оборота. Има и леко неравномерна работа на двигателя, пак докато е студен. Щом загасне синята лампа, т.е. когато двигателят достигне работна температура, чукането изчезва напълно, двигателят започва да работи равномерно и нормално. Дюзите са замервани два пъти, при Пламен (Боксер карс) във Варна и при Митака в София, нямат отклонения. Така взех колата преди 2 години, навъртях над 20 хил. км, явно не е нещо сериозно, но ме дразни.
Благодаря! :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Апр 26, 2020 9:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор