Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 11:27 am



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
 Каква е това и за какво служи - чукане при студен двг 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 287
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каква е тази част и за какво служи? Гледам, че там влиза дебелия маркуч от радиатора и още някаква по-тънка тръбичка.
Намира се в ляво от генератора, над турбото, под въздушната тръба на интрекулера. Охлаждане на турбото? Питам, защото мисля, че от там се чува едно сравнително силно чукане, докато двигателят е студен, най-силно е под товар, между 1500 и 2200 оборота. Има и леко неравномерна работа на двигателя, пак докато е студен. Щом загасне синята лампа, т.е. когато двигателят достигне работна температура, чукането изчезва напълно, двигателят започва да работи равномерно и нормално. Дюзите са замервани два пъти, при Пламен (Боксер карс) във Варна и при Митака в София, нямат отклонения. Така взех колата преди 2 години, навъртях над 20 хил. км, явно не е нещо сериозно, но ме дразни.
Благодаря! :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Апр 26, 2020 9:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор