Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
|
Страница 1 от 1
|
|
Ремап на Impreza 2.0 D 2011
Автор |
Съобщение |
MilenApostolov
Регистриран на: Чет Юни 04, 2020 4:07 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 D 2011
Рейтинг: 0
|
Здравейте хора! Въпроса ми е има ли някой който си е правил ремап на двигателя и ако да какви са ви впечатленията след това. Бих се радвал да препоръчате добри места за тази цел ако въобще смятате, че си заслужава да се направи подобен тип интервенция. Благодаря предварително!
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 11:55 am |
|
|
ico_tech
|
И каква ще бъде целта на ремапа колега? Повече мощност? По-нисък разход? С този мотор не е препоръчително да се правят тези "ремапи", че още не е поевтинял шортблока. Повечето биха се радвали, ако просто си седи здрав на заводската мощност. И все пак има колеги с такива - най-често след премахване на DPF-a
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 2:38 pm |
|
|
Alxx
|
Ице, с оптимизация към леко бедно горене животът на дпф-а се удължава многократно, но е задължително да го има и егр-ът да е активен за да няма ау от прегряване на горивната камера. Скачат азотните окиси, което се преследва жестоко в ЕС, но не се мери у нас , а разходът на гориво естествено пада драстично.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 5:17 pm |
|
|
MilenApostolov
Регистриран на: Чет Юни 04, 2020 4:07 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 D 2011
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: И каква ще бъде целта на ремапа колега? Повече мощност? По-нисък разход? С този мотор не е препоръчително да се правят тези "ремапи", че още не е поевтинял шортблока. Повечето биха се радвали, ако просто си седи здрав на заводската мощност. И все пак има колеги с такива - най-често след премахване на DPF-a Ами целта е повече мощност и по-нисък разход. Още се чудя. За момента съм доволен, но ако могат нещата да се подобрят... защо не
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 6:18 pm |
|
|
ico_tech
|
@Alxx Бе аз знам много добре къде му е кусура на дизела. Но когато човек пита за ремап не мисли за опримизация на DPF, мисли за коне и пушеци в съчетание със звучен блоу офф съсък. Като Сеат Леон на всяко кръстовище Мислиш ли, че това ще го извади от списъка на най-мръсните дизели? @Mitko Apostolov Колега, Субару дизел не е колата, с която да си правиш експерименти. Има много други марки, с които да се бъзикаш в свободното време. В противен случай вземаш един тефтер и почваш с 9000 лв за шорт блок ...да ти седи в гаража за всеки случай. Оттам почваш с ремап, дпф делийт, Бош ЕКУ и прочие, но поне знаеш, че като стане мотора тотал щета ще възстановиш колата за една седмица.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 8:37 pm |
|
|
Vmax
|
Чудех се тази тема дали е за тунинг раздел, дизел, sci fi, epic fail, но май е за дизел раздел. Поне автора да почете неволите там и после да мисли за тунинг.
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 10:14 pm |
|
|
Alxx
|
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Юни 06, 2020 7:33 am |
|
|
MilenApostolov
Регистриран на: Чет Юни 04, 2020 4:07 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 D 2011
Рейтинг: 0
|
Не мога да разбера защо във всеки форум трябва да се подхожда с някаква пасивна агресия... Нали идеята е да се информираме без да се заяждаме кой какво. Щом съм се обърнал към вас за съвет очевидно не съм запознат. Моля ви успокойте малко тона... защото не мисля, че е обоснован.
|
|
|
Нед Юни 07, 2020 12:46 pm |
|
|
srg
|
Не е пасивна агресия това, просто колегите не могат да си обяснят защо някой ще се опитва да прави подобни упражнения на дизел, който и без тях е достатъчно рисков и податлив към self destruction. Не го приемай лично
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Нед Юни 07, 2020 12:56 pm |
|
|
Vmax
|
MilenApostolov написа: Не мога да разбера защо във всеки форум трябва да се подхожда с някаква пасивна агресия... Нали идеята е да се информираме без да се заяждаме кой какво. Щом съм се обърнал към вас за съвет очевидно не съм запознат. Моля ви успокойте малко тона... защото не мисля, че е обоснован. Постът ми е пасивна помощ или поне опит за такава. Един виден тунинг маниак и бивш съфорумец имаше в подписа си следното : “ тунингът е дисциплина в която всеки решава сам как да си строши колата”. Та ако имаш излишни 10-15х лв за харчене без резултат си на прав път. Ако искаш да се научиш - четеш първо боксер дизел раздела. Ако след това още мислиш че това е двигателя за тунинг търсиш MRT Performance Australia , но с дебелия портфейл
|
|
|
Нед Юни 07, 2020 3:53 pm |
|
|
nikentce
|
MilenApostolov написа: Не мога да разбера защо във всеки форум трябва да се подхожда с някаква пасивна агресия... Нали идеята е да се информираме без да се заяждаме кой какво. Щом съм се обърнал към вас за съвет очевидно не съм запознат. Моля ви успокойте малко тона... защото не мисля, че е обоснован. Привет Колега, Като притежател на Diesel Boxer ти споделям мнение. В по-горните постове са ти писали съвсем приятелски колегите на които най-много можеш да се довериш в техническо отношение в този форум. Машината е достатъчно балансирана в съотношение мощност и разход на гориво, за да я пипаш допълнително. Насочи усилията и средствата си да си я поддържаш изправна и да й сипваш хубава нафта, вместо да търсиш някакво минимално подобрение на разход и мощност. Ако не я юркаш можеш да й докараш 5,5-5,9 л./100 км. извънградско, и то без ампутиран DPF. Колко повече да слезнеш надолу с чипосване предвид задвижването на този автомобил? Тягата е повече от прилична за този клас, особено за твоето купе. Вчера се прибирахме с децата към София от родния ми град - Forester-a фрашкан до горе( колички, тротинетки, куфари ), с 500 л. box отгоре, на климатик, магистрално около 150 км/ч., динамиката си е супер със среден разход 9/100.(преди без box-а - около 8/100). Ако си намерил запазен и обгрижван автомобил - по-добре не пипай нищо и му се наслаждавай в този му вид. Няма да намериш някой дизелар тук във форума, който да си е чипосал с такава цел този мотор и да е карал така поне едни 50 000 км., та да ти даде отзиви. Всичко в тази насока би било в графа експеримент.
|
|
|
Пон Юни 08, 2020 9:07 am |
|
|
MilenApostolov
Регистриран на: Чет Юни 04, 2020 4:07 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 D 2011
Рейтинг: 0
|
nikentce написа: MilenApostolov написа: Не мога да разбера защо във всеки форум трябва да се подхожда с някаква пасивна агресия... Нали идеята е да се информираме без да се заяждаме кой какво. Щом съм се обърнал към вас за съвет очевидно не съм запознат. Моля ви успокойте малко тона... защото не мисля, че е обоснован. Привет Колега, Като притежател на Diesel Boxer ти споделям мнение. В по-горните постове са ти писали съвсем приятелски колегите на които най-много можеш да се довериш в техническо отношение в този форум. Машината е достатъчно балансирана в съотношение мощност и разход на гориво, за да я пипаш допълнително. Насочи усилията и средствата си да си я поддържаш изправна и да й сипваш хубава нафта, вместо да търсиш някакво минимално подобрение на разход и мощност. Ако не я юркаш можеш да й докараш 5,5-5,9 л./100 км. извънградско, и то без ампутиран DPF. Колко повече да слезнеш надолу с чипосване предвид задвижването на този автомобил? Тягата е повече от прилична за този клас, особено за твоето купе. Вчера се прибирахме с децата към София от родния ми град - Forester-a фрашкан до горе( колички, тротинетки, куфари ), с 500 л. box отгоре, на климатик, магистрално около 150 км/ч., динамиката си е супер със среден разход 9/100.(преди без box-а - около 8/100). Ако си намерил запазен и обгрижван автомобил - по-добре не пипай нищо и му се наслаждавай в този му вид. Няма да намериш някой дизелар тук във форума, който да си е чипосал с такава цел този мотор и да е карал така поне едни 50 000 км., та да ти даде отзиви. Всичко в тази насока би било в графа експеримент. Благодаря! и аз така мислих, но трябваше са попитам! Ще го имам предвид. Колата е доста запазена и съм втори собственик.лично съм я внесла от Швейцария така че си 100% прав.
|
|
|
Пон Юни 08, 2020 9:58 am |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Постове: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Честито и със здраве да си я караш! Това, че си я внесъл сам и си втори собственик е възможно най-добрия вариант за кола оказион. Предполагам вече си се отказал от тунинг идеите. Сега седни и прочети добре дизеловия раздел. Там има доста информация събрана по "трудния" начин.
|
|
|
Пон Юни 08, 2020 3:52 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта |
|