Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:22 pm



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Включване на перките на радиатора при студен двигател. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Мар 11, 2018 2:35 pm
Мнения: 14
Автомобил: Legacy
Телефон: 886575883
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте приятели. Имам едно дизелово легаси 2008г. Първоначално имаше съмнения, че прегрява. Сменени са помпа, термостат, промивки и проверка на радиатора, нов антифриз. Последно смених и температурния датчик на двигателя. Проблема категорично е след силен дъжд или след мивка. При студена кола, на контакт стрелката отива в червеното и перките се включват. Понякога като се запали се оправя, но не винаги. След смяната на датчика помислих,че се оправи но след вчерашния дъжд, пак старата песен. Ходих на две места да я гледат, но не откриха проблем, точно тогава си работеше нормално. Някой ,ако може да даде насоки или се е срещас с нещо подобно ще съм благодарен. Мерси

Нед Юни 14, 2020 6:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm
Мнения: 389
Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
akoto13 написа:
Здравейте приятели. Имам едно дизелово легаси 2008г. Първоначално имаше съмнения, че прегрява. Сменени са помпа, термостат, промивки и проверка на радиатора, нов антифриз. Последно смених и температурния датчик на двигателя. Проблема категорично е след силен дъжд или след мивка. При студена кола, на контакт стрелката отива в червеното и перките се включват. Понякога като се запали се оправя, но не винаги. След смяната на датчика помислих,че се оправи но след вчерашния дъжд, пак старата песен. Ходих на две места да я гледат, но не откриха проблем, точно тогава си работеше нормално. Някой ,ако може да даде насоки или се е срещас с нещо подобно ще съм благодарен. Мерси


Има много писано по тази тема !потърси!

_________________
Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно !
Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!

Нед Юни 14, 2020 7:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Мар 11, 2018 2:35 pm
Мнения: 14
Автомобил: Legacy
Телефон: 886575883
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Изчел съм всички теми в дизеловия раздел. Също така мисля , че с търсачката изчетох още всичко изписано по темата с охладителната система, изтекоха ми очите. Аз поне не можах да намеря подобен случай и затова реших да пиша

Нед Юни 14, 2020 8:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор