Здравете kолеги. Турбина надува до 1.4 бара или 20 пси(турбината е рециклирана преди 1000 километра и колата сега върви по малко от преди) въпросът ми е дали е добре за колата толко висок боост? Колата е легаси 4 2009
Турбината е в гаранция и ще я закарам да си я погледнат,в момента е доста лагава ( не са настроили актуатура?) освен турбината мисля че има и проблем с вакумите има отчупена част от вакум контролера!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Съб Юли 11, 2020 8:17 am
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Как няма да пренадува? Вакуум бууст соленоидът ограничава геометрията на перките, не я "включва". Добре, че не караш турбобензин. Кой ти прави турбината и след ремонта четохте ли живи данни или "ае, съска - готов си"?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Бях на диагностика в Люлин ,всичко изглежда наред по живи данни .. Владо забеляза чернеенето по турбината и каза първи това да оправя и после ще му мислим ,иначе вакума преди соленоида е по силен от изходящия след него (по усещане) .