Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:47 pm



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Outback 2008 (euro 4) 2 въпроса 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Мар 20, 2017 11:45 am
Мнения: 48
Автомобил: Subaru Outback 2008 Diesel
Телефон: 0887111686
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет. Имам си един Outback 2008 с Evro 4 двигател, който взех преди 4-5 години с "реални" 150 000 км. (един господ знае колко са наистина).
Колата си е супер, с двигателя проблеми не съм имал, смених съдеинител/маховик миналата година, че много беше износен, но тази година се появи много досаден проблем. При опит за ускорение с максимално натиснат педал колата дръгва рязко както обикновенно, НО около 2700 оборота се случва нещо, което мога само да обясня като "хлъцване" при което колата губи някой друг оборот за няколко милисекунти и след този момент излива цялата си мощност обратно върху колелата, което съответно ме прилепя към седалката камшично, и продължава да си ускорява нормално.
Според един двама майстори е възможно да е EGR, но компютъра не дава никакви грешки и не могат да са сигурни, при което да го сменят може да се окаже излишно. Случва се на всички предавки и скорости, като респективно се усеща на ниските предавки доста по интензивно, но винаги се усеща.
Някакви идеи??? Измисал съм около 45 000 км с колата, около 90 % извънградско на дълги разстояния и винаги ползвам добавка за дизела, няма пушек/дим (освен при много рязко ускорение и то само моментно, но това е било винаги и не мисля, че е от значение).

Другият ми въпрос е малко "глупав". Реших да тествам магистралните възможности на колата от любопитство (а и с този проблем ми мина желанието да я паза кой знае колко). Та в книжката която имам (оригиналната на италиански, в която са посочени характеристиките на дизеловия мотор, че така и не намерих на английски) е посочено, че максималната скорост на 4-та е 160 км, а на 5-та 200 км. Е хубаво де, ама колата на 4-та стигна 190 (+1-2 км.) при 4100-200 оборота, а на 5-та стигна 215 при което спря, тъй като не бях сигурен за рейтинга на гумите пък и колата все да става нестабилна, НО видимо ускоряваше, макар и доста бавно.
Та защо такова голямо разминаване?

Чет Сеп 09, 2021 12:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Егр-а можеш и само да разглобиш и почистиш, на първо време. Причините за такъв хлъц са цяла камара и гадаенето е лоша идея. Жива дата с уред и возене му е майката.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Сеп 09, 2021 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 29, 2021 1:54 pm
Мнения: 135
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има ли вече диагноза колата, колега? Аз откакто оправих ЕГР нямам припушвания при рязко ускорение. Минах през постоянно отворен, постоянно затворен, непрекъснато отварящ и затварящ се заради счупен зъб на колело вътре в ЕГР и през цялото време колата си работеше и ускоряваше нормално, нямаше придърпвания, "хлъцвания" или някакво замисляне. Единствено разхода варираше с повече от литър и грешките на таблото бяха различни.
Свалянето му само за почистване при Аутбек е голям панаир, обучаването на новия ЕГР, при това оригинален, още по-голям. Има клипчета в нета в които успяват да го свалят само с откачане на охладителя, но винаги при Форестър, там може би има една идея повече място около клапана.

Пет Яну 07, 2022 9:53 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор