Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 23 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 положителна тема 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
....При цитираните цифри обаче не виждам ценово предимство на 2.0Д пред 2.5Т освен, че си на едно гориво и имаш място за резервна гума :giggle:.....


Oще повече в спекулативни периоди, както е сегашният, когато дизела го помпат изкуствено да е над 20 ст. на литър по-скъп от бензина :-x
Това го няма никъде другъде по света ](*,)

Вто Май 17, 2022 1:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Благодаря на всички за отговорите. Както писах, интересуваше ме автомата. За ръчката нещата са ясни, за автомата по-скоро зависят от водача. Особено при CVT. По спомен предавателните числа при вариатора са по - ниски от тези на ръчката и на дълъг път разхода пада осезаемо, ако имаш нерви и не мърдаш рязко десния крак :) . При цитираните цифри обаче не виждам ценово предимство на 2.0Д пред 2.5Т освен, че си на едно гориво и имаш място за резервна гума :giggle:. Все пак мисля да пробвам един тест драйв някой ден.

Още веднъж поздрави на всички избрали дизела. Много безаварийни километри.

Е Ицо ти моята не я ли покара като я държах за продаване при
пламен?
Със 140 по магистрала 8+. Много зависи от вятъра накъде е.
Със 100 е шампион, може да падни е под 6.
Обаче в гада и 9 -10 не е невъзможно и зависи от крака.
Обаче карам само с премиум горива 3.70/л
В града филтъра прави много почистващи цикли.
Иначе си върви порядъчно. Аз съм доволен.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Вто Май 17, 2022 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мда, десния крак.... много пречи. Съпругата ми бриса с GT-то по три пъти на ден по диагонал на целия град (Варна) и ми я връща с 12.3 среден разход по бордовия комп. Това прави около 14.3-14.5 газ. х 1.56 = 23 лв/100. Все още се ядва. Зареждам газ от където падне, но сменям първа степен филтри на 250 часа (около 10 000 км).
Както казах Ники, дизела е добре, но е много по-капризен към гориво и начин на каране. За дълъг път е комфортен и с достатъчно тяга.
Старите дизелови коли са си пушки, поне докато ги забранят. Съседа кара 25 годишна бангия с атмосферен дизел. Питам го как се оправя с тия цени - той: "Ба, тя гори 5/100 в града бе, и пет лева/лтр не мой ме уплашат" ROFL

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Май 17, 2022 5:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 23 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор