Автор |
Съобщение |
nikentce
|
batceco написа: Здравейте колеги, дайте актуална информация за конкретна бензиностанция в София с хубав дизел. Благодаря предварително Не знам доколко е за тази тема, но аз съм с DPF и нямам казуси, зареждайки V-Power от Шеловете на Южната дъга на околовръстното. Вече 2 години зареждам само на тези обекти и не съм имал проблеми. Добри отзиви чувам от много места за Avia, но са ми много неудобни и не съм се разхождал до тях - само две са в цяла София.
|
|
|
Чет Яну 02, 2020 7:08 pm |
|
|
vlado_74
Регистриран на: Нед Яну 31, 2010 7:57 pm Мнения: 112 Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester
Рейтинг: 32
|
Досега съм зареждал само от OMV Maxmotion дизел и не съм имал проблеми с DPF-a вече 10-тa година.
|
|
|
Чет Яну 02, 2020 7:14 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Мнения: 287 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
Най-доволен съм от G-drive дизела на Газпром. Излиза и по-евтин от премиум дизеловите горива на OMV и Shell. Колата върви осезаемо по-добре и разходът е с около 0,7-0,8 l/100km по-нисък от OMV и Shell. Всъщност зареждам само на тези три вериги бензиностанции. Задължително слагам и добавка Bardahl BDC. ДПФ-а го махнах, когато купих колата, беше невъобразимо и безвъзвратно запушен със сяра от "чудесните" БГ горива... ами сега върви много добре и не пуши, а ако пропуши, знам, че съм попаднал на кофти нафта! :-)
Изпратено от моят ASUS_Z00AD с помощта на Tapatalk
|
|
|
Чет Яну 02, 2020 10:44 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
И аз съм доволен от G- Drive + BDC. Карам само с него и докато нямам ядове не смятам да пробвам с други бензиностанции. Субаруто ми работеше осезаемо по- тихо с този дизел. Сега Авенсиса също. Зимата карам често на кратки разстояния и само 3 пъти за 15 000км съм виждал активна регенерация, а тя си се вижда много добре на огледалото
|
|
|
Пет Яну 03, 2020 9:44 am |
|
|
batceco
Регистриран на: Сря Ное 19, 2014 3:24 pm Мнения: 7
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.6R
Рейтинг: 0
|
Днес взех препарат за почистване на DPF филтъра и тези дни ще трябва да зареждам догоре. Благодаря за информацията колеги
|
|
|
Пет Яну 03, 2020 6:32 pm |
|
|
nikentce
|
takinardi написа: И аз съм доволен от G- Drive + BDC. Карам само с него и докато нямам ядове не смятам да пробвам с други бензиностанции. Субаруто ми работеше осезаемо по- тихо с този дизел. Сега Авенсиса също. Зимата карам често на кратки разстояния и само 3 пъти за 15 000км съм виждал активна регенерация, а тя си се вижда много добре на огледалото Не става ли прекалено наслагвне - добавките в премиум дизела + BDC-то? На Subaru-то пак ли караше с тази комбинация? За BDC-то чувам от много хора добри отзиви, но към стандартния дизел, а не към премуима, който вече е обработен с добавки. Не съм си забравил обещанието да ти звънна като мина през Пловдив да се видим, ама нещо все не мога да се организирам
|
|
|
Съб Яну 04, 2020 5:22 pm |
|
|
Alxx
|
Офф: От "премиум" дизела ще ревете в дългосрочен план. Без значение ОМВ, екто или Г нещо си. Иде реч за "сярата: моят най-голям враг и най-добър приятел"...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Яну 04, 2020 7:58 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Alxx, не твърдя да съм вещ в тази материя, просто се опитвам да налучкам достатъчно добрата комбинация между вид гориво и добавки, като целта е добра работа на мотора и не- запушване на ДПФ. Зимата имам по- често градско на къси разстояния и регенерациите, които са се случвали са около и след 150км, като това означава над 20 студени стартирания и температура на антифриза не надвишаваща 55 градуса. А за сярата е ясно, че е добре за ГНП и е мор за ДПФ. Би ли споделил твоите наблюдения? Би било интересно и най- вече полезно за всички нас. Винаги съм готов да науча нещо ново. Ники, никога не можеш да си сигурен, дали и колко добавки се слагат. В името на пробата, следващия път ще сложа обикновен дизел с BDC, за да видя дали ще усетя някаква разлика. Имам и дилърския софтуер на Тойота, с който си правя диагностика, но не вярвам да се видят реално промени в някои параметри там. За идването в Пловдив... Знаеш си
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 8:16 pm |
|
|
Alxx
|
Ми, по новите ЕС директиви относно "екологията", намалената сяра в нафтата води до два основни проблема: Намалено мазане на горивната с-ма от горивото. Намалено бактерицидно действие на сярата в горивото, тоест много по-лесно и трудно лечимо образуване на бактериални колонии в горивната система, които запушват каквото могат и правят мор. Един пич, не член на форума, но четящ активно ми обърна внимание на проблема. При него резултатите са меко казано поразителни.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 9:05 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: Офф: От "премиум" дизела ще ревете в дългосрочен план. Без значение ОМВ, екто или Г нещо си. Иде реч за "сярата: моят най-голям враг и най-добър приятел"... Алекс - то пълно щастие няма за съжаление. Ежедневно сме изправени пред избор: "или, или" Ето, откакто Ицо ми пусна мухата се чудя - комфортен Forester ли искам да карам, или стабилен в завоите
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 9:09 pm |
|
|
batceco
Регистриран на: Сря Ное 19, 2014 3:24 pm Мнения: 7
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.6R
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, моля ако някой знае да ми напише как се занулява маслото без диагностика /напред в темата видях за евро 5, но не намерих за евро 6/. Става въпрос за Forester евро 6. Благодаря
|
|
|
Пон Фев 03, 2020 9:07 pm |
|
|
nikentce
|
batceco написа: Здравейте колеги, моля ако някой знае да ми напише как се занулява маслото без диагностика /напред в темата видях за евро 5, но не намерих за евро 6/. Става въпрос за Forester евро 6. Благодаря Пробвай малко Google де, много бързо се предаваш преди да потърсиш помощ : https://www.subaruforester.org/threads/ ... rk.805230/Като го гледам - абсолютно е едно и също с Евро 5, и не виждам и никаква разлика между Forester и Outback. Обичам консервативните японци
|
|
|
Вто Фев 04, 2020 6:40 pm |
|
|
batceco
Регистриран на: Сря Ное 19, 2014 3:24 pm Мнения: 7
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.6R
Рейтинг: 0
|
Благодаря колега
|
|
|
Сря Фев 05, 2020 6:15 pm |
|
|
nevidim
Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
|
Здравейте,колеги. Бях забравил да изключа Torque и когато запалих ми светнаха лампите по таблото. Изчистих грешките,след това пуснах Test Results и ми се появи това. Някой знае ли дали е от забравянето или е реален проблем?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Яну 25, 2021 6:23 pm |
|
|
Alxx
|
Изтрий я и покарай добре загряла с постоянна скорост на 4-та известно време. Ако я вдигне пак, минимум си за чистене на егр и търсене на причината да го цапа(в дългосрочен план).
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Яну 25, 2021 7:42 pm |
|
|
nevidim
Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Изтрий я и покарай добре загряла с постоянна скорост на 4-та известно време. Ако я вдигне пак, минимум си за чистене на егр и търсене на причината да го цапа(в дългосрочен план). Вече всичко е ОК. Благодаря.
|
|
|
Вто Яну 26, 2021 11:11 am |
|
|
nikentce
|
С риск да бъда анатемосан, да споделя за последния ми експеримент. По-назад в темата на не едно място съм коментирал скептицизма си за използването на допълнителни добавки към премиум горивата, но покрай все повечето позитивни отзиви по други форуми(каращи предимно дизели), много от тях на база вече стотици хиляди километри, се реших и аз да пробвам. Въпросната добавка е върху основата на BDC-то на Bardahl, с добавена газ за горене и синтетично двутактово масло на Bardahl, което се използва при двигателите на моторните лодки. Слагам я към V-Power дизел. Идеята на газта за горене е подобряване на горивния процес, а на двутактовото масло - мазането на горивната система. Резултат във вървенето не виждам някакъв осезаем, но забелязвам лек спад( 0,2-0,3/100 ) на разхода на гориво, както и най-важното всъщност - спрях да имам активни регенерации на DPF. Преди само на V-power и веднъж годишно третиране с добавка, филтърът ми достигаше 65% на всеки 750-800 км. шофиране, при което включваше активна регенерация и се изчистваше. Сега при цикъл 50/50(градско/извънградско) саждите стоят константа; като излезна извънградско постепенно намаляват, а на градско качват, но бавно. Тъй като основно карам на цикъл 50/50, и от време на време извънградско, вече 6-ти резервоар( около 4000 км ) нямам активна регенерация. Сега Юли трябва да минавам технически преглед и ще видя какво ще покажат измерванията на газовете, и какъв стикер ще ми лепнат, та пак ще пиша допълнително отзив по-нататък.
|
|
|
Пон Юни 21, 2021 9:48 am |
|
|
nikentce
|
За съжаление не са пуснали още системата със стикерите и не получих такъв, но коментарът на проверяващия беше, че съм дълбоко в нормите на Евро 5. Отказаха да ми дадат копие на разпечатката от газ анализатора с коментара: "Дизелчето ти е шест, за кво ти е разпечатка? Айде карай, че трябва да влиза следващия..."
|
|
|
Пет Юли 09, 2021 12:05 pm |
|
|
Greg4o
|
nikentce написа: С риск да бъда анатемосан, да споделя за последния ми експеримент. По-назад в темата на не едно място съм коментирал скептицизма си за използването на допълнителни добавки към премиум горивата, но покрай все повечето позитивни отзиви по други форуми(каращи предимно дизели), много от тях на база вече стотици хиляди километри, се реших и аз да пробвам. Въпросната добавка е върху основата на BDC-то на Bardahl, с добавена газ за горене и синтетично двутактово масло на Bardahl, което се използва при двигателите на моторните лодки. Слагам я към V-Power дизел. Идеята на газта за горене е подобряване на горивния процес, а на двутактовото масло - мазането на горивната система. Резултат във вървенето не виждам някакъв осезаем, но забелязвам лек спад( 0,2-0,3/100 ) на разхода на гориво, както и най-важното всъщност - спрях да имам активни регенерации на DPF. Преди само на V-power и веднъж годишно третиране с добавка, филтърът ми достигаше 65% на всеки 750-800 км. шофиране, при което включваше активна регенерация и се изчистваше. Сега при цикъл 50/50(градско/извънградско) саждите стоят константа; като излезна извънградско постепенно намаляват, а на градско качват, но бавно. Тъй като основно карам на цикъл 50/50, и от време на време извънградско, вече 6-ти резервоар( около 4000 км ) нямам активна регенерация. Сега Юли трябва да минавам технически преглед и ще видя какво ще покажат измерванията на газовете, и какъв стикер ще ми лепнат, та пак ще пиша допълнително отзив по-нататък. рецептата напиши моля.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Пет Юли 09, 2021 5:59 pm |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Рецептата е ясна: авио дизел + добавка за ДПФ на Бардал + софруерна регенерация при Пламен= 0% сажди във филтъра. Резултата е от вчера!
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Пет Юли 09, 2021 6:03 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|