Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 2:20 am



Отговори на тема  [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Следваща
 Проблеми с DPF филтъра 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tony от кога е 207? Аз тази зима слагах нов?

Нед Апр 07, 2013 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В петък го инсталираха. Когато бях за смяна на консумативи през месец октомври още беше версия 206. Може би си с новия. На мен ми записват в сервизната книжка (на последна страница) с коя версия съм. Просто попитай там където са ти го поставили дали е актуалния.

Нед Апр 07, 2013 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря. Ще попитам. Но и със стария и с този софтуер ДПФ-а си е същия шит. По-рано ги пържех дизелите с чипове колкото може. Сега гледай как ни тормозят :)

Нед Апр 07, 2013 9:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm
Мнения: 34
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги!

Проблемите с DPF-a продължават...

Лапмата отново започна да мига, след като беше светнала за по-малко от минута. Светнаха и останалите грешки. Про това колата я бях карал около 1600 км извънградско последната седмица...
Малко преди да светне лампата ми светва и загасва няколко пъти лампата за ниво на масло (жълтата лейка и ниво, не червената).
Смяната на масло трябваше да се случи на 60k, но аз реших да го направя преждевременно на 59 k.
Закарах я при Любо в люлин и сменихме всичко, което е по предписание за 60k - моторно, трансмисионно и всички филтри. Без спирачна и накладки, защото са ок.

За съжаление там не успяха да оправят DPF-a. Нито пък са рестартирали oil dilusion. Аз четох как мога и сам да си го ресетна, но пък DPF-a няма кака сам да си го оправя.
Сега я закарах в Горубляне и се моля. Моля се да се окаже, че oil dilusion >10% и това да е причината.
Ако не е това, обаче, ще страдам.

Започвам да мисля за шунтиране на тоя филтър. Само дето май никой още не го е правил в БГ?

Пон Апр 29, 2013 4:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am
Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При другите марки, махането на ДПФ става след като софтуерно се изключи търсенето на този филтър. Не вярвам при Субару да е много по-различно, можеш да питаш Bad_Dog дали не може да ти го направи или някой друг, който да може да влиза в ЕКУ-то за ремап.

Съб Май 04, 2013 6:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 14, 2008 4:04 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Дали има някакво развитие с този DPF филтър, тъй като и при мен нещата не стоят добре. 60-70 километра в града (без да е светвала преди това от 800км. насам лампата за препълнен DPF), след извънградско каране(!) не ми дава възможност даже да го регенерирам. Директно започва да мига, демек - отивай на сервиз. Не за пръв път се получава това при мен. Автомобилът е 2009г., дори още няма 40 хил. км. Мислех, че проблемът идва от това, че не е занулен при предходната смяна на масло, но след като го смених преди месец, заедно със всички филтри, ето че пак се появява тази досадна жълта мигаща лампа. Забелязвам, че и разхода на гориво ми се е качил с повече от половин литър и върви спъната.

Не се ли намери начин, вече, да се отстрани DPF-a..... Бяха ми разказвали преди половин година, че дизеловите Сузуки Витара също страдали много от този проблем. Но на тези извън гаранция някакви пичове им намерили цаката. Тогава не се поинтересувах допълнително и сега съжалявам за това.

Пет Юни 14, 2013 12:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето какво съм намерил аз по въпроса:

http://www.specialist-components.co.uk/ ... anagement/
http://boxeer.com/ee20_engine

И двете фирми предлагат афтърмаркет електроника, която позволява да се "изтрие" DPF-a. Лично на мен ми харесва решението на втората фирма, която напълно маха тази непотребна карантия.
Освен, че се освобождава потенциал на двигателя, пада разхода и се вдига надежността аз други " недостатъци" не виждам :D

Надявам се да съм бил полезен.

Поздрави
:hello:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Юни 14, 2013 5:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добре описано и илюстрирано. Надежда има. Само някои да се нагърби и с изпълнението тук в БГ, съм съгласен да махна тази "карантия". Не че досега ми е правил проблем , но явно горивата предлагани у нас, не му понасят. :facepalm:

Пет Юни 14, 2013 5:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Tony както е тръгнало скоро ще започнат да слагат подобни мизерии (DPF) и на морските дизели. Е тогава вече ще му се намери цаката. :cool:

Първата фирма (UK) предлага електрониката за 1170 GBP, което не е много ако сметнеш размотавката със сервизите. Не пише нищо за нужда от чужда помощ. ЕКУ-то е заредено със софтуер аналогичен на заводския, но много по-гъвкав.

Не мисля, че ще е проблем да работи нормално и надежно мотора. Който иска маркова стока - американците от Boxeer слагат Bosch M15.1.
Тъй като имам VW Transporter 3 и съм се интересувал как да махна този "странен" двигател на VW от иначе функционалния бус - в Америка и Австралия се заменя почти основно със Субару. Това с дизела е нова мода, но явно има интерес въпреки безумната цена за конверсията(12К$).

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Юни 14, 2013 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm
Мнения: 34
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
аз други " недостатъци" не виждам :D


Започва да пуши черно повечко и вредим на майката природа повечко? :-?

Но да кажем, че ще ги преживеем и двете, макар и да са ми доста неприятни тези факти.

Но реално решение за нас у малка България май никой не предлага все още, а?
На мен ми предлгаха ремапване с изключване на DPF-a, махане на карантията от филтъра, евентуално катализатора и слагане на спортен филтър за около 1000 лв. Човека е препоръчан, но аз май все още не смея. Усещам, обаче, че скоро нещата ще станат нетърпими и ще трябва да действам. Съвети?

На ЛС мога да дам контакти на човека, който ми препоръчаха, при това от няколко места, за ремапването. От София е.


Последна промяна pipo334 на Пон Юни 17, 2013 9:19 am, променена общо 1 път


Пон Юни 17, 2013 9:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pipo334 написа:
На ЛС мога да дам контакти на човека, който ми препоръчаха, при това от няколко места, за ремапването. От София е.

Колега, напиши тук кой е този човек. Хората питат и се чудят как да си решат проблема, а да си пишем на ЛС, не помагаме на никой. Именно за това е форума. Поздрави. :good:

Пон Юни 17, 2013 1:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm
Мнения: 34
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
tony написа:
pipo334 написа:
На ЛС мога да дам контакти на човека, който ми препоръчаха, при това от няколко места, за ремапването. От София е.

Колега, напиши тук кой е този човек. Хората питат и се чудят как да си решат проблема, а да си пишем на ЛС, не помагаме на никой. Именно за това е форума. Поздрави. :good:


Ок, понеже не ползвам форума отдавна (все пак съм със Субару от няколко месеца) не съм сигурен дали не бих нарушил някакви правила, за това не го постнах. Ето по-долу човека:

0888 977737 е телефона, момчето се казва Владо. Токущо открих, че има и сайт - http://www.tuning4power.hit.bg/contact.htm
В никакъв случай, не приемайте това за реклама, напротив! Момчето ми се видя много в час и свестен човек, но търся мнения и препоръки.

Пон Юни 17, 2013 1:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Към pipo334:
Колега аз понеже боксер дизелите ги гледам все отзад (щот са много мощни :) ), да ти кажа всички пропушват.
Принципно дизел и опазване на околната среда са несъвместими понятия. Да - гори по -малко (но не и субару), затова пък саждите и серните окиси са основен замърсител. Затова в Швейцария дизелите са малко.
При Субару доколкото знам се ползват два различни DPF-a. След 2010 ремапването е по-трудно.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юни 17, 2013 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ицо, не е вярно, че пушат. Моята печка и на пълен напън не пуши грам. ДПФ-а си върши работата чудесно, когато не се разваля, като на някои колеги, за съжаление.

Вто Юни 18, 2013 12:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В крайна сметка това с филтъра не се ли дължи главно на многото градско каране и висене по светофарите. В случай, че човек пътува често на дълъг път, би трябвало този проблем да е потенциално по-рядък.

Вто Юни 18, 2013 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bubaru написа:
В крайна сметка това с филтъра не се ли дължи главно на многото градско каране и висене по светофарите. В случай, че човек пътува често на дълъг път, би трябвало този проблем да е потенциално по-рядък.

Точна така е! Аз съм около 40/60 градско и междуградско.Поне един път в седмицата гледам да покарам Форко с постоянна скорост (над 100-120 км) да му почистя трахеите.. :giggle: И за около 72 к. не е задръсвал филтъра (да чукна на дърво).. #-o

Вто Юни 18, 2013 12:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm
Мнения: 34
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
@bozhankov
Напълно съм съгласен! Последните ни коли все са дизели и всичките НЕ пушат.
@bubaru
И с теб съм съгласен, но това е на теория. Практиката показва, че просто DPF-a на Субару страда от детски болести и/или дефектира твърде лесно.

За справка:
Първата кола, от която имам преки впечатления с DPF е VW EOS 2.0 TDI, 2007 г. и той с детска болест, но поне с OMV Premium Diesel няма никакви проблеми. Сипе ли му се друга нафта се задръства. Кара се 90% градско.

По същото време - Audi Q7 3.0 TDI, 2007 г. - никога не е имал проблем с DPF-a. Кара се МНОГО, 60% градско, с обикновената нафта на OMV

След това VW GOLF 2.0 TDI 4MOTION, 2010 - никога не е имал проблем с DPF-a. Кара се 60% градско с всякаква нафта -Лукоил, Петрол, ОМВ, ЕКО.

За премеждията със Субаруто ми, можете да четете по-горе.
Знаете ли, аз хич, ама хич не искам да се занимавам с ремапване, шунтиране на DPF-a и т.н. И да кажем, че бих могъл да извадя едни 3k, за да ми сменят филтъра с нов, но ако ми дадат гаранция поне 6 години, че няма да имам никакъв проблем с него (както няма вече 7ма година Audi-то). Да, ама на всички ни е ясно, че никой никъде не я дава тая гаранция, така че няма и да го сменя с нов, а ще мисля за някакви магарии :(


Последна промяна pipo334 на Вто Юни 18, 2013 1:46 pm, променена общо 1 път


Вто Юни 18, 2013 1:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Твоя Бек нали е 2011 г. не важи ли още гаранцията или вече е над 100К км.

Вто Юни 18, 2013 1:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm
Мнения: 34
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не, на 60k км е. Не ми признават гаранцията тук, обаче, защото на 15k не е отбелязано/или е пропуснато сервизното обслужване.

Вто Юни 18, 2013 1:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На мен за 120 хил. ми е светнала веднъж лампата преди 40 хиляди, това е. Ясно е, че рано или късно ще се махат ДПФ-и, въпрос на време е. Тогава ще видим дали пушат печките без тях. Как процедирате между другото като светне лампата? Моята не мигаше, карах с постоянна скорост на високи обороти просто?

Пет Юни 28, 2013 7:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор