Автор |
Съобщение |
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
tony от кога е 207? Аз тази зима слагах нов?
|
|
|
Нед Апр 07, 2013 7:38 pm |
|
|
tony
|
В петък го инсталираха. Когато бях за смяна на консумативи през месец октомври още беше версия 206. Може би си с новия. На мен ми записват в сервизната книжка (на последна страница) с коя версия съм. Просто попитай там където са ти го поставили дали е актуалния.
|
|
|
Нед Апр 07, 2013 7:57 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Благодаря. Ще попитам. Но и със стария и с този софтуер ДПФ-а си е същия шит. По-рано ги пържех дизелите с чипове колкото може. Сега гледай как ни тормозят
|
|
|
Нед Апр 07, 2013 9:10 pm |
|
|
pipo334
Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm Мнения: 34 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги! Проблемите с DPF-a продължават... Лапмата отново започна да мига, след като беше светнала за по-малко от минута. Светнаха и останалите грешки. Про това колата я бях карал около 1600 км извънградско последната седмица... Малко преди да светне лампата ми светва и загасва няколко пъти лампата за ниво на масло (жълтата лейка и ниво, не червената). Смяната на масло трябваше да се случи на 60k, но аз реших да го направя преждевременно на 59 k. Закарах я при Любо в люлин и сменихме всичко, което е по предписание за 60k - моторно, трансмисионно и всички филтри. Без спирачна и накладки, защото са ок. За съжаление там не успяха да оправят DPF-a. Нито пък са рестартирали oil dilusion. Аз четох как мога и сам да си го ресетна, но пък DPF-a няма кака сам да си го оправя. Сега я закарах в Горубляне и се моля. Моля се да се окаже, че oil dilusion >10% и това да е причината. Ако не е това, обаче, ще страдам. Започвам да мисля за шунтиране на тоя филтър. Само дето май никой още не го е правил в БГ?
|
|
|
Пон Апр 29, 2013 4:03 pm |
|
|
eddy
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
|
При другите марки, махането на ДПФ става след като софтуерно се изключи търсенето на този филтър. Не вярвам при Субару да е много по-различно, можеш да питаш Bad_Dog дали не може да ти го направи или някой друг, който да може да влиза в ЕКУ-то за ремап.
|
|
|
Съб Май 04, 2013 6:35 pm |
|
|
S_U_B_A_R_U
Регистриран на: Вто Окт 14, 2008 4:04 pm Мнения: 8 Рейтинг: 28
|
Дали има някакво развитие с този DPF филтър, тъй като и при мен нещата не стоят добре. 60-70 километра в града (без да е светвала преди това от 800км. насам лампата за препълнен DPF), след извънградско каране(!) не ми дава възможност даже да го регенерирам. Директно започва да мига, демек - отивай на сервиз. Не за пръв път се получава това при мен. Автомобилът е 2009г., дори още няма 40 хил. км. Мислех, че проблемът идва от това, че не е занулен при предходната смяна на масло, но след като го смених преди месец, заедно със всички филтри, ето че пак се появява тази досадна жълта мигаща лампа. Забелязвам, че и разхода на гориво ми се е качил с повече от половин литър и върви спъната.
Не се ли намери начин, вече, да се отстрани DPF-a..... Бяха ми разказвали преди половин година, че дизеловите Сузуки Витара също страдали много от този проблем. Но на тези извън гаранция някакви пичове им намерили цаката. Тогава не се поинтересувах допълнително и сега съжалявам за това.
|
|
|
Пет Юни 14, 2013 12:17 am |
|
|
ico_tech
|
Ето какво съм намерил аз по въпроса: http://www.specialist-components.co.uk/ ... anagement/http://boxeer.com/ee20_engineИ двете фирми предлагат афтърмаркет електроника, която позволява да се "изтрие" DPF-a. Лично на мен ми харесва решението на втората фирма, която напълно маха тази непотребна карантия. Освен, че се освобождава потенциал на двигателя, пада разхода и се вдига надежността аз други " недостатъци" не виждам Надявам се да съм бил полезен. Поздрави
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юни 14, 2013 5:13 pm |
|
|
tony
|
Добре описано и илюстрирано. Надежда има. Само някои да се нагърби и с изпълнението тук в БГ, съм съгласен да махна тази "карантия". Не че досега ми е правил проблем , но явно горивата предлагани у нас, не му понасят.
|
|
|
Пет Юни 14, 2013 5:46 pm |
|
|
ico_tech
|
Tony както е тръгнало скоро ще започнат да слагат подобни мизерии (DPF) и на морските дизели. Е тогава вече ще му се намери цаката. Първата фирма (UK) предлага електрониката за 1170 GBP, което не е много ако сметнеш размотавката със сервизите. Не пише нищо за нужда от чужда помощ. ЕКУ-то е заредено със софтуер аналогичен на заводския, но много по-гъвкав. Не мисля, че ще е проблем да работи нормално и надежно мотора. Който иска маркова стока - американците от Boxeer слагат Bosch M15.1. Тъй като имам VW Transporter 3 и съм се интересувал как да махна този "странен" двигател на VW от иначе функционалния бус - в Америка и Австралия се заменя почти основно със Субару. Това с дизела е нова мода, но явно има интерес въпреки безумната цена за конверсията(12К$).
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юни 14, 2013 8:13 pm |
|
|
pipo334
Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm Мнения: 34 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: аз други " недостатъци" не виждам Започва да пуши черно повечко и вредим на майката природа повечко? Но да кажем, че ще ги преживеем и двете, макар и да са ми доста неприятни тези факти. Но реално решение за нас у малка България май никой не предлага все още, а? На мен ми предлгаха ремапване с изключване на DPF-a, махане на карантията от филтъра, евентуално катализатора и слагане на спортен филтър за около 1000 лв. Човека е препоръчан, но аз май все още не смея. Усещам, обаче, че скоро нещата ще станат нетърпими и ще трябва да действам. Съвети? На ЛС мога да дам контакти на човека, който ми препоръчаха, при това от няколко места, за ремапването. От София е.
|
Последна промяна pipo334 на Пон Юни 17, 2013 9:19 am, променена общо 1 път
|
|
Пон Юни 17, 2013 9:17 am |
|
|
tony
|
pipo334 написа: На ЛС мога да дам контакти на човека, който ми препоръчаха, при това от няколко места, за ремапването. От София е. Колега, напиши тук кой е този човек. Хората питат и се чудят как да си решат проблема, а да си пишем на ЛС, не помагаме на никой. Именно за това е форума. Поздрави.
|
|
|
Пон Юни 17, 2013 1:12 pm |
|
|
pipo334
Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm Мнения: 34 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
|
tony написа: pipo334 написа: На ЛС мога да дам контакти на човека, който ми препоръчаха, при това от няколко места, за ремапването. От София е. Колега, напиши тук кой е този човек. Хората питат и се чудят как да си решат проблема, а да си пишем на ЛС, не помагаме на никой. Именно за това е форума. Поздрави. Ок, понеже не ползвам форума отдавна (все пак съм със Субару от няколко месеца) не съм сигурен дали не бих нарушил някакви правила, за това не го постнах. Ето по-долу човека: 0888 977737 е телефона, момчето се казва Владо. Токущо открих, че има и сайт - http://www.tuning4power.hit.bg/contact.htmВ никакъв случай, не приемайте това за реклама, напротив! Момчето ми се видя много в час и свестен човек, но търся мнения и препоръки.
|
|
|
Пон Юни 17, 2013 1:41 pm |
|
|
ico_tech
|
Към pipo334: Колега аз понеже боксер дизелите ги гледам все отзад (щот са много мощни ), да ти кажа всички пропушват. Принципно дизел и опазване на околната среда са несъвместими понятия. Да - гори по -малко (но не и субару), затова пък саждите и серните окиси са основен замърсител. Затова в Швейцария дизелите са малко. При Субару доколкото знам се ползват два различни DPF-a. След 2010 ремапването е по-трудно.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юни 17, 2013 7:41 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Ицо, не е вярно, че пушат. Моята печка и на пълен напън не пуши грам. ДПФ-а си върши работата чудесно, когато не се разваля, като на някои колеги, за съжаление.
|
|
|
Вто Юни 18, 2013 12:37 pm |
|
|
bubaru
|
В крайна сметка това с филтъра не се ли дължи главно на многото градско каране и висене по светофарите. В случай, че човек пътува често на дълъг път, би трябвало този проблем да е потенциално по-рядък.
|
|
|
Вто Юни 18, 2013 12:43 pm |
|
|
tony
|
bubaru написа: В крайна сметка това с филтъра не се ли дължи главно на многото градско каране и висене по светофарите. В случай, че човек пътува често на дълъг път, би трябвало този проблем да е потенциално по-рядък. Точна така е! Аз съм около 40/60 градско и междуградско.Поне един път в седмицата гледам да покарам Форко с постоянна скорост (над 100-120 км) да му почистя трахеите.. И за около 72 к. не е задръсвал филтъра (да чукна на дърво)..
|
|
|
Вто Юни 18, 2013 12:53 pm |
|
|
pipo334
Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm Мнения: 34 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
|
@bozhankov Напълно съм съгласен! Последните ни коли все са дизели и всичките НЕ пушат. @bubaru И с теб съм съгласен, но това е на теория. Практиката показва, че просто DPF-a на Субару страда от детски болести и/или дефектира твърде лесно. За справка: Първата кола, от която имам преки впечатления с DPF е VW EOS 2.0 TDI, 2007 г. и той с детска болест, но поне с OMV Premium Diesel няма никакви проблеми. Сипе ли му се друга нафта се задръства. Кара се 90% градско. По същото време - Audi Q7 3.0 TDI, 2007 г. - никога не е имал проблем с DPF-a. Кара се МНОГО, 60% градско, с обикновената нафта на OMV След това VW GOLF 2.0 TDI 4MOTION, 2010 - никога не е имал проблем с DPF-a. Кара се 60% градско с всякаква нафта -Лукоил, Петрол, ОМВ, ЕКО. За премеждията със Субаруто ми, можете да четете по-горе. Знаете ли, аз хич, ама хич не искам да се занимавам с ремапване, шунтиране на DPF-a и т.н. И да кажем, че бих могъл да извадя едни 3k, за да ми сменят филтъра с нов, но ако ми дадат гаранция поне 6 години, че няма да имам никакъв проблем с него (както няма вече 7ма година Audi-то). Да, ама на всички ни е ясно, че никой никъде не я дава тая гаранция, така че няма и да го сменя с нов, а ще мисля за някакви магарии
|
Последна промяна pipo334 на Вто Юни 18, 2013 1:46 pm, променена общо 1 път
|
|
Вто Юни 18, 2013 1:29 pm |
|
|
bubaru
|
Твоя Бек нали е 2011 г. не важи ли още гаранцията или вече е над 100К км.
|
|
|
Вто Юни 18, 2013 1:45 pm |
|
|
pipo334
Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 1:31 pm Мнения: 34 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.0 D
Рейтинг: 0
|
Не, на 60k км е. Не ми признават гаранцията тук, обаче, защото на 15k не е отбелязано/или е пропуснато сервизното обслужване.
|
|
|
Вто Юни 18, 2013 1:52 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
На мен за 120 хил. ми е светнала веднъж лампата преди 40 хиляди, това е. Ясно е, че рано или късно ще се махат ДПФ-и, въпрос на време е. Тогава ще видим дали пушат печките без тях. Как процедирате между другото като светне лампата? Моята не мигаше, карах с постоянна скорост на високи обороти просто?
|
|
|
Пет Юни 28, 2013 7:33 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|