Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 5:17 pm



Отговори на тема  [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Следваща
 Проблеми с DPF филтъра 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
batceco написа:
Здравейте колеги, дайте актуална информация за конкретна бензиностанция в София с хубав дизел. Благодаря предварително


Не знам доколко е за тази тема, но аз съм с DPF и нямам казуси, зареждайки V-Power от Шеловете на Южната дъга на околовръстното. Вече 2 години зареждам само на тези обекти и не съм имал проблеми. Добри отзиви чувам от много места за Avia, но са ми много неудобни и не съм се разхождал до тях - само две са в цяла София.

Чет Яну 02, 2020 7:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 31, 2010 7:57 pm
Мнения: 112
Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Досега съм зареждал само от OMV Maxmotion дизел и не съм имал проблеми с DPF-a вече 10-тa година.

Чет Яну 02, 2020 7:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 287
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най-доволен съм от G-drive дизела на Газпром. Излиза и по-евтин от премиум дизеловите горива на OMV и Shell. Колата върви осезаемо по-добре и разходът е с около 0,7-0,8 l/100km по-нисък от OMV и Shell. Всъщност зареждам само на тези три вериги бензиностанции. Задължително слагам и добавка Bardahl BDC. ДПФ-а го махнах, когато купих колата, беше невъобразимо и безвъзвратно запушен със сяра от "чудесните" БГ горива... ами сега върви много добре и не пуши, а ако пропуши, знам, че съм попаднал на кофти нафта! :-)

Изпратено от моят ASUS_Z00AD с помощта на Tapatalk

Чет Яну 02, 2020 10:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз съм доволен от G- Drive + BDC. Карам само с него и докато нямам ядове не смятам да пробвам с други бензиностанции. Субаруто ми работеше осезаемо по- тихо с този дизел. Сега Авенсиса също. Зимата карам често на кратки разстояния и само 3 пъти за 15 000км съм виждал активна регенерация, а тя си се вижда много добре на огледалото :D

Пет Яну 03, 2020 9:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 19, 2014 3:24 pm
Мнения: 7
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.6R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Днес взех препарат за почистване на DPF филтъра и тези дни ще трябва да зареждам догоре. Благодаря за информацията колеги :good:

Пет Яну 03, 2020 6:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
И аз съм доволен от G- Drive + BDC. Карам само с него и докато нямам ядове не смятам да пробвам с други бензиностанции. Субаруто ми работеше осезаемо по- тихо с този дизел. Сега Авенсиса също. Зимата карам често на кратки разстояния и само 3 пъти за 15 000км съм виждал активна регенерация, а тя си се вижда много добре на огледалото :D


Не става ли прекалено наслагвне - добавките в премиум дизела + BDC-то? На Subaru-то пак ли караше с тази комбинация? За BDC-то чувам от много хора добри отзиви, но към стандартния дизел, а не към премуима, който вече е обработен с добавки.
Не съм си забравил обещанието да ти звънна като мина през Пловдив да се видим, ама нещо все не мога да се организирам :(

Съб Яну 04, 2020 5:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Офф: От "премиум" дизела ще ревете в дългосрочен план. Без значение ОМВ, екто или Г нещо си. Иде реч за "сярата: моят най-голям враг и най-добър приятел"...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 04, 2020 7:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx, не твърдя да съм вещ в тази материя, просто се опитвам да налучкам достатъчно добрата комбинация между вид гориво и добавки, като целта е добра работа на мотора и не- запушване на ДПФ. Зимата имам по- често градско на къси разстояния и регенерациите, които са се случвали са около и след 150км, като това означава над 20 студени стартирания и температура на антифриза не надвишаваща 55 градуса. А за сярата е ясно, че е добре за ГНП и е мор за ДПФ.
Би ли споделил твоите наблюдения? Би било интересно и най- вече полезно за всички нас. Винаги съм готов да науча нещо ново.

Ники, никога не можеш да си сигурен, дали и колко добавки се слагат. В името на пробата, следващия път ще сложа обикновен дизел с BDC, за да видя дали ще усетя някаква разлика. Имам и дилърския софтуер на Тойота, с който си правя диагностика, но не вярвам да се видят реално промени в някои параметри там.
За идването в Пловдив... Знаеш си ;)

Пон Яну 06, 2020 8:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми, по новите ЕС директиви относно "екологията", намалената сяра в нафтата води до два основни проблема:
Намалено мазане на горивната с-ма от горивото.
Намалено бактерицидно действие на сярата в горивото, тоест много по-лесно и трудно лечимо образуване на бактериални колонии в горивната система, които запушват каквото могат и правят мор. Един пич, не член на форума, но четящ активно ми обърна внимание на проблема. При него резултатите са меко казано поразителни.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Яну 06, 2020 9:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Офф: От "премиум" дизела ще ревете в дългосрочен план. Без значение ОМВ, екто или Г нещо си. Иде реч за "сярата: моят най-голям враг и най-добър приятел"...


Алекс - то пълно щастие няма за съжаление. Ежедневно сме изправени пред избор: "или, или" :(
Ето, откакто Ицо ми пусна мухата се чудя - комфортен Forester ли искам да карам, или стабилен в завоите ROFL

Пон Яну 06, 2020 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 19, 2014 3:24 pm
Мнения: 7
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.6R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, моля ако някой знае да ми напише как се занулява маслото без диагностика /напред в темата видях за евро 5, но не намерих за евро 6/. Става въпрос за Forester евро 6. Благодаря

Пон Фев 03, 2020 9:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
batceco написа:
Здравейте колеги, моля ако някой знае да ми напише как се занулява маслото без диагностика /напред в темата видях за евро 5, но не намерих за евро 6/. Става въпрос за Forester евро 6. Благодаря


Пробвай малко Google де, много бързо се предаваш преди да потърсиш помощ :) :
https://www.subaruforester.org/threads/ ... rk.805230/
Като го гледам - абсолютно е едно и също с Евро 5, и не виждам и никаква разлика между Forester и Outback. Обичам консервативните японци :D

Вто Фев 04, 2020 6:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 19, 2014 3:24 pm
Мнения: 7
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.6R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря колега :beer:

Сря Фев 05, 2020 6:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,колеги. Бях забравил да изключа Torque и когато запалих ми светнаха лампите по таблото. Изчистих грешките,след това пуснах Test Results и ми се появи това.
Някой знае ли дали е от забравянето или е реален проблем?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Яну 25, 2021 6:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изтрий я и покарай добре загряла с постоянна скорост на 4-та известно време. Ако я вдигне пак, минимум си за чистене на егр и търсене на причината да го цапа(в дългосрочен план).

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Яну 25, 2021 7:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Изтрий я и покарай добре загряла с постоянна скорост на 4-та известно време. Ако я вдигне пак, минимум си за чистене на егр и търсене на причината да го цапа(в дългосрочен план).

Вече всичко е ОК. Благодаря.

Вто Яну 26, 2021 11:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С риск да бъда анатемосан, да споделя за последния ми експеримент. По-назад в темата на не едно място съм коментирал скептицизма си за използването на допълнителни добавки към премиум горивата, но покрай все повечето позитивни отзиви по други форуми(каращи предимно дизели), много от тях на база вече стотици хиляди километри, се реших и аз да пробвам. Въпросната добавка е върху основата на BDC-то на Bardahl, с добавена газ за горене и синтетично двутактово масло на Bardahl, което се използва при двигателите на моторните лодки. Слагам я към V-Power дизел. Идеята на газта за горене е подобряване на горивния процес, а на двутактовото масло - мазането на горивната система.
Резултат във вървенето не виждам някакъв осезаем, но забелязвам лек спад( 0,2-0,3/100 ) на разхода на гориво, както и най-важното всъщност - спрях да имам активни регенерации на DPF. Преди само на V-power и веднъж годишно третиране с добавка, филтърът ми достигаше 65% на всеки 750-800 км. шофиране, при което включваше активна регенерация и се изчистваше. Сега при цикъл 50/50(градско/извънградско) саждите стоят константа; като излезна извънградско постепенно намаляват, а на градско качват, но бавно. Тъй като основно карам на цикъл 50/50, и от време на време извънградско, вече 6-ти резервоар( около 4000 км ) нямам активна регенерация. Сега Юли трябва да минавам технически преглед и ще видя какво ще покажат измерванията на газовете, и какъв стикер ще ми лепнат, та пак ще пиша допълнително отзив по-нататък.

Пон Юни 21, 2021 9:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За съжаление не са пуснали още системата със стикерите и не получих такъв, но коментарът на проверяващия беше, че съм дълбоко в нормите на Евро 5.
Отказаха да ми дадат копие на разпечатката от газ анализатора с коментара: "Дизелчето ти е шест, за кво ти е разпечатка? Айде карай, че трябва да влиза следващия..."

Пет Юли 09, 2021 12:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
С риск да бъда анатемосан, да споделя за последния ми експеримент. По-назад в темата на не едно място съм коментирал скептицизма си за използването на допълнителни добавки към премиум горивата, но покрай все повечето позитивни отзиви по други форуми(каращи предимно дизели), много от тях на база вече стотици хиляди километри, се реших и аз да пробвам. Въпросната добавка е върху основата на BDC-то на Bardahl, с добавена газ за горене и синтетично двутактово масло на Bardahl, което се използва при двигателите на моторните лодки. Слагам я към V-Power дизел. Идеята на газта за горене е подобряване на горивния процес, а на двутактовото масло - мазането на горивната система.
Резултат във вървенето не виждам някакъв осезаем, но забелязвам лек спад( 0,2-0,3/100 ) на разхода на гориво, както и най-важното всъщност - спрях да имам активни регенерации на DPF. Преди само на V-power и веднъж годишно третиране с добавка, филтърът ми достигаше 65% на всеки 750-800 км. шофиране, при което включваше активна регенерация и се изчистваше. Сега при цикъл 50/50(градско/извънградско) саждите стоят константа; като излезна извънградско постепенно намаляват, а на градско качват, но бавно. Тъй като основно карам на цикъл 50/50, и от време на време извънградско, вече 6-ти резервоар( около 4000 км ) нямам активна регенерация. Сега Юли трябва да минавам технически преглед и ще видя какво ще покажат измерванията на газовете, и какъв стикер ще ми лепнат, та пак ще пиша допълнително отзив по-нататък.

рецептата напиши моля.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пет Юли 09, 2021 5:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Рецептата е ясна: авио дизел + добавка за ДПФ на Бардал + софруерна регенерация при Пламен= 0% сажди във филтъра. Резултата е от вчера!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Пет Юли 09, 2021 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор