Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 384 мнения ]  стр Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Следваща
 Проблеми с DPF филтъра 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има огромна разлика от отворените и затворените ДПФ-и. Моя тип са адски изнервящи, за да правят регенерации затварят ЕГР плапан, регулира впръсквания, за да вдигне температурата и т.н и в крайна сметка губиш ОСЕЗАЕМО мощност за 12 минути. Ако караш много, това ти се случва няколко пъти седмично. Премахването е 500-1000лв и ставаш, като всеки нормален дизел. Тук не говоря за проблем с ДПФ-а а за начина му на работа. Всеки модерен дизел има ДПФ и ако не ти харесва го махни или си купи бензинова кола. Реално дефектиралите ДПФ-и ги има при всички марки и не са толкова много при Субару.

Вто Сеп 23, 2014 12:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Moжете да погледнете това (чрез гугъл преводач). Има много полезна информация. Всъщност активните регенерации при ЕВРО 5 зависели много от температурата навън. Лятото 130-140 км интервали (както забелязах аз) а зимата над 500км, което също мога да потвърдя. Натоварването и високите обороти увеличават дистанцията между регенерации живота на филтъра (това си го знаем).

http://subarufanclub.cz/modules.php?nam ... cle&sid=53

Сря Окт 15, 2014 12:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bozhankov написа:
Премахването е 500-1000лв и ставаш, като всеки нормален дизел.
да, и пуши като Татра пред основен ремонт. Ако зависи от мен, бих забранил със закон дизел без дпф! На този зад теб на светофара му се е**ва мамата.
Само в БГ, Русия, Сърбия, Албания и тем-подобни могат да се видят смрадливи и чадещи дизели. Един не съм видял в Западна Европа, Сащ, Канада, Азия... просто няма как да мине и 5км там преди да остане на място и извозен на платформа. Що не пробваш да си махнеш ДПФ-а и да минеш TUV, ебаси?! Познай колко ще ги изумиш и дали изобщо ще ти върнат документите да си тръгнеш с колата от там.

Няма ли да станем и ние нормална държава най-накрая?! Децата ни също дишат тая гнус смрадлива по спирките!
Явно тук само яки закони и зверски глоби ще ни оправят, докато самосъзнанието ни е от -1 до -безкрайност (че не знам къде е символа за последното)... Като не искаш да има драми с дпф, купуваш си бензинова кола, толко ли е сложно за асимилиране?! Като има драма с дпф - сменяваш го!
И това е същото, че и по-тъпо, като с масовото слагане на менте-ксенони! Всеки курник в БГ свети като стадион във всички посоки. WTF?! Докога така?! Кой ни е виновен за този ни начин на мислене? Бойко? Станишев или Доган? "Голямата промяна" идва от промени в малките неща, но променени в 7 милиона глави...

/нищо лично към колегата Божанков, просто си разсъждавам/...

Нед Окт 26, 2014 12:23 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am
Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
=Alex= написа:
да, и пуши като Татра пред основен ремонт.......

=Alex= а замислял ли си се, че автомобилите са една капка в морето по отношение на вредните емисии, спрямо ТЕЦ-ове, заводи и тн. Замислял ли си се, че една голяма част от заводите са в Азия (изкл Япония) точно заради либералните закони по отношение на рекултивация, пречистване на отпадъци и тн ( под отпадъци визирам всичко, изгорели газове, киселини и тн и тн, което остава като отпадъчен продукт при производствата). Абсолютно съгласен съм с теб, че всеки трябва да мисли за околната среда, но не мислиш ли, че е малко тъпо в Турция примерно изобщо да не искат ДПФ за нова кола, а в БГ ние да трябва да плащаме за това? Ако навсякъде се уеднаквят законите и реално и богатите, започнат да плащат, то тогава и обикновения човек, ще се грижи за всичко това. Защото сега примерно вместо 1/2 от себестойността на продукцията в Европа да е за ЕКО неща, ти просто си изнасяш завода в Китай, Индия и тн и не пречистваш, рекултивираш и тн, ама ти си богат и можеш да си изнесеш производството, а по телевизията обясняваш на всички, как трябва да се карат икономични коли, с всички ЕКО системи и да се пази природата, въздуха и тн, защото и твоите деца живеят тук и да пускаш всякакви ПР активности за опазване на околната среда, но все пак си си изнесъл мръсното производство другаде, а там изобщо не ти дреме за околната среда и замърсяването, нали печелиш по много, а все пак озоновия слой е общ за цялата планета, не е един за Европа, един за Азия и тн. За мен лично докато няма универсални ЕКО норми в световен мащаб, то всичкото друго е демагогия.
Иначе и аз ей така си разсъждавам.....

Нед Окт 26, 2014 7:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колите са най-малкият замърсител на фона на заводи, тецове и разни стърнища дето се палят ей така.
Да не говорим че като дойде зимата 60% от отоплението в провинцията и селата е на дърва и въглища...

Та да се върнем по темата - ДПФ е невероятна глупост за мен и може би е една от най-големите причини за счупените дизели на Субару. При първа възможност това трябва да се ампутира :pardon:
 7

Нед Окт 26, 2014 9:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://sgbulgaria.blogspot.com/

Нед Окт 26, 2014 10:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На запад също се махат ДПФ-и. Те си иамт живот и смятам, че никой не си купува нов ДПФ, дори на запад. За субару ДПФ и катализатор вървят заедно и струват 10,000 лева. Въпреки това ДПФ-а намалява саждите с над 95% и е хубаво да го има.

Сега малко полезен опит: моя регенерира много често (на всеки 100км, както съм описал по-рано),но реших да не го махам а да опитам с химия. Спрях се на Bardahl след като изчетох наши и чужди форуми и се консултирах с Проспиид, които са представители на добавките. Какъв точно продукт ще се избере зависи от целите, за моя случай взех следните неща:

http://bardahl.bg/bg/product/a/5752 това е скъпичко за почистване на ДПФ, защото с времето ДПФ-а не може да се изчисти до 0% и започва бързо да се пълни. След като го ползвах 700км не е регенерирал, което е чудесно. Въпроса е в дългосрочен план дали ще продължи да е така. Слага се 2 пъти в годината. За сега мога да потвърдя, че има ефект. Ще пиша след време как е.

Следващите неща не съм ги слагал още, но ще споделя какво съм взел ->
http://bardahl.bg/bg/product/a/4280. Другата причина ДПФ-а да заминава бързо е, че самта кола започва да попушва с километрите. За това взех и добавка за почистване на инжекторите, горивната система и помпата.

http://bardahl.bg/bg/product/a/4408 Това е за след почистването.

http://bardahl.bg/bg/product/a/5192 Това е добавка за дизел, прочетох добри отзиви и прецених, че за нашите горива си струва да опитам.


Има и професионален комплект за отпушване на запушени ДПФ, който се прилага в сервиз: http://bardahl.bg/bg/product/a/5995.

При мен активните регенерации на всеки 100км се усещат жестоко в динамиката и ефекта от добавката за ДПФ е явен. Ще ви пиша скоро с още инфо.
Надявам се да съм бил полезен :)

Нед Окт 26, 2014 1:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бардал-ът съвсем не е най-доброто, което можеш да си вземеш, но така или иначе е факт.

Една препоръка и от мен - свържи се с вносителите на Xenum и ги питай къде можеш да минеш за едно цялостно прочистване на мотора с техните машини. Резултатът е доста добър, никакви пари е на фона на резултата и ДПФ-а съвсем ще спре да регенерира ;) Изчиства се всичко през специална машина - от всмукателен колектор, през глави и ЕГР... Много полезна процедура за дизелите.

Нед Окт 26, 2014 2:01 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добре де, на мен лампата на ДПФ-а никога не ми е светвала, ползвам редовно само една добавка на Ред Лайн за дизел.

Всеки месец карам по около 700-800 км извънградско, това достатъчно ли е да регенерира дпф-а?

Има ли нужда да правя някаква профилактика?

:-?

Вто Окт 28, 2014 10:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Жорка, с това извънградско не мисля, че и някога ще ти светне, особено ако тези 700-800км ги правиш на един-два курса :)

Archoil имат уникален продукт за дпф-и, ако някога изобщо се наложи...

Сря Окт 29, 2014 1:04 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am
Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А 09г Форестера изобщо има ли лампа? Познат си взе Импреза 09г и изобщо нямаше лампа за въпросния филтър, демек той не регенерираше сам, а колата си беше бая мъртва и разхода беше около 9-10/100 градско София. Няма да казвам какво направи, че ще ме оплюете за околната среда, но ремапна колата и сега много леко подпушва, но разхода падна на 8 при същото каране, а вървежа е няма нищо общо.

Сря Окт 29, 2014 6:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
eddy написа:
А 09г Форестера изобщо има ли лампа? Познат си взе Импреза 09г и изобщо нямаше лампа за въпросния филтър...
Има,има. По спомени, моделите които са ЕВРО 3 (5 МТ) са без филтър -такива са някои модели Легаси Дизел. А тези с ЕВРО4 (6 МТ) са с филтър.

Сря Окт 29, 2014 9:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
=Alex= написа:
Жорка, с това извънградско не мисля, че и някога ще ти светне, особено ако тези 700-800км ги правиш на един-два курса :)

Archoil имат уникален продукт за дпф-и, ако някога изобщо се наложи...


Мерси, Алекс, ще го имам предвид!

:good:

Сря Окт 29, 2014 10:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
eddy написа:
А 09г Форестера изобщо има ли лампа? Познат си взе Импреза 09г и изобщо нямаше лампа за въпросния филтър, демек той не регенерираше сам, а колата си беше бая мъртва и разхода беше около 9-10/100 градско София. Няма да казвам какво направи, че ще ме оплюете за околната среда, но ремапна колата и сега много леко подпушва, но разхода падна на 8 при същото каране, а вървежа е няма нищо общо.


Моя разход е 7 и малко на градско в София и то не с галене.
При това С опазване на въздуха, който ние и децата ни дишат всеки ден.

Това е проблемът - всеки иска някой друг да се погрижи за околната среда, а не той самият.
Оправданието всеки си го носи - ама те ТЕЦовете били по-вредни и подобни глупости.
Само за информация голямата част от ТЕЦ-овете в градовете са на ГАЗ, а не на мазут, както е било едно време.

Следващия път, когато някой циганин запали гума до вас не му се сърдете - той също има причина, може да иска да се сгрее, а и ТЕЦовете са по-вредни!
 13

Сря Окт 29, 2014 10:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз ди ви натреса малко инфо с добавките. По 1000 км не чувам вече за филтъра (спрямо регенерации на всеки 100). А регенерацията вече минава много леко. Изобщо - много съм доволен.

Прощавайте, че се изкушавам да взема мнение, но тъй, като темата се обърна и на екология малко, пък аз рециклирам туй онуй, да ви споделя, че бай мангал не пали гуми за друго, а защото вади метал от тях. Прави го, защото ние не можем да купим инак гумата, защото за нас е разход да я рециклираме. А ние не можем да покрием този разход и дадем пари за гумите, защото еко таксите (които всички плащаме при покупка на нови гуми) се крадат от организация по оползотворяване, която е монополист по силата на думата на всесилните. Такива работи.
С две думи, бай мангал е последния виновен. Същата работа с автомобилите, запитайте се защо плащате 267 лв еко такса (при регистрация), кой я взима и за какво я ползва. Защо е точно толкова. Жокер - до тези, дето рециклират автомобили пари не стигат. :) Така и е електроника, лампи, опасни отпадъци и пр. П.с бай мангал, като изгори гумата после залива обгорелия метал с киселина от акумулатори, за да падне остатъчната гума. Това естествено отива в почвата. Ха да е честито на нас и на нашите деца. И това не го е измислил мангала, той и всички, които ни тровят са последствията от друг проблем, който вече споменах. Спирам до тук.

Живи и здрави, и пробвайте добавка ако имате проблем, наистина работи. Спаси ми ДПФ-а, иначе трябваше да го махна!

Поздрави

Сря Окт 29, 2014 8:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm
Мнения: 89
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
=Alex= написа:
Жорка, с това извънградско не мисля, че и някога ще ти светне, особено ако тези 700-800км ги правиш на един-два курса :)

Archoil имат уникален продукт за дпф-и, ако някога изобщо се наложи...


Алекс,

Препоръчай ако можеш добавка за профилактика и прочистване на boxer diesel(дюзи,против замръзване и т.н.).
В момента ползвам само CAstrol TDA, а за прочистване на DPF ползвах посочения по-горе препарат на Barhdal(доста успешно засега) и отново един препарат на Barhdal за еднократно почистване на дюзи(с неизвестен ефект)

Чет Окт 30, 2014 10:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
k_u_d_o_s написа:
Алекс,
Препоръчай ако можеш добавка за профилактика и прочистване на boxer diesel(дюзи,против замръзване и т.н.)....
Я, прочети ТУК, топла информация. Преглеждайте темите колеги, всичко си има. :good:

Чет Окт 30, 2014 10:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В темата за маслата коментирахме API, ACEA и т.н., и се зачетох в текста и го отбелязах с червено. Логиката ме навежда на две преположения:
1.след смяна на маслото трябва да се влезе през OBD порта в компа на колата и да се настройва/нулира нещо по DPF филтъра спрямо пробега на маслото! Предполагам!
2.моделите с навигация, по спомени, май имаха някакви функции за сервизно обслужване и да не става въпрос за тези бордови компютри. Но за мен е малко вероятно, трябваше да има бележка че се отнася за тези модели.
Някои правил ли я тази интервенция? Някакви други предположения за този специален инструмент? :idea:
Прикачени файлове:
IMG_1439.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Ное 01, 2014 6:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Мнения: 1845
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тони, предполагам си го чел: https://subdiesel.wordpress.com/2011/01 ... pf-models/
На моят дизел - евро4 не мисля че са нулирали каквото и да е в офицЯлните сервизи. :)

_________________
If in doubt, FLAT OUT!

Съб Ное 01, 2014 6:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря Тенко! Не съм го чел този бюлетин! Беше ми интересно, защото не съм забелязал да пипат ЕКУ-то. Само три пъти съм сменял софтуера (миналата година последно, и вече няма update). :pardon:

Съб Ное 01, 2014 7:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 384 мнения ]  стр Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор