Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:26 pm



Отговори на тема  [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Следваща
 Проблеми с DPF филтъра 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има огромна разлика от отворените и затворените ДПФ-и. Моя тип са адски изнервящи, за да правят регенерации затварят ЕГР плапан, регулира впръсквания, за да вдигне температурата и т.н и в крайна сметка губиш ОСЕЗАЕМО мощност за 12 минути. Ако караш много, това ти се случва няколко пъти седмично. Премахването е 500-1000лв и ставаш, като всеки нормален дизел. Тук не говоря за проблем с ДПФ-а а за начина му на работа. Всеки модерен дизел има ДПФ и ако не ти харесва го махни или си купи бензинова кола. Реално дефектиралите ДПФ-и ги има при всички марки и не са толкова много при Субару.

Вто Сеп 23, 2014 12:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Moжете да погледнете това (чрез гугъл преводач). Има много полезна информация. Всъщност активните регенерации при ЕВРО 5 зависели много от температурата навън. Лятото 130-140 км интервали (както забелязах аз) а зимата над 500км, което също мога да потвърдя. Натоварването и високите обороти увеличават дистанцията между регенерации живота на филтъра (това си го знаем).

http://subarufanclub.cz/modules.php?nam ... cle&sid=53

Сря Окт 15, 2014 12:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bozhankov написа:
Премахването е 500-1000лв и ставаш, като всеки нормален дизел.
да, и пуши като Татра пред основен ремонт. Ако зависи от мен, бих забранил със закон дизел без дпф! На този зад теб на светофара му се е**ва мамата.
Само в БГ, Русия, Сърбия, Албания и тем-подобни могат да се видят смрадливи и чадещи дизели. Един не съм видял в Западна Европа, Сащ, Канада, Азия... просто няма как да мине и 5км там преди да остане на място и извозен на платформа. Що не пробваш да си махнеш ДПФ-а и да минеш TUV, ебаси?! Познай колко ще ги изумиш и дали изобщо ще ти върнат документите да си тръгнеш с колата от там.

Няма ли да станем и ние нормална държава най-накрая?! Децата ни също дишат тая гнус смрадлива по спирките!
Явно тук само яки закони и зверски глоби ще ни оправят, докато самосъзнанието ни е от -1 до -безкрайност (че не знам къде е символа за последното)... Като не искаш да има драми с дпф, купуваш си бензинова кола, толко ли е сложно за асимилиране?! Като има драма с дпф - сменяваш го!
И това е същото, че и по-тъпо, като с масовото слагане на менте-ксенони! Всеки курник в БГ свети като стадион във всички посоки. WTF?! Докога така?! Кой ни е виновен за този ни начин на мислене? Бойко? Станишев или Доган? "Голямата промяна" идва от промени в малките неща, но променени в 7 милиона глави...

/нищо лично към колегата Божанков, просто си разсъждавам/...

Нед Окт 26, 2014 12:23 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am
Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
=Alex= написа:
да, и пуши като Татра пред основен ремонт.......

=Alex= а замислял ли си се, че автомобилите са една капка в морето по отношение на вредните емисии, спрямо ТЕЦ-ове, заводи и тн. Замислял ли си се, че една голяма част от заводите са в Азия (изкл Япония) точно заради либералните закони по отношение на рекултивация, пречистване на отпадъци и тн ( под отпадъци визирам всичко, изгорели газове, киселини и тн и тн, което остава като отпадъчен продукт при производствата). Абсолютно съгласен съм с теб, че всеки трябва да мисли за околната среда, но не мислиш ли, че е малко тъпо в Турция примерно изобщо да не искат ДПФ за нова кола, а в БГ ние да трябва да плащаме за това? Ако навсякъде се уеднаквят законите и реално и богатите, започнат да плащат, то тогава и обикновения човек, ще се грижи за всичко това. Защото сега примерно вместо 1/2 от себестойността на продукцията в Европа да е за ЕКО неща, ти просто си изнасяш завода в Китай, Индия и тн и не пречистваш, рекултивираш и тн, ама ти си богат и можеш да си изнесеш производството, а по телевизията обясняваш на всички, как трябва да се карат икономични коли, с всички ЕКО системи и да се пази природата, въздуха и тн, защото и твоите деца живеят тук и да пускаш всякакви ПР активности за опазване на околната среда, но все пак си си изнесъл мръсното производство другаде, а там изобщо не ти дреме за околната среда и замърсяването, нали печелиш по много, а все пак озоновия слой е общ за цялата планета, не е един за Европа, един за Азия и тн. За мен лично докато няма универсални ЕКО норми в световен мащаб, то всичкото друго е демагогия.
Иначе и аз ей така си разсъждавам.....

Нед Окт 26, 2014 7:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колите са най-малкият замърсител на фона на заводи, тецове и разни стърнища дето се палят ей така.
Да не говорим че като дойде зимата 60% от отоплението в провинцията и селата е на дърва и въглища...

Та да се върнем по темата - ДПФ е невероятна глупост за мен и може би е една от най-големите причини за счупените дизели на Субару. При първа възможност това трябва да се ампутира :pardon:
 7

Нед Окт 26, 2014 9:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://sgbulgaria.blogspot.com/

Нед Окт 26, 2014 10:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На запад също се махат ДПФ-и. Те си иамт живот и смятам, че никой не си купува нов ДПФ, дори на запад. За субару ДПФ и катализатор вървят заедно и струват 10,000 лева. Въпреки това ДПФ-а намалява саждите с над 95% и е хубаво да го има.

Сега малко полезен опит: моя регенерира много често (на всеки 100км, както съм описал по-рано),но реших да не го махам а да опитам с химия. Спрях се на Bardahl след като изчетох наши и чужди форуми и се консултирах с Проспиид, които са представители на добавките. Какъв точно продукт ще се избере зависи от целите, за моя случай взех следните неща:

http://bardahl.bg/bg/product/a/5752 това е скъпичко за почистване на ДПФ, защото с времето ДПФ-а не може да се изчисти до 0% и започва бързо да се пълни. След като го ползвах 700км не е регенерирал, което е чудесно. Въпроса е в дългосрочен план дали ще продължи да е така. Слага се 2 пъти в годината. За сега мога да потвърдя, че има ефект. Ще пиша след време как е.

Следващите неща не съм ги слагал още, но ще споделя какво съм взел ->
http://bardahl.bg/bg/product/a/4280. Другата причина ДПФ-а да заминава бързо е, че самта кола започва да попушва с километрите. За това взех и добавка за почистване на инжекторите, горивната система и помпата.

http://bardahl.bg/bg/product/a/4408 Това е за след почистването.

http://bardahl.bg/bg/product/a/5192 Това е добавка за дизел, прочетох добри отзиви и прецених, че за нашите горива си струва да опитам.


Има и професионален комплект за отпушване на запушени ДПФ, който се прилага в сервиз: http://bardahl.bg/bg/product/a/5995.

При мен активните регенерации на всеки 100км се усещат жестоко в динамиката и ефекта от добавката за ДПФ е явен. Ще ви пиша скоро с още инфо.
Надявам се да съм бил полезен :)

Нед Окт 26, 2014 1:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бардал-ът съвсем не е най-доброто, което можеш да си вземеш, но така или иначе е факт.

Една препоръка и от мен - свържи се с вносителите на Xenum и ги питай къде можеш да минеш за едно цялостно прочистване на мотора с техните машини. Резултатът е доста добър, никакви пари е на фона на резултата и ДПФ-а съвсем ще спре да регенерира ;) Изчиства се всичко през специална машина - от всмукателен колектор, през глави и ЕГР... Много полезна процедура за дизелите.

Нед Окт 26, 2014 2:01 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добре де, на мен лампата на ДПФ-а никога не ми е светвала, ползвам редовно само една добавка на Ред Лайн за дизел.

Всеки месец карам по около 700-800 км извънградско, това достатъчно ли е да регенерира дпф-а?

Има ли нужда да правя някаква профилактика?

:-?

Вто Окт 28, 2014 10:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Жорка, с това извънградско не мисля, че и някога ще ти светне, особено ако тези 700-800км ги правиш на един-два курса :)

Archoil имат уникален продукт за дпф-и, ако някога изобщо се наложи...

Сря Окт 29, 2014 1:04 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am
Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А 09г Форестера изобщо има ли лампа? Познат си взе Импреза 09г и изобщо нямаше лампа за въпросния филтър, демек той не регенерираше сам, а колата си беше бая мъртва и разхода беше около 9-10/100 градско София. Няма да казвам какво направи, че ще ме оплюете за околната среда, но ремапна колата и сега много леко подпушва, но разхода падна на 8 при същото каране, а вървежа е няма нищо общо.

Сря Окт 29, 2014 6:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
eddy написа:
А 09г Форестера изобщо има ли лампа? Познат си взе Импреза 09г и изобщо нямаше лампа за въпросния филтър...
Има,има. По спомени, моделите които са ЕВРО 3 (5 МТ) са без филтър -такива са някои модели Легаси Дизел. А тези с ЕВРО4 (6 МТ) са с филтър.

Сря Окт 29, 2014 9:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
=Alex= написа:
Жорка, с това извънградско не мисля, че и някога ще ти светне, особено ако тези 700-800км ги правиш на един-два курса :)

Archoil имат уникален продукт за дпф-и, ако някога изобщо се наложи...


Мерси, Алекс, ще го имам предвид!

:good:

Сря Окт 29, 2014 10:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
eddy написа:
А 09г Форестера изобщо има ли лампа? Познат си взе Импреза 09г и изобщо нямаше лампа за въпросния филтър, демек той не регенерираше сам, а колата си беше бая мъртва и разхода беше около 9-10/100 градско София. Няма да казвам какво направи, че ще ме оплюете за околната среда, но ремапна колата и сега много леко подпушва, но разхода падна на 8 при същото каране, а вървежа е няма нищо общо.


Моя разход е 7 и малко на градско в София и то не с галене.
При това С опазване на въздуха, който ние и децата ни дишат всеки ден.

Това е проблемът - всеки иска някой друг да се погрижи за околната среда, а не той самият.
Оправданието всеки си го носи - ама те ТЕЦовете били по-вредни и подобни глупости.
Само за информация голямата част от ТЕЦ-овете в градовете са на ГАЗ, а не на мазут, както е било едно време.

Следващия път, когато някой циганин запали гума до вас не му се сърдете - той също има причина, може да иска да се сгрее, а и ТЕЦовете са по-вредни!
 13

Сря Окт 29, 2014 10:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз ди ви натреса малко инфо с добавките. По 1000 км не чувам вече за филтъра (спрямо регенерации на всеки 100). А регенерацията вече минава много леко. Изобщо - много съм доволен.

Прощавайте, че се изкушавам да взема мнение, но тъй, като темата се обърна и на екология малко, пък аз рециклирам туй онуй, да ви споделя, че бай мангал не пали гуми за друго, а защото вади метал от тях. Прави го, защото ние не можем да купим инак гумата, защото за нас е разход да я рециклираме. А ние не можем да покрием този разход и дадем пари за гумите, защото еко таксите (които всички плащаме при покупка на нови гуми) се крадат от организация по оползотворяване, която е монополист по силата на думата на всесилните. Такива работи.
С две думи, бай мангал е последния виновен. Същата работа с автомобилите, запитайте се защо плащате 267 лв еко такса (при регистрация), кой я взима и за какво я ползва. Защо е точно толкова. Жокер - до тези, дето рециклират автомобили пари не стигат. :) Така и е електроника, лампи, опасни отпадъци и пр. П.с бай мангал, като изгори гумата после залива обгорелия метал с киселина от акумулатори, за да падне остатъчната гума. Това естествено отива в почвата. Ха да е честито на нас и на нашите деца. И това не го е измислил мангала, той и всички, които ни тровят са последствията от друг проблем, който вече споменах. Спирам до тук.

Живи и здрави, и пробвайте добавка ако имате проблем, наистина работи. Спаси ми ДПФ-а, иначе трябваше да го махна!

Поздрави

Сря Окт 29, 2014 8:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm
Мнения: 89
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
=Alex= написа:
Жорка, с това извънградско не мисля, че и някога ще ти светне, особено ако тези 700-800км ги правиш на един-два курса :)

Archoil имат уникален продукт за дпф-и, ако някога изобщо се наложи...


Алекс,

Препоръчай ако можеш добавка за профилактика и прочистване на boxer diesel(дюзи,против замръзване и т.н.).
В момента ползвам само CAstrol TDA, а за прочистване на DPF ползвах посочения по-горе препарат на Barhdal(доста успешно засега) и отново един препарат на Barhdal за еднократно почистване на дюзи(с неизвестен ефект)

Чет Окт 30, 2014 10:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
k_u_d_o_s написа:
Алекс,
Препоръчай ако можеш добавка за профилактика и прочистване на boxer diesel(дюзи,против замръзване и т.н.)....
Я, прочети ТУК, топла информация. Преглеждайте темите колеги, всичко си има. :good:

Чет Окт 30, 2014 10:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В темата за маслата коментирахме API, ACEA и т.н., и се зачетох в текста и го отбелязах с червено. Логиката ме навежда на две преположения:
1.след смяна на маслото трябва да се влезе през OBD порта в компа на колата и да се настройва/нулира нещо по DPF филтъра спрямо пробега на маслото! Предполагам!
2.моделите с навигация, по спомени, май имаха някакви функции за сервизно обслужване и да не става въпрос за тези бордови компютри. Но за мен е малко вероятно, трябваше да има бележка че се отнася за тези модели.
Някои правил ли я тази интервенция? Някакви други предположения за този специален инструмент? :idea:
Прикачени файлове:
IMG_1439.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Ное 01, 2014 6:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Мнения: 1844
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тони, предполагам си го чел: https://subdiesel.wordpress.com/2011/01 ... pf-models/
На моят дизел - евро4 не мисля че са нулирали каквото и да е в офицЯлните сервизи. :)

_________________
If in doubt, FLAT OUT!

Съб Ное 01, 2014 6:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря Тенко! Не съм го чел този бюлетин! Беше ми интересно, защото не съм забелязал да пипат ЕКУ-то. Само три пъти съм сменял софтуера (миналата година последно, и вече няма update). :pardon:

Съб Ное 01, 2014 7:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор