Автор |
Съобщение |
zevzek
Think. Feel. Drive.
Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm Мнения: 1845 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
|
За нищо! Щом няма ъпдейт значи всичко е ток и жица. Този сайт го прегледай, ще ти е много полезен.
_________________ If in doubt, FLAT OUT!
|
|
|
Съб Ное 01, 2014 7:18 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Колеги,
Качвам ви инструкция как да занулите маслото без диагностика. Зануляването е важно за правилното функциониране на ДПФ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Ное 08, 2014 10:57 am |
|
|
tony
|
|
Съб Ное 08, 2014 12:37 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Аз съм евро 5. Нулирам с диагностика. Но в австралийския форум пишат, че става.
П.С след добавките все така голям пробег правя, регенерациите минават почти неусетно и съм много доволен. ДПФ вече не ме дразни дори.
|
|
|
Съб Ное 08, 2014 7:55 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Здравейте колеги. Отскоро съм с В14 и искам да попитам относно нулирането, за какво иде реч - turn demister on, turn parkers on. Не мога да си го преведа.
|
|
|
Съб Юни 27, 2015 12:17 pm |
|
|
Alxx
|
"Включи отоплението на стъклата"(т'ва ще да е "размъглител") и "включи бутона на кормилната колонка"(копчето за габаритите зад волана). За второто може би бъркам, нямам идея.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Юни 28, 2015 12:44 am |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Здравейте колеги Ето,че и аз се наредих между хората с проблеми заради ДПФ филтъра. При мен се случи така: Януари си бях отпуск в България, разбира се с колата. На връщане, 5 минути след зареждане на макс моушън дизел от последното ОМВ в Сърбия преди унгарската граница лампата на ДПФ-а започна да мига Знам,че това се оправя само в сервиз, но уви до СН имах още 1200км. Колата си върви съвсем нормално, само където омразната лампа мига и ми се набива на очи. Малко след Будапеща получих нова порция неприятности: авто пилота угасна и светнаха още 2 оранжеви лампи под обортометъра За момент си помислих, че колата е угаснала, но Слава Богу мотора работеше. Ако това се бе случило в Австрия не бих се притеснил изобщо. Имам си Автоасистънс който в белите държави работи перфектно,но за Унгария не съм много сигурен. Не ми оставаше нищо друго освен да продължа. И така с намалена скорост се дотътрих до Швейцария. Посетих сервиза в който ми поддържат колата и след няколко минутен разговор научих неща за които не бях и подозирал: 1.При мигаща лампа мога да карам максимум 300км. През това време трябва да се посети сервиз и да се направи принудителна регенерация, като сметката е само 100фр. 2.В моя случай където бях минал над 1000км. освен регенерация се сменя и маслото защото при него влизала и нафта Съответно ми дойде сметка от 487.15фр. 3.Дори и да караш с нафта чиста като сълзите на Дева Мария този филтър е предвиден да изкара до 200 000км. След това се сваля и се праща за почистване с някаква машина в специализиран сервиз намиращ се в Сант Гален. Като се има на в предвид, че съм на 148 000км. и съм изгорил и около 10 резервоара източно европейска нафта може скоро да науча каква е цената на машинното почистване
|
|
|
Нед Яну 31, 2016 8:03 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Аз съм на 203к. На 194к, 2 дни след, като взех колата, имах перипетии с всички тези лампи и се стигна до сваляне и почистване на филтъра. Е не беше в Санкт Гален, а в Пловдив, и излезе малко над 200лв, щото се закучиха болтовете и скочиха часовете труд, та затова. След това смених маслото с каквото трябва (понеже при огледа на колата в София я обслужих и в последствие се оказа с неподходящ Мотул) и от тогава нямам проблеми. Първоначално изкарвах макс 5 дни градско и светваше. След процедурите по чистене и сипване на точното масло рекорда е 16 дни, което си е доста приемливо за мен. Разбира се говоря САМО за градско от порядъка на 5- 10- 15км/ ден. Излизам ли извън града светване на лампи и регенерации няма.
А забравих да спомена, че смених и нафтата. Карам само с румънски дизел.
|
|
|
Нед Яну 31, 2016 9:13 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Здравейте колеги! Вече 2 пъти имам един и същи проблем, а в сервиза нямат никаква идея защо се получава. Ситуацията е следната: Започва да мига лампата на филтъра по една случайност се намирам само на 5-6км от сервиза и след 2 минути съм там. Компютърната диагностика показва 62% пълен филтър, което не е нищо фатално, но 10% повече двигателно масло.Това разбира се не е вярно. Проверката със щеката показва нормално ниво. Изтриха грешката и всичко е Ок, но уви след 1800км лампата отново започва да мига Газ към сервиза и компа показа 57% пълен филтър и отново 10% повече масло. От къде идва тази фалшива информация никой не може да каже Ако някой е имал такъв проблем или има идея нека да сподели. Решил съм да направя едно почистване с този продукт на XENUM: http://www.bulmotors.com/xenum-in-and-out-cleanerно не съм сигурен дали ще има ефект, все пак моя филтър работи!
|
|
|
Пет Май 27, 2016 3:56 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Лечението е проведено УСПЕШНО Този продукт на XENUM върши работа! Вече 2000км няма никакъв проблем. Регенерациите сега минават за много кратко време и почти не се усещат. Динамиката също се повиши доста. Всеки който още не си е ампутирал филтъра да купува смело. Цената е смешна на фона на неприятностите които спестява.
|
15
|
|
Сря Юли 06, 2016 7:35 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Здравейте колеги, Докато се похваля с колата и започнах да пиша по темите. DPF филтърът ми го изчистиха в сервиз, смениха ми отново маслото (на по-малко от 100км след предишната смяна) и карах към 2000км смесен цикъл без проблеми. Прибрах се от морето, карах 3 дни в София (около 40км) и лампата пак светна. Днес ще пришпоря колата по магистралата да видя дали ще угасне. Изчетох писаното по темата през годините, но ми се иска да получа и някаква скорошна информация. Въпросите ми са: - Колко често ви светва лампата в градски условия? Нормално ли да е веднъж на няколко дни? - Доколко помагат добавките в горивото? - И ако продължи да цикли, можете ли да ми препоръчате къде да отстраня въпросния филтър?
|
|
|
Вто Авг 02, 2016 2:33 pm |
|
|
deo76
Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
|
Продуктите на Xenum вършат чудесна работа - проверено за над 50000км. Аз използвам DPF pro - по половин флакон на 3000-4000км, а при всяко зареждане в горивото добавям Nex10. Това е моята формула за справяне с проблемите с DPF'a.
|
|
|
Съб Авг 06, 2016 11:16 pm |
|
|
deo76
Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
|
Прикачени файлове: IMG_0645.JPG Колеги,открих начин да проследяваме в реално време състоянието на ДПФ филтъра. Инвестицията е около 50лв.На снимката се вижда активната регенерация в зелено, нивото на саждите във филтъра и разни други неща. Ако има интерес съм готов да споделя подробности.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Дек 09, 2016 7:09 pm |
|
|
tarambuka3500
|
е сподели де софтуера ми прилича на Torque или подобен, предполагам говориш за по-специален OBD-четец?
|
|
|
Пет Дек 09, 2016 11:41 pm |
|
|
deo76
Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
|
Здравейте колеги, идеята за наблюдение на състоянието на ДПФ филтъра идва от колегата pitrack от международния субару форум. Ето препратка към съответната тема: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex3.htmlВ общи линии са необходими следните неща: 1.OBD2 адаптер - аз си купих от амазон, цената с доставката е около 50лв (експресна доставка,че нямах търпение ) Прикачени файлове: IMG_0646.JPG 2.Програмата Torque pro, струва ок.7лв в аднроид магазина. За съжаление все още я няма във версия за iOS. 3.Таблет или телефон с андроид. След инсталиране на програмата на съотвентото устройство, в нея ръчно трябва да се допишат няколко от т.нар.PID (които са създанени от колегата pitrack и са подробно описани в горния линк). Отнема около 10 мин. Останалото е по-лесно. Включване на OBD2 адаптера в буксата, синхронизиране с андроидското устроиство и активиране на Torque pro. Аз използвам тази схема от около 2месеца и близо 4000км. В общи линии резултатите са следните: 1.На всеки 120-150км градско каране се достига запълване на филтъра до 65% 2.При достигане на 65% моментално се стартира регенерация 3.Температурата във филтъра нараства над 500 градуса, а при каране с над 2500 оборота и над 700градуса. 4.Регенерацията продължава най-малко 12-13мин и най-много 30мин. 5.Тя не се прекъсва ако спрете и оставите двигателя да работи на място. Прекъсва се само ако загасите двигателя. 6.Регенерацията е ефективна и при работа на място. Обикновено във филтъра остават ок 10% сажди. 7.При шофиране по магистрала на 5та с около 140м час, без да се включва активна регенерация, количеството на саждите намалява с ок 2% на 10км, от Пловдив до София с ок 25%. 8.Всеки 2-3-4 активни регенерации допринасят за разреждане на маслото с +1% В линка даден горе колегите от чуждестранния форум споделят и техните впечатления в реални условия. Приятно четене
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
30
|
|
Вто Дек 13, 2016 4:33 pm |
|
|
tarambuka3500
|
ха, ще пробвам имам го същия адаптер както и torque pro
|
|
|
Вто Дек 13, 2016 11:25 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
|
Сря Дек 14, 2016 4:09 pm |
|
|
deo76
Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
|
Да, адаптерът е точно този. Може да се избере дали да е wifi или bluetooth. Аз имам и двата вида. Като че ли този с bluetooth e по-лесен за свързване с телефон и работи по стабилно, затова него го ползвам основно.
|
|
|
Сря Дек 14, 2016 6:01 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
|
Сря Дек 14, 2016 7:42 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Имам един въпрос, леко встрани. Какво друго може да се гледа с Torque, като показатели в реално време. DPF вече не ми трябва да го гледам, понеже се разправих кардинално с него.
|
|
|
Чет Дек 15, 2016 11:32 am |
|
|