Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:41 pm



Отговори на тема  [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Следваща
 Проблеми с DPF филтъра 
Автор Съобщение
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Мнения: 1844
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За нищо! Щом няма ъпдейт значи всичко е ток и жица. :)
Този сайт го прегледай, ще ти е много полезен.

_________________
If in doubt, FLAT OUT!

Съб Ное 01, 2014 7:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги,

Качвам ви инструкция как да занулите маслото без диагностика. Зануляването е важно за правилното функциониране на ДПФ.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Ное 08, 2014 10:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То хубаво, ама тази процедура са отнася за двигатели Евро 5. В линка който zevzek е поставил, има една препратка (виж Euro5, точка 1) която описва същата процедура която си показал. :idea: https://subdiesel.wordpress.com/2011/01 ... pf-models/
Ти нулирал ли си?

Съб Ное 08, 2014 12:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм евро 5. Нулирам с диагностика. Но в австралийския форум пишат, че става.

П.С след добавките все така голям пробег правя, регенерациите минават почти неусетно и съм много доволен. ДПФ вече не ме дразни дори.

Съб Ное 08, 2014 7:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. Отскоро съм с В14 и искам да попитам относно нулирането, за какво иде реч - turn demister on, turn parkers on. Не мога да си го преведа.

Съб Юни 27, 2015 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
"Включи отоплението на стъклата"(т'ва ще да е "размъглител") и "включи бутона на кормилната колонка"(копчето за габаритите зад волана). За второто може би бъркам, нямам идея.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Юни 28, 2015 12:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги :hello:
Ето,че и аз се наредих между хората с проблеми заради ДПФ филтъра. При мен се случи така:
Януари си бях отпуск в България, разбира се с колата. На връщане, 5 минути след зареждане на макс моушън дизел от последното ОМВ в Сърбия преди унгарската граница лампата на ДПФ-а започна да мига :shock: Знам,че това се оправя само в сервиз, но уви до СН имах още 1200км. Колата си върви съвсем нормално, само където омразната лампа мига и ми се набива на очи. Малко след Будапеща получих нова порция неприятности: авто пилота угасна и светнаха още 2 оранжеви лампи под обортометъра :swear: За момент си помислих, че колата е угаснала, но Слава Богу мотора работеше. Ако това се бе случило в Австрия не бих се притеснил изобщо. Имам си Автоасистънс който в белите държави работи перфектно,но за Унгария не съм много сигурен. Не ми оставаше нищо друго освен да продължа. И така с намалена скорост се дотътрих до Швейцария. Посетих сервиза в който ми поддържат колата и след няколко минутен разговор научих неща за които не бях и подозирал:
1.При мигаща лампа мога да карам максимум 300км. През това време трябва да се посети сервиз и да се направи принудителна регенерация, като сметката е само 100фр.
2.В моя случай където бях минал над 1000км. освен регенерация се сменя и маслото защото при него влизала и нафта :shock: Съответно ми дойде сметка от 487.15фр.
3.Дори и да караш с нафта чиста като сълзите на Дева Мария този филтър е предвиден да изкара до 200 000км. След това се сваля и се праща за почистване с някаква машина в специализиран сервиз намиращ се в Сант Гален.
Като се има на в предвид, че съм на 148 000км. и съм изгорил и около 10 резервоара източно европейска нафта може скоро да науча каква е цената на машинното почистване :D :D :D

Нед Яну 31, 2016 8:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм на 203к. На 194к, 2 дни след, като взех колата, имах перипетии с всички тези лампи и се стигна до сваляне и почистване на филтъра. Е не беше в Санкт Гален, а в Пловдив, и излезе малко над 200лв, щото се закучиха болтовете и скочиха часовете труд, та затова. След това смених маслото с каквото трябва (понеже при огледа на колата в София я обслужих и в последствие се оказа с неподходящ Мотул) и от тогава нямам проблеми. Първоначално изкарвах макс 5 дни градско и светваше. След процедурите по чистене и сипване на точното масло рекорда е 16 дни, което си е доста приемливо за мен. Разбира се говоря САМО за градско от порядъка на 5- 10- 15км/ ден. Излизам ли извън града светване на лампи и регенерации няма.

А забравих да спомена, че смених и нафтата. Карам само с румънски дизел.

Нед Яну 31, 2016 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Вече 2 пъти имам един и същи проблем, а в сервиза нямат никаква идея защо се получава.
Ситуацията е следната:
Започва да мига лампата на филтъра :swear: по една случайност се намирам само на 5-6км от сервиза и след 2 минути съм там. Компютърната диагностика показва 62% пълен филтър, което не е нищо фатално, но 10% повече двигателно масло.Това разбира се не е вярно. Проверката със щеката показва нормално ниво. Изтриха грешката и всичко е Ок, но уви след 1800км лампата отново започва да мига :swear: :swear: Газ към сервиза и компа показа 57% пълен филтър и отново 10% повече масло. От къде идва тази фалшива информация никой не може да каже :-? :-? :-? Ако някой е имал такъв проблем или има идея нека да сподели. Решил съм да направя едно почистване с този продукт на XENUM:
http://www.bulmotors.com/xenum-in-and-out-cleaner
но не съм сигурен дали ще има ефект, все пак моя филтър работи!

Пет Май 27, 2016 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Лечението е проведено УСПЕШНО :)
Този продукт на XENUM върши работа! Вече 2000км няма никакъв проблем. Регенерациите сега минават за много кратко време и почти не се усещат. Динамиката също се повиши доста.
Всеки който още не си е ампутирал филтъра да купува смело. Цената е смешна на фона на неприятностите които спестява. :beer:
 15

Сря Юли 06, 2016 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Докато се похваля с колата и започнах да пиша по темите.

DPF филтърът ми го изчистиха в сервиз, смениха ми отново маслото (на по-малко от 100км след предишната смяна) и карах към 2000км смесен цикъл без проблеми. Прибрах се от морето, карах 3 дни в София (около 40км) и лампата пак светна. Днес ще пришпоря колата по магистралата да видя дали ще угасне. Изчетох писаното по темата през годините, но ми се иска да получа и някаква скорошна информация. :)

Въпросите ми са:
- Колко често ви светва лампата в градски условия? Нормално ли да е веднъж на няколко дни?
- Доколко помагат добавките в горивото?
- И ако продължи да цикли, можете ли да ми препоръчате къде да отстраня въпросния филтър?

Вто Авг 02, 2016 2:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am
Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Продуктите на Xenum вършат чудесна работа - проверено за над 50000км. Аз използвам DPF pro - по половин флакон на 3000-4000км, а при всяко зареждане в горивото добавям Nex10. Това е моята формула за справяне с проблемите с DPF'a.

Съб Авг 06, 2016 11:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am
Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
IMG_0645.JPG
Колеги,открих начин да проследяваме в реално време състоянието на ДПФ филтъра. Инвестицията е около 50лв.На снимката се вижда активната регенерация в зелено, нивото на саждите във филтъра и разни други неща. Ако има интерес съм готов да споделя подробности.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Дек 09, 2016 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
е сподели де :)
софтуера ми прилича на Torque или подобен, предполагам говориш за по-специален OBD-четец?

Пет Дек 09, 2016 11:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am
Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
идеята за наблюдение на състоянието на ДПФ филтъра идва от колегата pitrack от международния субару форум. Ето препратка към съответната тема: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex3.html
В общи линии са необходими следните неща:
1.OBD2 адаптер - аз си купих от амазон, цената с доставката е около 50лв (експресна доставка,че нямах търпение :) )
Прикачени файлове:
IMG_0646.JPG

2.Програмата Torque pro, струва ок.7лв в аднроид магазина. За съжаление все още я няма във версия за iOS.
3.Таблет или телефон с андроид.
След инсталиране на програмата на съотвентото устройство, в нея ръчно трябва да се допишат няколко от т.нар.PID (които са създанени от колегата pitrack и са подробно описани в горния линк). Отнема около 10 мин.
Останалото е по-лесно. Включване на OBD2 адаптера в буксата, синхронизиране с андроидското устроиство и активиране на Torque pro.
Аз използвам тази схема от около 2месеца и близо 4000км. В общи линии резултатите са следните:
1.На всеки 120-150км градско каране се достига запълване на филтъра до 65%
2.При достигане на 65% моментално се стартира регенерация
3.Температурата във филтъра нараства над 500 градуса, а при каране с над 2500 оборота и над 700градуса.
4.Регенерацията продължава най-малко 12-13мин и най-много 30мин.
5.Тя не се прекъсва ако спрете и оставите двигателя да работи на място. Прекъсва се само ако загасите двигателя.
6.Регенерацията е ефективна и при работа на място. Обикновено във филтъра остават ок 10% сажди.
7.При шофиране по магистрала на 5та с около 140м час, без да се включва активна регенерация, количеството на саждите намалява с ок 2% на 10км, от Пловдив до София с ок 25%.
8.Всеки 2-3-4 активни регенерации допринасят за разреждане на маслото с +1%
В линка даден горе колегите от чуждестранния форум споделят и техните впечатления в реални условия.
Приятно четене :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 30

Вто Дек 13, 2016 4:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ха, ще пробвам
имам го същия адаптер както и torque pro

Вто Дек 13, 2016 11:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това същия адаптер ли е?
https://www.aliexpress.com/item/WIFI-EL ... 6ce20973c7
Пазарувал съм от тук и всичко е Ок

Сря Дек 14, 2016 4:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am
Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Да, адаптерът е точно този. Може да се избере дали да е wifi или bluetooth. Аз имам и двата вида. Като че ли този с bluetooth e по-лесен за свързване с телефон и работи по стабилно, затова него го ползвам основно.

Сря Дек 14, 2016 6:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И такъв намерих:
https://www.aliexpress.com/item/2015-Ho ... f7221a52aa
Това става ли? Че и по-евтин :D

Сря Дек 14, 2016 7:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам един въпрос, леко встрани. Какво друго може да се гледа с Torque, като показатели в реално време. DPF вече не ми трябва да го гледам, понеже се разправих кардинално с него.

Чет Дек 15, 2016 11:32 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор