Автор |
Съобщение |
nikentce
|
Greg4o написа: рецептата напиши моля. С удоволствие бих я споделил, но не знам точната пропорция. Човекът дето я бърка е достигнал сам до правилната пропорция след стотици хиляди километри на служебни и лични дизели, и с експерименти с различни по вид двутактови масла.
|
|
|
Пет Юли 09, 2021 8:59 pm |
|
|
nikentce
|
Miro1972 написа: Рецептата е ясна: авио дизел + добавка за ДПФ на Бардал + софруерна регенерация при Пламен= 0% сажди във филтъра. Резултата е от вчера!
Sent from my iPhone using Tapatalk Миро, да не ми се засегнеш, ама щом докарваш до принудителни регенерации в сервиз................. На твое място бих се замислил за Авио дизела.
|
|
|
Пет Юли 09, 2021 9:04 pm |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
nikentce написа: Miro1972 написа: Рецептата е ясна: авио дизел + добавка за ДПФ на Бардал + софруерна регенерация при Пламен= 0% сажди във филтъра. Резултата е от вчера!
Sent from my iPhone using Tapatalk Миро, да не ми се засегнеш, ама щом докарваш до принудителни регенерации в сервиз................. На твое място бих се замислил за Авио дизела. Не ме разбирай погрешно! Лампата на ДПФ-а не е светвала. Реших да направя “продухваща “ профилактика, защото отидох да сменям маслото. Филтъра беше пълен на 50% , та реших да сипя по-добър дизел и добавка. Щях да сипвам и газ за осветление , но се отказах. Иначе зареждам нормален дизел от Ромпетрол. Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Съб Юли 10, 2021 8:06 am |
|
|
nikentce
|
Това вече е друго нещо
|
|
|
Съб Юли 10, 2021 11:15 pm |
|
|
nevidim
Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
|
А лампата на ДПФ-а кога ви светва? На мен при регенерация няма индикация.
|
|
|
Съб Авг 28, 2021 2:43 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Тази лампа свети в 2 режима: -свети без да мига- нищо страшно, излизаш извън града и караш на по-високи обороти докато угасне. -мига- Ходи се в сервиз и се прави принудителна регенерация. Обикновено първите проблеми идват след 150 хил. км. Прочети цялата тема бавно и внимателно, не че няма спам, но ще научиш много неща.
|
|
|
Съб Авг 28, 2021 3:14 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Мнения: 290 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
И, ако лампата мига, си виж и нивото на маслото, вероятно е да се е вдигнало значително... Което значи смяна след принудителната регенерация.
Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk
|
|
|
Съб Авг 28, 2021 3:33 pm |
|
|
nevidim
Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
|
Това е ясно за режимите,но понеже в по-горните коментари се споменава за регенерация и светване на лампа,реших да попитам да не би по време на регенерация да има някаква лампа за индикация,а при мен да се е прецакала нещо. И благодаря за бързите Ви реакции.
|
|
|
Съб Авг 28, 2021 4:51 pm |
|
|
nikentce
|
nevidim написа: ....реших да попитам да не би по време на регенерация да има някаква лампа за индикация.... Няма, а би спестило много главоболия и финанси. Не съм виждал такава лампа ни при японски, ни при немски, ни при френски дизели. Производителите явно смятат по презумпция, че който купува дизел - ще кара много, и на дълги дистанции, ма не са дошли да питат нас
|
|
|
Нед Авг 29, 2021 7:47 am |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Мнения: 290 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
Освен това производителите залагат още при производството на всеки автомобил живот около 150-200 К км. След това си купуваш нов. И за това не са ни питали нас... ;-) А да не говорим за "качеството" на българските горива и в частност дизел... :-(
Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk
|
|
|
Нед Авг 29, 2021 12:41 pm |
|
|
nevidim
Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
|
Но при другите марки /не знам дали при всички/ ако е в режим на регенерация и загасиш двигателя,тя си продължава. А при нас става една х*йня.
|
|
|
Пон Авг 30, 2021 11:57 am |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Мнения: 290 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
Не си прав. Принципът на регенерацията е изгаряне на саждите при висока температура около и над 600 градуса. Няма как да се случи при загасен двигател. Същата х**ня (пълнене на картера с нафта, запушване на дпф-а и тн.) става при всички марки дизели...
Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk
|
|
|
Пон Авг 30, 2021 12:08 pm |
|
|
jorkan
Регистриран на: Пон Авг 30, 2021 2:02 pm Мнения: 3 Местоположение: Ивайловград Рейтинг: 0
|
Всъщност при Тойота и Лексус именно проблема на пълнене на картера с нафта е решен с пета дюза монтирана непосредствено преди ДПФ. И като цяло с това решение отпадат куп други проблеми- разреждане на маслото и понижена динамика при активна регенерация.
|
|
|
Пон Авг 30, 2021 2:05 pm |
|
|
Alxx
|
Дам...па ако знаеш тая пета дюза като пикае, как хубаво прегрява и пука дпф-а...генерално решен проблем - дпф-а твърдо за коша.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Авг 30, 2021 7:49 pm |
|
|
jorkan
Регистриран на: Пон Авг 30, 2021 2:02 pm Мнения: 3 Местоположение: Ивайловград Рейтинг: 0
|
Те и другите като пикаят топят бутала ама нейсе. 5тата дюза е доста по- добро и ниско проблемно решение. Казвам го като човек карал боксер дизел и Тойота/ Лексус. Или друго си е да хвърлиш масло на 3к км. Седнем ли да мислим, кое как и кога ще се развали ще караме кракомобилите. Пък и нищо вечно няма... Не смятам да разводнявам темата повече с лирични отклонения. Просто исках да кажа, че не при всички марки дизели е така, както написа колегата.
|
|
|
Пон Авг 30, 2021 10:34 pm |
|
|
nikentce
|
Няма смисъл да се заформя излишен спор. Всички производители си имат своето решение за регенерация на ДПФ, някои доста по-добри от други, но всички вършат работа, когато колата се използва по предназначение. Лично аз не съм имал никога проблем с ДПФ, включително с този на Subaru, а доста вариации са ми минали през ръцете. Нямам нито един познат, който кара дизел с ДПФ и си поддържа порядъчно колата, и върти километри, и да има проблем с този възел. Проблеми имат основно хората, които са си купили дизел без да се съобразят дали това е правилното решение за цикъла им на каране, обикновено гледайки само показателите за разход на 100 км пробег, без грам да имат понятие за всичко останало. Припалват за да минат 2-3 км., мислейки си, че са ударили далаверата с нисък разход на гориво и после олеле - гаден ДПФ. Ми не - просто не сте за дизел. Благодарение на този възел вече спокойно може да стоиш и дишаш зад работещ дизел, което преди да бъде измислен ДПФ-а беше немислимо.
|
|
|
Вто Авг 31, 2021 9:03 pm |
|
|
nevidim
Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
|
Здравейте,колеги. Днес включвам Torque профилактично,и на иконите които съм вкарал допълнителни за ДПФ-а ми изписва,че не ги намира. Някой да има идея ,или знае,защо така?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Окт 29, 2021 4:40 pm |
|
|
Бико
Регистриран на: Пет Мар 16, 2018 1:41 am Мнения: 17 Местоположение: Madrid-España .
Автомобил: Subaru XV diesel: MY 2017
Телефон: 626564762
Рейтинг: 30
|
Здравей колега nevidim.Aз използвам Torque pro от 3,5 години и само веднъж ми се случи това,което коментираш.Всички въведени PIDS се бяха изтрили (не знам как и защо-мистерия ха ха).Трябваше да ги въведа отново и проблема беше разрешен.
|
|
|
Съб Окт 30, 2021 4:49 pm |
|
|
nevidim
Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
|
"quote="Бико"]Здравей колега nevidim.Aз използвам Torque pro от 3,5 години и само веднъж ми се случи това,което коментираш.Всички въведени PIDS се бяха изтрили (не знам как и защо-мистерия ха ха).Трябваше да ги въведа отново и проблема беше разрешен.[/quote]" Здравей и благодаря за отговора. Мислех,че това е проблема,но все пак да се консултирам с колегите тук,защото няма логика другите данни да ми ги показва,а само тези не. Още веднъж благодаря и лека и успешна седмица.
|
|
|
Пон Ное 01, 2021 8:00 am |
|
|
Хектор
Регистриран на: Нед Ное 16, 2008 5:34 pm Мнения: 41
Автомобил: Subaru Forester Boxer Diesel
Рейтинг: 0
|
Привет, карам Фори дизел евро 4. Както беше обсъдено в темата, obd и android приложение не може да се прилага успешно (освен ако някой не е открил някое различно от обсъжданото в темата приложение). От скоро ми светва лампата на дпф, но изгасва след каране на високи обороти. Днес лампата светна и веднага започна да мига, което четох, че било за ходене в сервиз. В случая, нямах възможност да отида до сервиз и продължих да карам, при което лампата изгасна. И още нещо преди да си задам въпросите - при последната смяна на масло попитах дали са ми нулирали брояча и ми отговориха, че на евро 4 не се нулирал, което ми се стори невярно, но нямам изрична информация в обратния смисъл. Въпросите са ми следните може ли филтърът да не е запушен, а светенето да е било поради брояча? Ако е запушен, бях чел, че колега са го информирали в Швейцария, че след като почне да мига, имаш 300 км преди да влезе в авариен режим - това потвърдена информация ли е? Дали някой колега с евро 4 е открил начин за нулиране на този брояч или приложение/програма, която мога да използвам? Има ли начин да си направя ръчна регенерация без да ходя в сервиз ? Благодаря на всеки, който вземе отношение по тези въпроси !
|
|
|
Пет Дек 10, 2021 8:06 pm |
|
|