Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:05 am



Отговори на тема  [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Следваща
 Проблеми с DPF филтъра 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз не ползвам премиум горива. Нещо съм предубеден към тях. Зареждам на ведомствената бензиностанция на ПИМК, които си внасят горива от Румъния. Разликата в цената е минимална, но се усеща добре мотора. Другото, което ползвам напоследък е на Лики Моли добавка за подобряване на горивото Speed diesel. Бях я позабравил тази марка, но определено има ефект- двигателя е осезаемо по- тих, еластичен и отзивчив.
До колегата Cupona, направи една диагностика и виж времената на дюзите. Ако има някакви отклонения ( а и да няма) може да прекараш някоя почистваща добавка за горивната система и разпръсквачите. Толкова бързо напълване може да е в резултат от нарушен горивен процес. Аз понеже съм изчистил цялата карантия след изпускателните клапани наблюденията ми са, че изправния боксер дизел работи много чисто. Единствено при рязко изръчкване изпушва за миг докато развърти турбото и после веднага изчиства. Реално го виждам единствено вечер, когато някой ми свети отзад с фаровете. Няма логика да ти се пълни ДПФ-а толкова бързо. Просто няма от къде. Също много е важно маслото да е 5W30 low saps. Мен ми го бяха объркали, като купувах колата и й направих обслужването реално на самият оглед. Бързо ми светваше лампата на градско. Смених го 3к км след това с точното и драмата приключи.
Успех и дано съм ти бил от помощ.
 15

Вто Ное 28, 2017 8:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Аз не ползвам премиум горива. Нещо съм предубеден към тях. Зареждам на ведомствената бензиностанция на ПИМК, които си внасят горива от Румъния. Разликата в цената е минимална, но се усеща добре мотора. Другото, което ползвам напоследък е на Лики Моли добавка за подобряване на горивото Speed diesel. Бях я позабравил тази марка, но определено има ефект- двигателя е осезаемо по- тих, еластичен и отзивчив.
До колегата Cupona, направи една диагностика и виж времената на дюзите. Ако има някакви отклонения ( а и да няма) може да прекараш някоя почистваща добавка за горивната система и разпръсквачите. Толкова бързо напълване може да е в резултат от нарушен горивен процес. Аз понеже съм изчистил цялата карантия след изпускателните клапани наблюденията ми са, че изправния боксер дизел работи много чисто. Единствено при рязко изръчкване изпушва за миг докато развърти турбото и после веднага изчиства. Реално го виждам единствено вечер, когато някой ми свети отзад с фаровете. Няма логика да ти се пълни ДПФ-а толкова бързо. Просто няма от къде. Също много е важно маслото да е 5W30 low saps. Мен ми го бяха объркали, като купувах колата и й направих обслужването реално на самият оглед. Бързо ми светваше лампата на градско. Смених го 3к км след това с точното и драмата приключи.
Успех и дано съм ти бил от помощ.


Моя грешка от бързане да пиша :) - трябваше да сложа запетая след Xenum, което имах в предвид за теб, за да е по-ясно, а Shell V-power се отнасяше за deo76. Той сподели, когато му се обадих за помощ с настройките на torque, че е най-доволен от този дизел с аргумент, че с него регенерациите са на по-дълги интервали при един и същ цикъл на шофиране.
Тъй като от скоро ползвам torque, не съм използвал още всички комбинации от дизел и добавки, та по-нататък ще пиша повече мои наблюдения, но за сега от Xenum съм много доволен как се държи колата.
Лики Моли, мой приятел дизел фен също ги ползва редовно и е много доволен, но по-скоро за поддръжка, а не за почистване.

Сря Ное 29, 2017 9:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за съветите!
Аз почти на всяко пълнене слагам добавка за почистване на дюзи, клапани, въобще на цялата дизелова система, както и за ДПФ филтъра. Въпреки това проблемът не изчезва. Xenum не съм ползвал, но сега си я поръчах и ще я пробвам. Утре сменям маслото (за пореден път! #-o , тъй като и щеката ми показа почти два пръста над максимума...) и давам последен шанс на скапания шибан филтър. Ако пак се държи по същия начин, ще го премахна.
Относно маслото, слагам само на Мotul - Eco Clean+ 5w30, което са ми препоръчали за Субару (както и тук във форума се посочва като подходящо).
Режимът ми на каране спрямо изминатите километри е 50% градско, 50% магистрала, НО спрямо времетраенето е 90% градско, 10 % магистрала... Сещате се - живея в София и кисна постоянно в задръствания, като предавката достига най-много до 3-та...
Само ми е интересно, в описанието на Xemum пише, че сваля градусите на изгаряне на саждите до 400°С (вместо 600°С), но както се вижда на скрийншота, който съм прикачил по-горе, работната температура без включена регенарция е едва 350°С. Как тогава ще ги премахне...? Малко съм скептичен (много различни добавки съм използвал - коя от коя, "по-ефективни", дрън-дрън, затова вече не вярвам, докато не видя ефект).
Ще пиша какво е станало!
Поздрави!

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Сря Ное 29, 2017 10:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Xenum In & Out cleaner върши работа, поне при мен. Помня, когато я налях и тръгнах по магистралата не можех да си позная колата, откъм динамика. След това бях на поддържаща терапия с Nex10. Обаче, както споменах заради спукания маркуч ( който установих постафактум) се стигна до ампутация. Ако решиш да махаш, ако имаш вариант остави си поне катализатора. Играчка ще бъде да се махне само ДПФ, но е по- добрият вариант.

П.П. Сега се сетих, че в упътването за "употреба" на боксер дизел с ДПФ има препоръчителни обороти ( скорост) за смяна на предавките. Ако не се лъжа някъде на около 2200- 2300 е добре да се сменят (тогава би трябвало да вдигне и температурата в ДПФ- а) и като цяло да си я държиш на над 1800. И не гледай стрелкичката, като почне да мига за смяна. Не знам, защо показва смяна още на 1800, твърде недостатъчно е, особено от 2- ра на 3- та, еле пък по баир. Естествено това не значи, че като киснеш в задръстванията трябва да я държиш на тези обороти на място :D

Сря Ное 29, 2017 11:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега Cupona, не е зле да си провериш работата на помпата и дюзите. Тези температури са малко странни. Възможно е от прекомерна регенерация при висока температура в камерата да са се образували застойни зони с полип. Това намалява ефективността на процеса и постепенно блокира филтъра. Смени програмата или четеца за да видиш дали стойностите са същите.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Ное 29, 2017 12:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CUPONa написа:
Благодаря за съветите!
Аз почти на всяко пълнене слагам добавка за почистване на дюзи, клапани, въобще на цялата дизелова система, както и за ДПФ филтъра. Въпреки това проблемът не изчезва. Xenum не съм ползвал, но сега си я поръчах и ще я пробвам. Утре сменям маслото (за пореден път! #-o , тъй като и щеката ми показа почти два пръста над максимума...) и давам последен шанс на скапания шибан филтър. Ако пак се държи по същия начин, ще го премахна.
Относно маслото, слагам само на Мotul - Eco Clean+ 5w30, което са ми препоръчали за Субару (както и тук във форума се посочва като подходящо).
Режимът ми на каране спрямо изминатите километри е 50% градско, 50% магистрала, НО спрямо времетраенето е 90% градско, 10 % магистрала... Сещате се - живея в София и кисна постоянно в задръствания, като предавката достига най-много до 3-та...
Само ми е интересно, в описанието на Xemum пише, че сваля градусите на изгаряне на саждите до 400°С (вместо 600°С), но както се вижда на скрийншота, който съм прикачил по-горе, работната температура без включена регенарция е едва 350°С. Как тогава ще ги премахне...? Малко съм скептичен (много различни добавки съм използвал - коя от коя, "по-ефективни", дрън-дрън, затова вече не вярвам, докато не видя ефект).
Ще пиша какво е станало!
Поздрави!


Тези добавки, които се сипват във всеки резервоар са само поддържащи. С тях не можеш да направиш сериозно еднократно почистване на системата. Както и колегата ico_tech ти е писал, температурите са ти странни, а и въобще всичко, което описваш по процеса на регенерациите е странно. Провери датчици преди да ампутираш, за да не се окаже, че заради нещо дребно си си причинил големи главоболия.
Направи си диагностика на дюзи, датчици и т.н. Почисти еднократно със сериозна добавка за почистване, и най-накрая взимай решение за ампутиране.
За по-високото ниво на маслото, до колкото знам е от прекъсната регенерация - налива се малко гориво в маслото, за вдигне работната температура на мотора, и ако в такъв момент проверяваш маслото - то е над максимума. При мен беше същото като купувах колата при първия преглед, тъй като колата беше често палена в автокъщата за къси разстояния.

Сря Ное 29, 2017 3:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да не стане объркване - не се налива гориво в маслото. То попада там, защото инжекторите го впръскват с цел да се обогатят димните газове в момента на вентилиране на цилиндъра (такта). Една част заминава с тях за да попадне в камерата на DPF и да осигури запалването и горенето на саждите. Другата част слиза в картера и се смесва с маслото. Системата е много чувствителна при високото налягане на впръскване и при проблем с дюза (инжектор) се промотира втория процес. ЕКУ-то обаче следи температурата в ДПФ-а и като не постигне таргета пуска още. Получава се затворен кръг, един проблем води до друг, но го маскира.
Ако температурите са над 700•С става доста "напечено" в камерата и може да стопят катализаторния отсек, а саждите се "вкаменяват".

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Ное 29, 2017 5:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am
Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,
от доста време мисля да пиша,ама все не остава време. След комуникация с колегата ivo_tech (надявам се да съм помогнал) чрез мейли, реших да споделя отново моят опит с ДПФ филтъра и мониторирането му. Дълго време зареждах от Сакса (това са Круиз), защото само те не пазаруват от ЛукОйл, като използвах добавки на Ксенум. През лятото филтърът яко започна да се задъхва - регенерации на всеки 80-100км само извънградско каране. Освен това филтърът се регенерираше до 30-35%. За 2000км маслото стана на чорба и трябваше да го сменям. Бях решил да махам филтъра,но и аз като колегата CUPONa, сметнах за по-добре да му дам последен шанс. Само че не с добавки, без да обиждам никого смятам ,че по отношение на ДПФ филтъра са с доста спорна ефективност (по-късно ще споделя защо). Препоръчаха ми това - http://emk-service.com/bg/promotions/no ... fap-filtri почистване на филтъра! Става за 1ден, за цена се обадете в сервиза. Там ми казаха ,че ако е запушен под 50% има шанс да стане като нов!!! След чистенето първата регенерация беше на 100км - продължи 6мин и до 0%! След това реших да спра с експериментите с горивото и по съвет на Vmax(дано не бъркам) от предни негови постове сипвам основно шел в-пауър. За 20000км имам 50регенерации, като в последно време 4000-5000км регенерациите са през 500-600км, а най-дългото разстояние без регенерация 1000км. Филтърът продължава да се регегнерира до 0% за 12мин.В града карам по 150-200км без регенерации.(в сравнение с преди почистването и гориво шел изкарвах по 70-80км). Добавки не слагам никакви, имам останали ксенум,но ги сипвам в колата на жена ми(тя няма ДПФ и хич не и пука :) ) Така че моята стратегията срещу запушване на ДПФ е Шел В-Пауър, без допълнителни добавки и ако се наложи отново почистване на филтъра ( разходите категорично се покриват от спестените пари от добавки). Скептично съм настроен към непремиум горива. Ползвал съм и дизел на ПИМК - регенерации на всеки 100км магистрала Пловдив-София София-Пловдив, няма да повторя!
Поздрави на всички и успех в борбата :)

Сря Ное 29, 2017 7:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, и аз имам интерес да си сложа някакъв катализатор, след като ДПФ-а го няма.
Интересно ми е, ако някой знае, как ще става почистването му? Преди ДПФ-ът вдигаше някаква температура и почистваше налепите. Как би станала сега магията, когато питата се запуши?

Сря Ное 29, 2017 9:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Катализатора не се почиства, саждите минават без да бъдат улавяни от него. Друга му е функцията ( когато става дума само за катализатор)

Като купих колата на път за Пловдив по магистралата бях напълнил до горе екто дизел, това не попречи на следващия ден да ми светне лампата за препълнен ДПФ. Един колега с Мазда 6 изхвърли дюзи, а много хвалеше авио дизела... Много отдавна зареждах на Шел, от партида до партида и от бензиностанция до бензиностанция нищо общо. За В- пауърите, нямам мнение, но ето ти си доволен. Като гледам и цената му, излиза дори малко по- евтино, като да си сипя Спийд дизел 12лв флакона на 50л гориво, а това даже е и скъпият вариант на профилактична добавка за всяко зареждане ( ксенум 1:1000 излиза +5ст/л).
Но както и да е, всеки е намерил вариант за себе си. Животът ме е научил винаги да се съмнявам до доказване на противното, а не обратно, затова се съмнявам колко премиум е премиумът или е само маркетинг. Нямам и познати да работят в тази сфера и да дадат инфо от извора.

Бих се радвал да се видим да полафим, но дизелистите сме малко и пръснати навсякъде.

Чет Ное 30, 2017 8:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Катализатора не се почиства, саждите минават без да бъдат улавяни от него. Друга му е функцията ( когато става дума само за катализатор)

Като купих колата на път за Пловдив по магистралата бях напълнил до горе екто дизел, това не попречи на следващия ден да ми светне лампата за препълнен ДПФ. Един колега с Мазда 6 изхвърли дюзи, а много хвалеше авио дизела... Много отдавна зареждах на Шел, от партида до партида и от бензиностанция до бензиностанция нищо общо. За В- пауърите, нямам мнение, но ето ти си доволен. Като гледам и цената му, излиза дори малко по- евтино, като да си сипя Спийд дизел 12лв флакона на 50л гориво, а това даже е и скъпият вариант на профилактична добавка за всяко зареждане ( ксенум 1:1000 излиза +5ст/л).
Но както и да е, всеки е намерил вариант за себе си. Животът ме е научил винаги да се съмнявам до доказване на противното, а не обратно, затова се съмнявам колко премиум е премиумът или е само маркетинг. Нямам и познати да работят в тази сфера и да дадат инфо от извора.

Бих се радвал да се видим да полафим, но дизелистите сме малко и пръснати навсякъде.


Малко сме, но тъкмо пък ще се посъберем на една хубава маса и ще може да полафим всички заедно :). Ако има и други желаещи - аз съм ЗА.
За горивата и аз смятам, че е по-скоро до партиди, но най-вече до конкретни обекти(бензиностанции). Това е и причината да има толкова разнопосочни мнения и наблюдения между нас. Просто си хващаш определена от която си доволен и винаги там пълниш до горе резервоара. За съжаление дори големите вериги у нас не могат да гарантират еднакво качество на всички свои обекти. Хубавото на дизела е, че с 1 резервоар ходиш до морето и се връщаш :)

Чет Ное 30, 2017 9:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
deo76 написа:
Здравейте,
...Препоръчаха ми това - http://emk-service.com/bg/promotions/no ... fap-filtri почистване на филтъра! Става за 1ден, за цена се обадете в сервиза. ...


Колега, тази процедура я направих в края на Август (преди 3 месеца) в сервиза на Дунев, срещу "скромната" сума от 800 лв (в цената е включено и смяна на масло)!
От тогава насам сменям 2 пъти маслото при общ пробег от 5000 км, поради разреждането му от честите регенерации...!

Както казах - последен шанс! Ще видя дали Xenum ще го изчисти.

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Чет Ное 30, 2017 10:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CUPONa написа:
deo76 написа:
Здравейте,
...Препоръчаха ми това - http://emk-service.com/bg/promotions/no ... fap-filtri почистване на филтъра! Става за 1ден, за цена се обадете в сервиза. ...


Колега, тази процедура я направих в края на Август (преди 3 месеца) в сервиза на Дунев, срещу "скромната" сума от 800 лв (в цената е включено и смяна на масло)!
От тогава насам сменям 2 пъти маслото при общ пробег от 5000 км, поради разреждането му от честите регенерации...!

Както казах - последен шанс! Ще видя дали Xenum ще го изчисти.


Колега, без да се засягаш, но май много-много не четеш внимателно всички какво ти пишем по-горе.
По това, което описваш, особено след като си изпрал филтър и веднага след това се задръства така - проблемът идва откъм мотора(или датчици).
Ампутирането на DPF, запазвайки този проблем(какъвто и да е), ще те направи като стар трактор или комбайн на пътя(откъм пушек).
Така и така ще трябва да си решиш казуса с мотора(с или без DPF), а после ще те яд, защото връщане на DPF обратно е в пъти по-скъпа процедура от махането. Тази кола все пак е направена да може да работи нормално и с DPF.
Xenum In&Out няма да ти изчисти филтъра изцяло. Тя по-скоро ти почиства добре целия двигател, което след това благоприятства по-малкото задръстване на филтъра. Няма гаранция, че тя ще ти реши проблема. Сложи добавката(в около 20-25 л., за да е по-концентрирано), смени и горивото с което караш(и бензиностанцията), но после като изгориш горивото с добавката ходи първо на диагностика, а не първо на ампутация.
В крайна сметка ти си знаеш де, но от отговорите ти оставам с впечатление, че четеш само отгоре-отгоре.

Чет Ное 30, 2017 2:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чета, колега! ! Чета много внимателно! :)
В Дунев ми направиха диагностика, преди това също в друг сервиз и сега (в четвъртък, като смених маслото), отново - "Нищо необичайно".
Добавката я разредих с около 30-35 л. гориво. Изхабих го цялото на магистралата, и чак тогава сипах още.
Съжалявам, но резултатът с Xenum е абсолютно никакъв, да не кажа и по-зле, спрямо миналата седмица. Тръгнах в събота на 3% (понеже от четвъртък вечерта до събота сутринта, маслото вече се беше разредило с 3%!) и се върнах на 7%! Този път, саждите не паднаха под 50% (предната седмица бяха до 45%)! Регенерациите бяха супер дълги - може би по час, час и половина всяка. Нямаше абсолютно никаква разлика по пътя за Бургас (с налята добавка) и на връщане (без добавка). Само за информация, когато взех колата от Дунев с "изпран" филтър, процентите веднага се качиха от 0 до около 25% и под тази стойност никога не достигнаха отново.
Относно горивата - миналата седмица сложих от ОМВ, тази от ЕКО. Пробвам с различно, но резултатът е един и същ.
По-горе ви попитах на колко километра са автомобилите ви, никой не ми отговори! Ако са ви в порядъка около 150 хил. км - супер, защото за толкова горе-долу километри е направен да функционира филтърът. След това трябва да се сменя с нов. Моят автомобил е на 210 хил. км. Също, така какво число ви показва броячът на регенерации? Моето го виждате от скрийшотовете.

Изображение

Така че, на този етап, разкарвам шибания филтър! А ако пуши отзад, съжалявам!
Когато в България оправят стандарта за дизелово гориво да бъде такъв, какъвто трябва да бъде, тогава автомобилите евро5/6 ще могат да функционират правилно. Ако това стане някой ден (едва ли), ще си купя нов филтър и ще си го монтирам! ;)

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Нед Дек 03, 2017 6:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 04, 2012 6:06 am
Мнения: 13
Автомобил: subatu forester boxer diesel 2012
Телефон: 0878332948
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравей колега CUPONa,
моят Форестър е на 120к.Бях изпаднал точно в твоята ситуация, преди да изчистя филтъра в ЕмКомплект - безкрайно продължаващи регенерации и ниво на съждите спадащо до макс 45-50%. Интересното е,че след сваляне на филтъра броят на регенерациите се занули!!! В момента съм на 52 за 20к километра. Това което споделяш за добавките го потвърждавам, не знам как се случваше, но нещата ставаха по-зле - бързо запушване и дълги регенерации. Това е причината в последните 20к км да не слагам грам добавка и нямам проблем. Обмисли още веднъж премахването на филтъра - не е панацея, ако си твърдо решен-дано попаднеш на правилните хора.
Успех в избора!

Нед Дек 03, 2017 7:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CUPONa написа:
Чета, колега! ! Чета много внимателно! :)

Дали? Ето ти и отговора:
CUPONa написа:
По-горе ви попитах на колко километра са автомобилите ви, никой не ми отговори!

Е, явно съм в категория никой, макар че ти писах, че моят е на около 270 000 км.
А ако все пак решиш да четеш - има си и такава тема, където почти всички сме се писали:
viewtopic.php?f=18&t=21418
За Xenum-а ти писах да го сложиш в 20-25 л. гориво. При колегата deo76 не се е усетил ефект, но аз лично усетих, а и още няколко колеги пишат тук във форум, че са усетили. За филтъра не мога да кажа, защото сложих добавката почти веднага след като обслужих колата първоначално, но разходът ми падна с около 0,5/100, а и динамиката се подобри. В момента съм на 200 км. след последната регенерация и още съм едва на 25% при цикъл на каране 50/50(градско/извънградско).

Нед Дек 03, 2017 10:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хах, да! Наистина съм го пропуснал! Извинявам се :)

Но явно твоят режим на каране, както и горивата, които слагаш са по-добри от моите. :)

Като махна DPF филтъра ще пиша каква е ситуацията.

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Пон Дек 04, 2017 10:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз само да попитам - гледам на сайта на Дунев почистването е 250-350 лв. Колегата спомена 800? Какво правят за останалите пари?
И пак да уточня - ако има спичане някъде във филтъра, флъш на тази машина в Дунев няма да реши проблема изцяло.
Като гледам колко са инвестирали в машини и обучение явно търсенето на такава услуга е голямо :)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Дек 04, 2017 11:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CUPONa написа:
Хах, да! Наистина съм го пропуснал! Извинявам се :)

Но явно твоят режим на каране, както и горивата, които слагаш са по-добри от моите. :)

Като махна DPF филтъра ще пиша каква е ситуацията.


Няма проблем - не съм докачлив :)
Карам го като бензинов мотор - между 2 и 3 000 оборота, другото съм го писал.
Гориво до сега съм слагал само OMV MaxMotion, но от определени бензиностанции, основно в София, където до момента не съм имал проблеми(Южна дъга - Бояна; Дървеница - Г.М. Димитров; Южна дъга - срещу Ринг Мол).
Сега като следя с torque-а ще пробвам и V-power на Shell, по препоръка на deo76, но първо ще го питам на кои обекти зарежда най-често, защото от опит вече знам, че горивото не е еднакво на всички обекти от една верига. Карам интензивно и служебен дизел, та съм понасъбрал статистика.
А Xenum-а го изсипах в около 20 л., за да е с по-голяма почистваща сила. Така ми го препоръчаха за първоначално третиране.
Успех с махането. Както deo76 е писал по-горе - дано ти го махнат читаво.

Пон Дек 04, 2017 4:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Аз само да попитам - гледам на сайта на Дунев почистването е 250-350 лв. Колегата спомена 800? Какво правят за останалите пари?
И пак да уточня - ако има спичане някъде във филтъра, флъш на тази машина в Дунев няма да реши проблема изцяло.
Като гледам колко са инвестирали в машини и обучение явно търсенето на такава услуга е голямо :)


Толкова е Ицо. И на мен ми казаха, когато проверявах информативно, че е около 400 лв. всичко с махането и слагането. Останалото до 800 лв. са смяната на масло и филтри, тъй като му е било разредено от регенерации. Дано поне читаво масло са му сложили за тия 400 лв.
А търсенето е голямо наистина, основно от хора, които си купуват дизел с DPF само за градско каране, щото харчи по-малко гориво на 100 км., което е изключително неразумно. За под 10 000 км. годишно или само за градско шофиране, експлоатацията на дизел с DPF е по-скоро наказание, което не се обосновава и икономически, особено с отвратителното качество на дизела в България.

Пон Дек 04, 2017 4:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор