Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Проблеми с DPF филтъра
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=5412
Страница 1 от 20

Автор:  А.Боев [ Нед Фев 21, 2010 7:31 pm ]
Заглавие:  Проблеми с DPF филтъра

От година и два месеца съм "горд" собственик на субару форестър боксер дизел. Бях горд през първите 2 -3 месеца докато не тръгнаха проблемите с тоз DPF.в момента колата е на 50000 км. и филтъра се задръства за 150 км. което значи че почти всеки ден или през ден съм в сервиза за принудително почистване. Това води до разреждане на маслото и предния път го смениха 4000 км. по рано ,сега трябва да се смени 8000км. по рано.На 35000 сменихме томпони на стабилизиращата щанга и тракането изчезна ,но като се замисля това изобщо не е проблем в сравнение с тоз с DPF.смениха и датчика за налягането но няма никакъв ефект.
Ако някой има същите проблеми нека сподели.С нова кола всеки ден в сервиза не си е работа!!!

Автор:  BAlexandrov [ Нед Фев 21, 2010 7:36 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

За 150 км градско или междуградско? Би трябвало на междуградско да се самопочиства...
Няма ли вариант да го махнат? Ако се махне другаде и се сложи емулатор ще има ли проблем с гаранцията? В кой сервиз ходите?
При периодичен проблем, който не може да се оправи имате право да си търсите правата като потребител.

Автор:  А.Боев [ Нед Фев 21, 2010 7:49 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Няма значение дали е градско или извън градско. По принцип повече карам извън градско, но там е проблема че не се самопочиства ,а само прави опити. Не може да се премахне докато е в гаранция, а и защо трябва ? Нали сме дали толкова пари да нямаме проблеми. Четох в сайта но Опел зафира че ги разпробивали но не виваги с успех.Ще направя доста неща докато стигна до разпробиване.Ако бяхме по бяла държава проблема нямаше да го има вече.Тойота изтеглят 50000 автомобила от пазара но аз не съм чул в българия и един да е върнат.

Автор:  BAlexandrov [ Нед Фев 21, 2010 7:57 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Кой е сервиза, опитахте ли в друг?

ПП Изтегляне, recall, означава викане в сервиза за поправка на установен фабричен дефект. И в България ги викат Тойотите :wink:

Автор:  alex5428 [ Нед Фев 21, 2010 8:06 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

А в сервиза нямат ли мнение как да се реши проблема?Срамота нова кола в гаранция! Като се замисля маи до сега не съм прочел положително мнение за гаранционно сервезиране и представителството на суби!

Автор:  А.Боев [ Нед Фев 21, 2010 8:26 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Нарочно не споменавам сервиза защото утре заранта пак съм там.Ще оставям колата и ще чакаме указанията на Господин Минчев. По принцип нямам оплаквания от обслужването но и те се чудят хората какво да правят.Въпроса е че колата не върви ,като се запуши филтъра минава в авариен режим и никакви стабилизиращи и тем подобни системи не работят.В тез ледове и снегове през последния месец беше адски нестабилна.

Автор:  BAlexandrov [ Нед Фев 21, 2010 8:49 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Ясно значи... Прочети тази тема viewtopic.php?f=7&t=4376

Звънни на КЗП, обясни случая и ще те посъветват какво може да се направи.
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ment_id=19

Автор:  Impreza94 [ Нед Фев 21, 2010 10:15 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Другите колеги как го чистят ?

Автор:  agogov [ Нед Фев 21, 2010 10:29 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

.

Автор:  StefanK [ Пон Фев 22, 2010 9:54 am ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

alex5428 написа:
Като се замисля маи до сега не съм прочел положително мнение за гаранционно сервезиране и представителството на суби!

:smt023 :smt023 =D> :smt023

Автор:  zevzek [ Пон Фев 22, 2010 11:41 am ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Колега, аз съм с дизел също. Вече съм на 42000 км и досега лампата за този филтър не е святкала. Зареждам само на ОМВ алпин/премиум дизел.
Имам някакви подозрения, но все пак сподели ти името на сервиза. ;)

Автор:  de-cho [ Пон Фев 22, 2010 1:15 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Става въпрос за нов автомобил и гаранционен сервиз...те добре се чудят сега, но защо не се чудеха като ти вземаха парите?! Тва е офча държава сме...нищо няма като хората...всеки гледа да те изклати и после се "чуди"... :evil:

Автор:  А.Боев [ Пон Фев 22, 2010 10:00 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Сервиза е в Бургас. С всякакъв вид дизел съм опитвал, но колата се държи по един и същи начин. От начало проблемите бяха по -поносими през 2000-3000км., но накрая всеки ден-през 150-200км.Оставих я в сервиза и сега чакам.Да не си помислите ,че ми дадоха оборотна кола?? [-X

Автор:  zevzek [ Пон Фев 22, 2010 10:17 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Колега, като си вземете форито идете до сервиза във Варна да я погледнат. За сервиза в Бургас добри думи не сме чули за съжаление...

Автор:  Impreza94 [ Пон Фев 22, 2010 10:40 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Там май бяха на повикване.

Автор:  А.Боев [ Пон Фев 22, 2010 11:32 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

В кой град са на повикване?

Автор:  Impreza94 [ Пон Фев 22, 2010 11:42 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

В Бургас. Не знам кой беше писал, но отваряли като им се обадиш, демек като има работа само.
Този DPF има ли възможност да е дефектирал, както го правят катализаторите примерно ? Щото проблема не е масов, не си първия дизелов Форестър във форума.

Автор:  zevzek [ Пет Фев 26, 2010 4:42 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Колега, пиши ако има развитие по случая.

Автор:  А.Боев [ Нед Фев 28, 2010 11:06 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Да развитието е че вече една седмица колата е в сервиза и чакаме. А какво чакаме един господ знае. Не утре а следващия понеделник започвам да пиша до всякакви институции които смятам че ще ми помогнат, ако няма решение на проблема.

Автор:  Boki82 [ Пон Мар 01, 2010 1:39 pm ]
Заглавие:  Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА

Колеги искам и аз да пусна едно предупреждение за калпав фирмен сервиз в Бургас.Става въпрос за сервиз БОВА-ОПЕЛ.Толкова разбират от нови опели ,колкото аз от китайски език.Предишната ми кола беше Астра ГТЦ 1.9 дизел 150 кончета.Колата беше чудесна докато не стана на 55 000 км и не светна лампичка за авариен режим на движение(мощност йок,пуши :? ).Едва се довляках до Варна.Наблъсках я със скъпи добавки напълних резервоара догоре с възможно най-добрия дизел.Лампата изгасна ма почна да свети една като "вентилаторче",но пък се възстанови мощноста .Тръгвам от Варна с 10000000000000 [-o< молитви към София на другия ден да не артисам по шосетата.Преди Ябланица лампата изгасна и всичко по колата си беше като преди(РАДОСТ ГОЛЯМА :D ), да ма НЕ [-X .Една седмица всеки ден на си я карах никакви проблеми ,докато не тръгнахме с компанията на море.И точно преди края на магистралата се бях засилил като някой идиот с 230 зад една а4-ка и ИЗНЕНАДА :? светнаха и 2-те лампички ("вентилаторчето" и тази за аварииния режим).Мощноста изчезна генерално,колата се влачеше едва с 30-40 км.Спрях рестартирах мотора,остана само едната лампа и мощноста съвсем леко се подобри, и така с50-60 км се довлачихме на магия в Бургас.Беше събота ,но за "късмет" Бова бачкаха до 4 следобед.Приеха веднага автомобила.След 3 часа висене проблема бе установен-дефектирал ЕГР клапан.Автомобила беше с изтекла гаранция така че честито 765 лв ремонтче :( .смениха тоя чарколяк и приемчика ми вика айде да я пробваме.Идиота се засили с 200км/ч към изхода на Бургас :o [-o< и то с моя личен автомобил :!: .Връщаме се в сервиза и оня вика "колето" е пушка карай си я с радост и приятна почивка.Зарязах колата на паркинга на хотела и 10 дена не съм я пипал.Тръгваме да се пребираме и турбото се активира чак на 3000 об ,а не на 1750 както е нормално :o .Вие на умряло и вкарва изгорели газове в купето :? .Прибирам се бесен в София и се заканих да го продам тоя гаден и трошлив опел след като го оправя.Вкарвам я още на другия ден в София Ауто(единствения сервиз до тоя момент от който съм очарован-перфектни са във всяко отношение) и чакам нервно да ми съобщят тлъста сума за ремонт от порядъка на 2-3000 евентуално за ново турбо.Да ма НЕ за мое щастие :D .Оказа се че Опелчето си е супер и нищо му няма ,а ОНЕЗИ ИДИОТИ ОТ БОВА не са монтирали правилно новия ЕГР-клапан.
Монтираха го момчетата като хората и ми поискаха 14 лв за това и нищо друго.Само да опиша накратко как изглеждаха професионалистите от Бова-Бургас- ходеха БОСИ в сервизното хале с навити крачоли и голи до кръста :!: ,слушаха на макс Андреа ,Азисчо и друга подобна помия от вкаран в сервизното хале НАТОКАН ГоУф.Не спряха да говорят по телефоните си и едения за капак им донесе и сладолед :lol: .Така че колеги,ако имате близки или приятели с нови опели или намерения за нова такава кола, да не стъпват никога в Бова Бургас.

Та по темата: на мен г-н Георгиев от Субару Моторс ми каза като взимах колата, че ако ми светне лампата за филтъра,да я настъпя здраво във високите обороти продължително време и всичко щяло да се оправи.

Страница 1 от 20 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/