Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Проблеми с DPF филтъра https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=5412 |
Страница 1 от 20 |
Автор: | А.Боев [ Нед Фев 21, 2010 7:31 pm ] |
Заглавие: | Проблеми с DPF филтъра |
От година и два месеца съм "горд" собственик на субару форестър боксер дизел. Бях горд през първите 2 -3 месеца докато не тръгнаха проблемите с тоз DPF.в момента колата е на 50000 км. и филтъра се задръства за 150 км. което значи че почти всеки ден или през ден съм в сервиза за принудително почистване. Това води до разреждане на маслото и предния път го смениха 4000 км. по рано ,сега трябва да се смени 8000км. по рано.На 35000 сменихме томпони на стабилизиращата щанга и тракането изчезна ,но като се замисля това изобщо не е проблем в сравнение с тоз с DPF.смениха и датчика за налягането но няма никакъв ефект. Ако някой има същите проблеми нека сподели.С нова кола всеки ден в сервиза не си е работа!!! |
Автор: | BAlexandrov [ Нед Фев 21, 2010 7:36 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
За 150 км градско или междуградско? Би трябвало на междуградско да се самопочиства... Няма ли вариант да го махнат? Ако се махне другаде и се сложи емулатор ще има ли проблем с гаранцията? В кой сервиз ходите? При периодичен проблем, който не може да се оправи имате право да си търсите правата като потребител. |
Автор: | А.Боев [ Нед Фев 21, 2010 7:49 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Няма значение дали е градско или извън градско. По принцип повече карам извън градско, но там е проблема че не се самопочиства ,а само прави опити. Не може да се премахне докато е в гаранция, а и защо трябва ? Нали сме дали толкова пари да нямаме проблеми. Четох в сайта но Опел зафира че ги разпробивали но не виваги с успех.Ще направя доста неща докато стигна до разпробиване.Ако бяхме по бяла държава проблема нямаше да го има вече.Тойота изтеглят 50000 автомобила от пазара но аз не съм чул в българия и един да е върнат. |
Автор: | BAlexandrov [ Нед Фев 21, 2010 7:57 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Кой е сервиза, опитахте ли в друг? ПП Изтегляне, recall, означава викане в сервиза за поправка на установен фабричен дефект. И в България ги викат Тойотите |
Автор: | alex5428 [ Нед Фев 21, 2010 8:06 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
А в сервиза нямат ли мнение как да се реши проблема?Срамота нова кола в гаранция! Като се замисля маи до сега не съм прочел положително мнение за гаранционно сервезиране и представителството на суби! |
Автор: | А.Боев [ Нед Фев 21, 2010 8:26 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Нарочно не споменавам сервиза защото утре заранта пак съм там.Ще оставям колата и ще чакаме указанията на Господин Минчев. По принцип нямам оплаквания от обслужването но и те се чудят хората какво да правят.Въпроса е че колата не върви ,като се запуши филтъра минава в авариен режим и никакви стабилизиращи и тем подобни системи не работят.В тез ледове и снегове през последния месец беше адски нестабилна. |
Автор: | BAlexandrov [ Нед Фев 21, 2010 8:49 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Ясно значи... Прочети тази тема viewtopic.php?f=7&t=4376 Звънни на КЗП, обясни случая и ще те посъветват какво може да се направи. http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ment_id=19 |
Автор: | Impreza94 [ Нед Фев 21, 2010 10:15 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Другите колеги как го чистят ? |
Автор: | agogov [ Нед Фев 21, 2010 10:29 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
. |
Автор: | StefanK [ Пон Фев 22, 2010 9:54 am ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
alex5428 написа: Като се замисля маи до сега не съм прочел положително мнение за гаранционно сервезиране и представителството на суби! |
Автор: | zevzek [ Пон Фев 22, 2010 11:41 am ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Колега, аз съм с дизел също. Вече съм на 42000 км и досега лампата за този филтър не е святкала. Зареждам само на ОМВ алпин/премиум дизел. Имам някакви подозрения, но все пак сподели ти името на сервиза. |
Автор: | de-cho [ Пон Фев 22, 2010 1:15 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Става въпрос за нов автомобил и гаранционен сервиз...те добре се чудят сега, но защо не се чудеха като ти вземаха парите?! Тва е офча държава сме...нищо няма като хората...всеки гледа да те изклати и после се "чуди"... |
Автор: | А.Боев [ Пон Фев 22, 2010 10:00 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Сервиза е в Бургас. С всякакъв вид дизел съм опитвал, но колата се държи по един и същи начин. От начало проблемите бяха по -поносими през 2000-3000км., но накрая всеки ден-през 150-200км.Оставих я в сервиза и сега чакам.Да не си помислите ,че ми дадоха оборотна кола?? |
Автор: | zevzek [ Пон Фев 22, 2010 10:17 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Колега, като си вземете форито идете до сервиза във Варна да я погледнат. За сервиза в Бургас добри думи не сме чули за съжаление... |
Автор: | Impreza94 [ Пон Фев 22, 2010 10:40 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Там май бяха на повикване. |
Автор: | А.Боев [ Пон Фев 22, 2010 11:32 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
В кой град са на повикване? |
Автор: | Impreza94 [ Пон Фев 22, 2010 11:42 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
В Бургас. Не знам кой беше писал, но отваряли като им се обадиш, демек като има работа само. Този DPF има ли възможност да е дефектирал, както го правят катализаторите примерно ? Щото проблема не е масов, не си първия дизелов Форестър във форума. |
Автор: | zevzek [ Пет Фев 26, 2010 4:42 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Колега, пиши ако има развитие по случая. |
Автор: | А.Боев [ Нед Фев 28, 2010 11:06 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Да развитието е че вече една седмица колата е в сервиза и чакаме. А какво чакаме един господ знае. Не утре а следващия понеделник започвам да пиша до всякакви институции които смятам че ще ми помогнат, ако няма решение на проблема. |
Автор: | Boki82 [ Пон Мар 01, 2010 1:39 pm ] |
Заглавие: | Re: ПРОБЛЕМИ С DPF ФИЛТЪРА |
Колеги искам и аз да пусна едно предупреждение за калпав фирмен сервиз в Бургас.Става въпрос за сервиз БОВА-ОПЕЛ.Толкова разбират от нови опели ,колкото аз от китайски език.Предишната ми кола беше Астра ГТЦ 1.9 дизел 150 кончета.Колата беше чудесна докато не стана на 55 000 км и не светна лампичка за авариен режим на движение(мощност йок,пуши ).Едва се довляках до Варна.Наблъсках я със скъпи добавки напълних резервоара догоре с възможно най-добрия дизел.Лампата изгасна ма почна да свети една като "вентилаторче",но пък се възстанови мощноста .Тръгвам от Варна с 10000000000000 молитви към София на другия ден да не артисам по шосетата.Преди Ябланица лампата изгасна и всичко по колата си беше като преди(РАДОСТ ГОЛЯМА ), да ма НЕ .Една седмица всеки ден на си я карах никакви проблеми ,докато не тръгнахме с компанията на море.И точно преди края на магистралата се бях засилил като някой идиот с 230 зад една а4-ка и ИЗНЕНАДА светнаха и 2-те лампички ("вентилаторчето" и тази за аварииния режим).Мощноста изчезна генерално,колата се влачеше едва с 30-40 км.Спрях рестартирах мотора,остана само едната лампа и мощноста съвсем леко се подобри, и така с50-60 км се довлачихме на магия в Бургас.Беше събота ,но за "късмет" Бова бачкаха до 4 следобед.Приеха веднага автомобила.След 3 часа висене проблема бе установен-дефектирал ЕГР клапан.Автомобила беше с изтекла гаранция така че честито 765 лв ремонтче .смениха тоя чарколяк и приемчика ми вика айде да я пробваме.Идиота се засили с 200км/ч към изхода на Бургас и то с моя личен автомобил .Връщаме се в сервиза и оня вика "колето" е пушка карай си я с радост и приятна почивка.Зарязах колата на паркинга на хотела и 10 дена не съм я пипал.Тръгваме да се пребираме и турбото се активира чак на 3000 об ,а не на 1750 както е нормално .Вие на умряло и вкарва изгорели газове в купето .Прибирам се бесен в София и се заканих да го продам тоя гаден и трошлив опел след като го оправя.Вкарвам я още на другия ден в София Ауто(единствения сервиз до тоя момент от който съм очарован-перфектни са във всяко отношение) и чакам нервно да ми съобщят тлъста сума за ремонт от порядъка на 2-3000 евентуално за ново турбо.Да ма НЕ за мое щастие .Оказа се че Опелчето си е супер и нищо му няма ,а ОНЕЗИ ИДИОТИ ОТ БОВА не са монтирали правилно новия ЕГР-клапан. Монтираха го момчетата като хората и ми поискаха 14 лв за това и нищо друго.Само да опиша накратко как изглеждаха професионалистите от Бова-Бургас- ходеха БОСИ в сервизното хале с навити крачоли и голи до кръста ,слушаха на макс Андреа ,Азисчо и друга подобна помия от вкаран в сервизното хале НАТОКАН ГоУф.Не спряха да говорят по телефоните си и едения за капак им донесе и сладолед .Така че колеги,ако имате близки или приятели с нови опели или намерения за нова такава кола, да не стъпват никога в Бова Бургас. Та по темата: на мен г-н Георгиев от Субару Моторс ми каза като взимах колата, че ако ми светне лампата за филтъра,да я настъпя здраво във високите обороти продължително време и всичко щяло да се оправи. |
Страница 1 от 20 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |