Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 5:08 pm



Отговори на тема  [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Следваща
 Проблеми с DPF филтъра 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Greg4o написа:
рецептата напиши моля.


С удоволствие бих я споделил, но не знам точната пропорция. Човекът дето я бърка е достигнал сам до правилната пропорция след стотици хиляди километри на служебни и лични дизели, и с експерименти с различни по вид двутактови масла.

Пет Юли 09, 2021 8:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Miro1972 написа:
Рецептата е ясна: авио дизел + добавка за ДПФ на Бардал + софруерна регенерация при Пламен= 0% сажди във филтъра. Резултата е от вчера!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Миро, да не ми се засегнеш, ама щом докарваш до принудителни регенерации в сервиз................. :lipseal:
На твое място бих се замислил за Авио дизела.

Пет Юли 09, 2021 9:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Miro1972 написа:
Рецептата е ясна: авио дизел + добавка за ДПФ на Бардал + софруерна регенерация при Пламен= 0% сажди във филтъра. Резултата е от вчера!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Миро, да не ми се засегнеш, ама щом докарваш до принудителни регенерации в сервиз................. :lipseal:
На твое място бих се замислил за Авио дизела.
Не ме разбирай погрешно! Лампата на ДПФ-а не е светвала. Реших да направя “продухваща “ профилактика, защото отидох да сменям маслото. Филтъра беше пълен на 50% , та реших да сипя по-добър дизел и добавка. Щях да сипвам и газ за осветление , но се отказах.
Иначе зареждам нормален дизел от Ромпетрол.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Съб Юли 10, 2021 8:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това вече е друго нещо :)

Съб Юли 10, 2021 11:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А лампата на ДПФ-а кога ви светва? На мен при регенерация няма индикация.

Съб Авг 28, 2021 2:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тази лампа свети в 2 режима:
-свети без да мига- нищо страшно, излизаш извън града и караш на по-високи обороти докато угасне.
-мига- :swear: Ходи се в сервиз и се прави принудителна регенерация.
Обикновено първите проблеми идват след 150 хил. км.
Прочети цялата тема бавно и внимателно, не че няма спам, но ще научиш много неща.

Съб Авг 28, 2021 3:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 287
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И, ако лампата мига, си виж и нивото на маслото, вероятно е да се е вдигнало значително... Което значи смяна след принудителната регенерация.

Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk

Съб Авг 28, 2021 3:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това е ясно за режимите,но понеже в по-горните коментари се споменава за регенерация и светване на лампа,реших да попитам да не би по време на регенерация да има някаква лампа за индикация,а при мен да се е прецакала нещо. И благодаря за бързите Ви реакции. :) :beer:

Съб Авг 28, 2021 4:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nevidim написа:
....реших да попитам да не би по време на регенерация да има някаква лампа за индикация....

Няма, а би спестило много главоболия и финанси. Не съм виждал такава лампа ни при японски, ни при немски, ни при френски дизели. Производителите явно смятат по презумпция, че който купува дизел - ще кара много, и на дълги дистанции, ма не са дошли да питат нас :D

Нед Авг 29, 2021 7:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 287
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Освен това производителите залагат още при производството на всеки автомобил живот около 150-200 К км. След това си купуваш нов. И за това не са ни питали нас... ;-) А да не говорим за "качеството" на българските горива и в частност дизел... :-(

Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk

Нед Авг 29, 2021 12:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Но при другите марки /не знам дали при всички/ ако е в режим на регенерация и загасиш двигателя,тя си продължава. А при нас става една х*йня. :)

Пон Авг 30, 2021 11:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 287
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не си прав. Принципът на регенерацията е изгаряне на саждите при висока температура около и над 600 градуса. Няма как да се случи при загасен двигател. Същата х**ня (пълнене на картера с нафта, запушване на дпф-а и тн.) става при всички марки дизели...

Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk

Пон Авг 30, 2021 12:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 30, 2021 2:02 pm
Мнения: 3
Местоположение: Ивайловград
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Всъщност при Тойота и Лексус именно проблема на пълнене на картера с нафта е решен с пета дюза монтирана непосредствено преди ДПФ. И като цяло с това решение отпадат куп други проблеми- разреждане на маслото и понижена динамика при активна регенерация.

Пон Авг 30, 2021 2:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дам...па ако знаеш тая пета дюза като пикае, как хубаво прегрява и пука дпф-а...генерално решен проблем - дпф-а твърдо за коша.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Авг 30, 2021 7:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 30, 2021 2:02 pm
Мнения: 3
Местоположение: Ивайловград
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Те и другите като пикаят топят бутала ама нейсе. 5тата дюза е доста по- добро и ниско проблемно решение. Казвам го като човек карал боксер дизел и Тойота/ Лексус. Или друго си е да хвърлиш масло на 3к км. Седнем ли да мислим, кое как и кога ще се развали ще караме кракомобилите. Пък и нищо вечно няма...
Не смятам да разводнявам темата повече с лирични отклонения. Просто исках да кажа, че не при всички марки дизели е така, както написа колегата.

Пон Авг 30, 2021 10:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма смисъл да се заформя излишен спор. Всички производители си имат своето решение за регенерация на ДПФ, някои доста по-добри от други, но всички вършат работа, когато колата се използва по предназначение. Лично аз не съм имал никога проблем с ДПФ, включително с този на Subaru, а доста вариации са ми минали през ръцете. Нямам нито един познат, който кара дизел с ДПФ и си поддържа порядъчно колата, и върти километри, и да има проблем с този възел. Проблеми имат основно хората, които са си купили дизел без да се съобразят дали това е правилното решение за цикъла им на каране, обикновено гледайки само показателите за разход на 100 км пробег, без грам да имат понятие за всичко останало. Припалват за да минат 2-3 км., мислейки си, че са ударили далаверата с нисък разход на гориво и после олеле - гаден ДПФ. Ми не - просто не сте за дизел.
Благодарение на този възел вече спокойно може да стоиш и дишаш зад работещ дизел, което преди да бъде измислен ДПФ-а беше немислимо.

Вто Авг 31, 2021 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,колеги. Днес включвам Torque профилактично,и на иконите които съм вкарал допълнителни за ДПФ-а ми изписва,че не ги намира. Някой да има идея ,или знае,защо така?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Окт 29, 2021 4:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 16, 2018 1:41 am
Мнения: 17
Местоположение: Madrid-España .
Автомобил: Subaru XV diesel: MY 2017
Телефон: 626564762
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравей колега nevidim.Aз използвам Torque pro от 3,5 години и само веднъж ми се случи това,което коментираш.Всички въведени PIDS се бяха изтрили (не знам как и защо-мистерия ха ха).Трябваше да ги въведа отново и проблема беше разрешен.

Съб Окт 30, 2021 4:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 26, 2019 9:58 am
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.0 D 2013
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
"quote="Бико"]Здравей колега nevidim.Aз използвам Torque pro от 3,5 години и само веднъж ми се случи това,което коментираш.Всички въведени PIDS се бяха изтрили (не знам как и защо-мистерия ха ха).Трябваше да ги въведа отново и проблема беше разрешен.[/quote]"
Здравей и благодаря за отговора. Мислех,че това е проблема,но все пак да се консултирам с колегите тук,защото няма логика другите данни да ми ги показва,а само тези не. Още веднъж благодаря и лека и успешна седмица.

Пон Ное 01, 2021 8:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 16, 2008 5:34 pm
Мнения: 41
Автомобил: Subaru Forester Boxer Diesel
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет, карам Фори дизел евро 4. Както беше обсъдено в темата, obd и android приложение не може да се прилага успешно (освен ако някой не е открил някое различно от обсъжданото в темата приложение). От скоро ми светва лампата на дпф, но изгасва след каране на високи обороти. Днес лампата светна и веднага започна да мига, което четох, че било за ходене в сервиз. В случая, нямах възможност да отида до сервиз и продължих да карам, при което лампата изгасна. И още нещо преди да си задам въпросите - при последната смяна на масло попитах дали са ми нулирали брояча и ми отговориха, че на евро 4 не се нулирал, което ми се стори невярно, но нямам изрична информация в обратния смисъл. Въпросите са ми следните може ли филтърът да не е запушен, а светенето да е било поради брояча? Ако е запушен, бях чел, че колега са го информирали в Швейцария, че след като почне да мига, имаш 300 км преди да влезе в авариен режим - това потвърдена информация ли е? Дали някой колега с евро 4 е открил начин за нулиране на този брояч или приложение/програма, която мога да използвам? Има ли начин да си направя ръчна регенерация без да ходя в сервиз ? Благодаря на всеки, който вземе отношение по тези въпроси !

Пет Дек 10, 2021 8:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор