Темата е за впечатления и мнения от видяното и не само Субару щанд.
Та какво видях - много шум, реклама, ама нищо особено:
1. Нямаше ги големите брандове ( БМВ, Мерц ), Ауди бяха с 3 коли и много постно.
2. Особен интерес за хората бяха големите екрани и мултимедии - все едно си на изложение за телевизори, а не за коли...какво да се прави - мода...
3. От нашия щанд - Форестъра беше евтин от вътре като материали ( на нивото на Корейците и Мазда ). Аутбека беше осезаемо по качествен отвътре, удобен и ергономичен. Хубави месести и стегнати седалки и голям багажник. И дотук - отваряш багажника - евтина пластмаса отвътре на задния капак, супер евтина дръжка, сякаш е от Лада - направо шок и ужас...
И цена 99000лв със "специален подарък" оборудване за 5х лв...за двигател 2.5 Атмосферен и кутия СВТ - Ало някой горе в мозъчната кутия има ли?
4. Най-изгодната кола ( цена/качество/практичност ) се оказа...Пасат комби... това дето съм го подминавал с 200...
2.0ТФСИ ( 265кс ) , 4х4, автомат, високо ниво на оборудване, на дължина е колкото Аутбека, не е нисък ( 16мм ) клиренс и супер приятно усещане от материали и качество вътре - висок клас седалки, вратите се затварят плътно, няма твърди пластмаси, всичко е там където трябва да бъде, супер удобно е и се усеща качество и лукс. На задната седалка имаше предостатъчно място че и в повече...Багажника е за спане и с качествени тапицери, моторизирано затваряне, фолирани стъкла, щори отвътре, тапицирани джобов е във вратите за да не тракат пластмасовите бутилка за вода и т.н. гъдели...
И цена 90х лв...как да си купи човек Аутбек???
5. Третата кола която ми направи добро впечатление беше един джип на Нисан с бензинов хидбриден двигател - много качествен отвътре и с доста добър дизайн - явно са напреднали.
6. Маздите бяха добри на дизайн отвън и вътре, но използването на плат и пластмаса по врати и кокпит не е ок. За сметка на това хостесите бяха деликатни и внимателни, не се натрапваха, нито се кифлееха и помагаха на хората да си отварят задните врати на багажниците където не се виждаха бутони - браво за обучението. но и цените вече минавах 100к за добър ден
7. Хюндай - новото Санта Фе ме втрещи - направили са си харакири - все си мислех че няма по-грозна кола от Фиат Мултипла, но имаме нов шампион. Око хваща Йоник Н модела на електричката с 600к отвън и с готини седалки отвътре и дотам - евтина пластмаса, твърда и кънти. Абе направили сте спортна електричка, има готин дизайн, седалките са номер едно, формата на кокпита е супер, и сте се осрали с материалите...
8. Киа - прилично качество - като Мазда, нищо особено, скука, но достъпна на фона на ХХХ к лв при останалите. Новата им електричка с волан от волга привличаше интерес и новия им джип ЕВ9, което си беше контейнер на колела - американците ще му се радват сигурно.
9. Форд - някакви кашони електрически, типично по американски твърди и прости от вътре със много скосени волани, та чак неестествено, поне цветовете бяха весели и имаше опит за дизайн отвън
10. Алфа - гледам една Джулия 2.1 дизел 4х4 автомат, карах такава 2020г и си мислех дали да я купя, защото вървеше много приятно и беше някъде около 67х лв. Тук цената беше 122х лв. Ехо, слезте от орбита...на земята
11. Ауди - един А5 комби е доста интересно, вътре има един голям и дълъг телевизор и всички го зяпаха все едно дават порно... много як дизайн отвън...нямаше сувчета, нито джипове, един Е-трон и това е - постно... Поне бяха направили инфо табелите на земята в градени в пода в стъклени осветени рамки което беше яко. Естествено цени нямаше на нито една кола, сигурно са много страшни и им е било неудобно да ги напишат
12. Лексус - всички инфо табелки на колите поставени вертикално на 50см от земята и отпечатани с шрифт Ариел 9 - да залягаш с лупа че да прочетеш нещо... Големия джип - заключен...толкова години и не се научиха - ако ви е страх че ще се надраска, не го излагайте...Това май беше една от малкото заключени коли ( с Джип Чероки спортния вариант, на който бяха сложили цена 250к лв...)
13. Палатата на Опел, Ситроен и Пежо я пропуснах, че ми беше неудобно да не повърна.
14. Хонда - СРВ с цена 123х лв? Вярно че е станало голямо, ама си е същия двигател и технология. нищо чудно че само спортния сивик тайп Р беше продаден.
15. Китайския щанд го минах транзит, че създаваше усещане за склад за резервни части, не разбрах защо тия псевдо манакени от MM grup са изложили джипа на Ферари там ( който беше много елегантен и красив ). Имаше и 2-3 мъсъл кара в изложбено състояние които разведряваха обстановката. И за десерт щанд на пътните полицаи с 3-4 селскостопански физиономии с празни погледи - чак се сдържахме да не се смеем като минахме от там - трагедия, ще популяризират пътната безопастност...
Та те така - да отидеш на авто изложение и да не можеш да си харесаш поне една кола.