Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Окт 24, 2020 2:30 am



Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 2010 Legacy GT - Последният самурай 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 9:50 pm
Мнения: 48
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 XT, 2005, AT
Телефон: +359 88 522 4129
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Тези коли са редки и когато отида на обект и паркирам между Пежа и Дачии, и почна да вадя гащеризона от нея, направо на народа му пада ченето:
"А бе бате, тва ли са ви служебните коли бе? Баааси!" Не бе, викам, имаме и Форестър и Импреза, ама много горят, а тва поне върви ROFL
Иначе миналата седмица стана 100 000 км откак е при мен.


Ех, че хубаво....100 к..., евала, Ице..... :bow:
Дай Боже и аз така с моето Фори, което малко по малко го стягам и го поддържам, за което и аз благодаря на добрия слух на Сашо..... :D

Иначе си представям описаната картинка и се хиля и аз до уши ROFL ..... Факт е, че голяма част от субитата привличат поглед....

Здрави бъдете и се надявам някой слънчев ден най накрая да се видим във Вн (или ако имаш път отново към Сф) и да те почерпя дълго-обещаната бира....хахаха, стига само писане/телефон (п.с. благодарско за всички съвети)...

поздрави, Весо

_________________
The only thing neccessary for the triumph of evil is for good men to do nothing!

Пон Апр 20, 2020 9:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 01, 2020 10:40 am
Мнения: 1
Местоположение: София
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,

От м.Май тази година и аз съм горд собственик на Legacy GT Wagon внос от Швейцария. Изборът ми беше продиктуван от желанието да притежавам семеен автомобил който да предлага достатъчно пространство за комфортно пътуване на мен и семейството ми и да бъде 4х4. Съответно за парите си и годината на производство този модел водеше пред конкуренцията - достатъчна мощност, 4х4 и завидно вътрешно и багажно пространство - нещо което конкурентите или не притежаваха или бяха значително по-скъпи.

И така след около половин година и 7000 километра мисля че не съм сгрешил в избора си. Естествено имаше и някой изненади след покупката, което е и нормално предвид възрастта на автомобила. Цялостното състояние на автомобила беше страхотно и при първоначалният оглед в сервиза всичко изглеждаше наред - вече споменатите тампони по носачите (не е болка за умиране) и един маншон на каре. Двигателя мърка, скоростите бяха мазни (за щастие и след обслужването това си остана така) и всичко по диференцялите си изглеждаше наред, и всичко по електрониката и екстрите си функционира нормално. Видяха се и накладки за смяна. И преминах към покупка. Покарах я едни 500 километра и ми се стори че за кола с ксенон нищо не се вижда. Вкарах я в сервиза за пълно обслужване на маслата (имаше документи за сменяни ангренажи и водна помпа в сервиз на Субару и наистина изглеждаха нови и затова не преминахме към тяхната подмяна). Оплаках се от слабите фарове и поръчахме нови крушки за тях,но уви това не помогна и така се разделих с солидна сума за рециглиране на фарове и сега светят по-добре и от нова кола. В обслужването влезе и пълно обслужване на климатичната система. С цел да избегна бъдещо износване на фаровете преминах към смяна на заводските халогени в бронята с LED такива, които разполагат и с дейлайтс. Стана страхотно!!!

След това последва семейна почивка с излизане в чужбина (все пак с така цел е взет автомобила) и за моя изненада след изпреварване на един тир последва едно доста неприятно спиране със звук на метал и много трсене на волана. Интересното в случая беше че при нормално спиране това не се случваше и при проверка на накладките се виждаше че са поизтънели, но все още имаше живот в тях. Продължих си пътя с едно на ум и внимателно шофиране до прибирането ми в София и веднага след това в сервиза. Оказа се че преден ляв спирачен апарат е доста зле. Наложи се пълно рециклиране на двата спирачни апарата, нови накладки и дискове и нова спирачна течност. Сега колата спира много прилично.

Следващата изненада която дойде за мен беше на около 5К км след мяна на маслото, светване на жълтата лампа за масло. Вдигнах пръчката и беше на минимум. Долях 400 грама и се качи на максимум. Последва бърза консултация с два различни сервиза на които имам доверие и те казаха че това количество било абсолютно нормално за този автомобил и ме увериха че няма нищо нередно. За всеки случай ги посетих след ден-два и направихме цялостен преглед на колта и диагностика - всичко си е наред и просто за в бъдеще ще трябва да си го имам на ум. За мен си беше стрес тъй като до момента не съм имам автомобил на който да доливам масло от смяна до смяна.

Тази есен имах възможността да отида от Трансфагъшарян в Румъния - истинско удовоствие да се кара тази колата по планински пътища. И въпреки че колата влиза в завоите страхотно все имах някакво усещане за леко нестабилна задница и предполага че това е въпросното "бодирол" което описвате в тази тема.

Изображение

Изображение
 15

Пет Окт 16, 2020 3:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1483
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито. Със здраве да си караш все така доволен.
Само малка поправка - лампата за маслото святка за ниво, което е на близо литър от минимума. Понякога светка при наклон, понякога при рязък завой. В някои случаи фалшиво, но на теб не ти трябва да експериментираш с тая лампа. Проверявай маслото преди всяко голямо пътуване(магистрално) и си вземи една бутилка за изпът :)
7000 км е маркер за нова смяна на масло.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Окт 16, 2020 6:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор