Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Апр 12, 2021 8:08 pm



Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
 2010 Legacy GT - Последният самурай 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 784
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колко му е да организирам един :D
Трябва обаче да изкочи някакво свободно време, че от някоко месеца заради ситуацията с вирусягите съм с 6 работни дни по 12 часа и е некво тегаво от към почивки и т.н. ...

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Ное 24, 2020 12:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 01, 2020 10:40 am
Мнения: 9
Местоположение: София
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Темата взе да става все по-интересна, добре че я повдигнах. Ако трябва и да съм честен не очаквах такъв интерес и голямо раздвижване.
За нов в света на Субару и без някакви кой знае какви автомобилни познания, вашите отговори са доста полезни за мен.

С удоволствие бих се присъединил към един тест драйв и защо не направо едно бъбрене на по бира :beer:
Разбира се всичкото това след като се успокои обстановката, че скоро няма да има къде да се пие тази бира :lipseal:

_________________
Код:
[url=https://www.carspending.com/bg/vehicle/18105-subaru-legacy-v-station-wagon][img]https://images.carspending.com/sigimg/18105/metric/subaru-legacy-v-station-wagon_small.png[/img][/url]

Вто Ное 24, 2020 2:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 26, 2018 10:21 am
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да се присъединя към кюпа - от Август 2020 съм горд собственик на 2010 2.5GT 5AET седан. До момента изминати безпроблемни 10 000 км. Обмислям да сменя генерацията и да махна катализатора - ако някой колега, може да сподели личен опит ( и намразиха ли го съседите) би било супер.

Пет Яну 08, 2021 11:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1549
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей и добре дошъл в к’убъ.
Във Варна комай само аз съм с катализатор. Мога ли да попитам каква е целта на упражнението?
Сигурно си чел, че ката е рестриктивен, но аз не съм видял сериозни постижения след премахването на този детайл. Основният проблем е да намериш заварчик, който да има мозък не само за заваряване, за да може да направи прехода, или да си купиш “златен” афтърмаркет катлес участък + ремап. Доста пара за мижав ефект. Виж ако сменяш турбина, глави и минеш на FMIC тогава да, ката ще отпуши нещата.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Яну 10, 2021 10:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 01, 2020 10:40 am
Мнения: 9
Местоположение: София
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Честито колега и безаварийно.

Аз лично също не бих махнал катализатора. За мен това е семееен автомобил който си е достатъчно бърз и бих търсил в него да ми е надежден.
И затова не бих правил някакви конструктивни промени по него. Единствено искам да сменя накрайниците на крайните гърета, понеже тези малеят на заводските отвори в бронята, за малко по-добра визия.

_________________
Код:
[url=https://www.carspending.com/bg/vehicle/18105-subaru-legacy-v-station-wagon][img]https://images.carspending.com/sigimg/18105/metric/subaru-legacy-v-station-wagon_small.png[/img][/url]

Пон Яну 11, 2021 12:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 190
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 327
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Комбинацията от рестриктивен катализатор, по-висока степен на сгъстяване и по-бедни горивни смеси не е от най-безопасните. И в legacygt форума има мнения в тази посока и доклади за прегорели клапани поради заводските настройки. Аз съм малко пристрастен, но бих сменил заводския катализатор със спортен (или пък декат), за да имам по-надежден мотор.

С гърнетата въпросът е кой колко шум иска, а с напредването на възрастта вече ми харесва по-тихичко, имайки и предвид че заводските не са рестрикция за стоковата турбина. Едно GT което тествах наскоро беше със сменена генерация и декат и като нива на шум беше съвсем поносимо, но на моята тихите заводски гърнета биха останали.

_________________
Zubaru.tuninK
 15

Вто Яну 12, 2021 6:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 26, 2018 10:21 am
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за всички мнения - да идеята ми се породи от legacygt форума. Имам леки съмнения и за лийкове между турбото и downpipe-a. Определено не целя (дори и избягвам) по-шумна кола и за момента мисля да си оставя стоковите гърнета. Евентуалните +10 кончета, също не са ми цел.
zk. бих се радвал да те посетя за дино и/или ремап, след като разреша горната ситуация.

Безаварийно каране на всички и ще се радвам да се засечем на някоя Субару сбирка.

Сря Яну 13, 2021 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор