2010 Legacy GT - Последният самурай
Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Дано!
Чисто от любопитство, кой е този "син" антифриз, ставащ за Субару? Щото по спомен това поколение все още се кара с FL22 стандарт или Субару лонг лайф куулант.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
2
|
|
Вто Апр 04, 2023 7:10 pm |
|
 |
MuTk0
Регистриран на: Вто Сеп 01, 2020 10:40 am Мнения: 20 Местоположение: София
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Рейтинг: 32
|
Моята дойде от Швейцария със син антифриз. Не знам кой вид се води. Но със сигурност като тръгна да сменям, ще търся това което дават от завода, без значение кой цвят е.
_________________Код: [url=https://www.carspending.com/bg/vehicle/18105-subaru-legacy-v-station-wagon][img]https://images.carspending.com/sigimg/18105/metric/subaru-legacy-v-station-wagon_small.png[/img][/url]
|
|
|
Вто Апр 04, 2023 8:55 pm |
|
 |
makoz
Регистриран на: Чет Сеп 16, 2021 8:33 am Мнения: 22 Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Телефон: 0885885782
Рейтинг: 18
|
|
Вто Апр 04, 2023 9:03 pm |
|
 |
Alxx
|
Абе, аз питах тука какво са сипали, не откъде са ви колите ама здраве да е...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Апр 05, 2023 7:29 am |
|
 |
ico_tech
|
Значи колега в крайна сметка си изтеглил късата клечка и двигателя е хвърлил биела. Сериозна сума, но и доста неща са сменени. Виждам, че са ти преправили задвижването на климатика. Къде в крайна сметка беше този ремонт?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Апр 05, 2023 2:56 pm |
|
 |
makoz
Регистриран на: Чет Сеп 16, 2021 8:33 am Мнения: 22 Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Телефон: 0885885782
Рейтинг: 18
|
ico_tech написа: Значи колега в крайна сметка си изтеглил късата клечка и двигателя е хвърлил биела. Сериозна сума, но и доста неща са сменени. Виждам, че са ти преправили задвижването на климатика. Къде в крайна сметка беше този ремонт? Ремонта се извърши в Бургас ,шлайф услугите в София. Ремъка на климатика беше за смяна ,а той се слага мн трудно понеже е еластичен и моя майстор го преправи. Сега смяната е елементарна и не се налага махане на радиатора.
|
|
|
Сря Апр 05, 2023 3:04 pm |
|
 |
ico_tech
|
Ех тоя ремък  . Слага се за 2 мин, но прeдполагам майстора вече е останал без нерви с тоя мотор. Може би са ти казали, но това масло е желателно да го смениш след 800-1000 км. Приятно каране!
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Апр 06, 2023 10:03 pm |
|
 |
makoz
Регистриран на: Чет Сеп 16, 2021 8:33 am Мнения: 22 Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Телефон: 0885885782
Рейтинг: 18
|
ico_tech написа: Ех тоя ремък  . Слага се за 2 мин, но прeдполагам майстора вече е останал без нерви с тоя мотор. Може би са ти казали, но това масло е желателно да го смениш след 800-1000 км. Приятно каране! Предопредил ми е за маслото ,няма драма там....
|
|
|
Чет Апр 06, 2023 10:22 pm |
|
 |
askeless
|
Колега, при Бальо Тодоров ли я прави в Бургас и какво наложи минаване на ремонтен размер бутала? Щетите по коляноя вал и лагерите са ясни, но тази част от ремонта? Успял ли си да засечеш голям разход на масло преди да се счупи? Цилиндрите са били с елипса или надрани? В крайна сметка може ли майстора да каже защо се е счупил мотора и освен заради стружките защо е сменил маслената помпа?
Пс. @ico_tech за хидротрансформатора съм чел, че заради големите нм на мотора и малкото ннаброй предавки, много често отключва/заключва, което води до износването му, ненавременно сработване, вибрации. Четох при руснаците и за износени лопатки на турбина/статор групата
Поздрави!
|
|
|
Вто Апр 11, 2023 1:33 pm |
|
 |
makoz
Регистриран на: Чет Сеп 16, 2021 8:33 am Мнения: 22 Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Телефон: 0885885782
Рейтинг: 18
|

askeless написа: Колега, при Бальо Тодоров ли я прави в Бургас и какво наложи минаване на ремонтен размер бутала? Щетите по коляноя вал и лагерите са ясни, но тази част от ремонта? Успял ли си да засечеш голям разход на масло преди да се счупи? Цилиндрите са били с елипса или надрани? В крайна сметка може ли майстора да каже защо се е счупил мотора и освен заради стружките защо е сменил маслената помпа?
Пс. @ico_tech за хидротрансформатора съм чел, че заради големите нм на мотора и малкото ннаброй предавки, много често отключва/заключва, което води до износването му, ненавременно сработване, вибрации. Четох при руснаците и за износени лопатки на турбина/статор групата
Поздрави! Да колега при Бальо я правих,цилиндрите бяха на елипса и за това се наложи смяната на буталата. Помпата я сменихме по мое настояване старата си е работеща даже мисля да я пусна за продаване. Колата си похапваше масло след смяна и пробег от 2хил км почва да го хапва ,ако карам магистрално от Бургас до София ще налея 300 -400мл. Така като гледам всеки един турбо мотор минава през това 
|
|
|
Вто Апр 11, 2023 1:47 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|