Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 4:36 pm



Отговори на тема  [ 110 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6
 2010 Legacy GT - Последният самурай 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дано!

Чисто от любопитство, кой е този "син" антифриз, ставащ за Субару? Щото по спомен това поколение все още се кара с FL22 стандарт или Субару лонг лайф куулант.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
 2

Вто Апр 04, 2023 7:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 01, 2020 10:40 am
Мнения: 20
Местоположение: София
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Моята дойде от Швейцария със син антифриз. Не знам кой вид се води. Но със сигурност като тръгна да сменям, ще търся това което дават от завода, без значение кой цвят е.

_________________
Код:
[url=https://www.carspending.com/bg/vehicle/18105-subaru-legacy-v-station-wagon][img]https://images.carspending.com/sigimg/18105/metric/subaru-legacy-v-station-wagon_small.png[/img][/url]

Вто Апр 04, 2023 8:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 16, 2021 8:33 am
Мнения: 22
Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Телефон: 0885885782
Рейтинг: 18
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Моята също е свейцарка

Вто Апр 04, 2023 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе, аз питах тука какво са сипали, не откъде са ви колите ама здраве да е...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Апр 05, 2023 7:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Значи колега в крайна сметка си изтеглил късата клечка и двигателя е хвърлил биела.
Сериозна сума, но и доста неща са сменени.
Виждам, че са ти преправили задвижването на климатика. Къде в крайна сметка беше този ремонт?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Апр 05, 2023 2:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 16, 2021 8:33 am
Мнения: 22
Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Телефон: 0885885782
Рейтинг: 18
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Значи колега в крайна сметка си изтеглил късата клечка и двигателя е хвърлил биела.
Сериозна сума, но и доста неща са сменени.
Виждам, че са ти преправили задвижването на климатика. Къде в крайна сметка беше този ремонт?

Ремонта се извърши в Бургас ,шлайф услугите в София. Ремъка на климатика беше за смяна ,а той се слага мн трудно понеже е еластичен и моя майстор го преправи. Сега смяната е елементарна и не се налага махане на радиатора.

Сря Апр 05, 2023 3:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ех тоя ремък :) . Слага се за 2 мин, но прeдполагам майстора вече е останал без нерви с тоя мотор.
Може би са ти казали, но това масло е желателно да го смениш след 800-1000 км.
Приятно каране!

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Апр 06, 2023 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 16, 2021 8:33 am
Мнения: 22
Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Телефон: 0885885782
Рейтинг: 18
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Ех тоя ремък :) . Слага се за 2 мин, но прeдполагам майстора вече е останал без нерви с тоя мотор.
Може би са ти казали, но това масло е желателно да го смениш след 800-1000 км.
Приятно каране!

Предопредил ми е за маслото ,няма драма там....

Чет Апр 06, 2023 10:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, при Бальо Тодоров ли я прави в Бургас и какво наложи минаване на ремонтен размер бутала? Щетите по коляноя вал и лагерите са ясни, но тази част от ремонта? Успял ли си да засечеш голям разход на масло преди да се счупи? Цилиндрите са били с елипса или надрани?
В крайна сметка може ли майстора да каже защо се е счупил мотора и освен заради стружките защо е сменил маслената помпа?

Пс. @ico_tech за хидротрансформатора съм чел, че заради големите нм на мотора и малкото ннаброй предавки, много често отключва/заключва, което води до износването му, ненавременно сработване, вибрации. Четох при руснаците и за износени лопатки на турбина/статор групата

Поздрави!

Вто Апр 11, 2023 1:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 16, 2021 8:33 am
Мнения: 22
Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy V GT Wagon
Телефон: 0885885782
Рейтинг: 18
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
askeless написа:
Колега, при Бальо Тодоров ли я прави в Бургас и какво наложи минаване на ремонтен размер бутала? Щетите по коляноя вал и лагерите са ясни, но тази част от ремонта? Успял ли си да засечеш голям разход на масло преди да се счупи? Цилиндрите са били с елипса или надрани?
В крайна сметка може ли майстора да каже защо се е счупил мотора и освен заради стружките защо е сменил маслената помпа?

Пс. @ico_tech за хидротрансформатора съм чел, че заради големите нм на мотора и малкото ннаброй предавки, много често отключва/заключва, което води до износването му, ненавременно сработване, вибрации. Четох при руснаците и за износени лопатки на турбина/статор групата

Поздрави!


Да колега при Бальо я правих,цилиндрите бяха на елипса и за това се наложи смяната на буталата. Помпата я сменихме по мое настояване старата си е работеща даже мисля да я пусна за продаване. Колата си похапваше масло след смяна и пробег от 2хил км почва да го хапва ,ако карам магистрално от Бургас до София ще налея 300 -400мл. Така като гледам всеки един турбо мотор минава през това :D

Вто Апр 11, 2023 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 110 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор