Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Ремонт на лентов кабел във волана. https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=25&t=4454 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Jonini [ Вто Сеп 22, 2009 10:24 pm ] |
Заглавие: | Ремонт на лентов кабел във волана. |
Колеги, ето какво направих с моят лентов кабел във волана. Следствия от прекъснат лентов кабел. Не работи круиз контрол, клаксон, свети еърбека на таблото. Стъпка по стъпка: Откачете акумулатора и изчакайте 15 минути !!! От страни на волана има два винта отвивате ги. След това махате еърбега леко нагоре и към вас. Буксата се маха така: След това разкачате буксата за клаксона и круиз контрола: Маркирате с лак или маркер позицията на волана и отвивате гайката на волана: Нещото, което се показва е точно кутията, в която е лентовия кабел. Забележете маркерите !!! Капака на кормилото, който е зад самия волан и таблото е съставен от две части. Долната има един винт, а горната два. Необходимо е да ги махнете, защото кутията на лентовия кабел се маха чрез отвиване на крайните винтове показани на снимката. Има винтове, които са под горния капак. и пак маркер Ето това е кутията, в която е кабела: Следва трудната работа. Първо трябва да срежете кабелите на еърбега, за да работите спокойно. След това маркирайте кое как е позиционирано Обърнете внимание на щипките. Те са 4 на брой като едната е скрита зад куплунг. Разглобяването е доста пипкаво. Трябва да освободите щипките от горната снимка като същевременно освобождавате и тези щипки: След малко борба ще стигнете до виновника: При мен прекъсването бе в края на съединението и просто го срязах и заголих двата края на лентовия кабел. Пробвах два начина с наслагване на кабел върху кабел: Оказа се, че не е надежден този начин, защото кабела трябва да се прегъне под 45 градуса, за да се подведе към кутията. Варианта, който аз избрах е да ги споя под ъгъл: След това отгоре има притискаща планка и мисля, че е доста добро решение. След това с мултицет премерих дали няма късо между спойките и дали има контакт. И всичко в обратен ред. Вече всичко работи! )) Много внимавайте за подложката, защото трябва да я ориентирате правилно и да я сложите преди да споите кабела. Това е от мен ако има въпроси питайте. Дано да съм бил полезен. |
Автор: | turin [ Вто Сеп 22, 2009 10:59 pm ] |
Заглавие: | |
Само едно допълнение : Въздушната възглавница е част, около която винаги трябва да се работи с внимание. Изваденият еърбег се държи с горната си (външна, отваряща се) част нагоре и отгоре не се слагат никакви предмети. Кабелите винаги са жълти, за да се разпознават.(И/или са в жълто гофре.-@agogov) Линк към оригиналната тема ,свободна за писане ,допълване и коригиране на тази : viewtopic.php?f=4&t=4159 |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |