Продължавам темата защото монтажа на поставката за чаши има пряко отношение с напинасаното до тук. Днес я монтирах и ето какво се случи: (Предварително се извинявам за качеството на снимките - снимах с телефона)
1. Рапидка 2, за която писах по-горе не съществува. Няма такава! Явно не съм разчел схемата правилно. Не е възможно да се извади тапата, която стои на мястото на поставката за чаши ако преди това не се махне панела с централните въздуховоди. Този панел се маха точно по описания начин по-горе, но с едно уточнение. Щипките, които придържат панела се намират точно на една ос с центъра на въздуводите или това е точно на оста на която са "търкалцата" за настройка на въздуховодите. Това е важно , за да знаете къде да натиснете без притеснения, че нещо ще се счупи:)
След като се махне централния панел вече може да се извади спокойно и тапата. Тя се държи на 2 щипки, които обаче са двустранни и няма как да се освободят ако се натиснат само от едната страна. Виж снимка 1 по-долу. След тапата се развива една планка и нищо повече.
2. Сега вече всичко би трябвало да е наред и да се монтира без проблем поставката. Да, но не е така. Поставката има едно ухо, което служи за опора при поставяне на по-тежка чаша. (виж снимка 2) Това ухо няма как да влезе защото металната шина, на която се дъжи панела за контрол на отоплението пречи. (Виж снимката 3)
Реших да разглобя тази шина но се оказа, че за да я махна трябва да разглобя цялото табло. Това не ми хареса и затова преминах по "български" и махнах ухотото.

( с една ножовка. (снима 4)
3. От тук нататък проблем нямах и монтитах поставката за 5 мин.
Сега се сетих, че не снимах крайния резултат когато всичко е сглобено. Нищо. По-късно ще направя снимка.
Това с рязането на ухото със сигурност не е начина за монтиране на тази поставка, но по другия начин не посмях. Трябваше да се махне всичко до пластмасата на скоростния лост.
Успех на следващия, който се наеме да прави тази операция и дано това инфо да му е от полза.