Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Сеп 26, 2018 5:18 am



Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
 Смяна на крушки на конзолата на Легаси ('95-'98) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm
Мнения: 1187
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не ми светят лостчетата за чистачките и фаровете, и копчетата за въздушния поток. Светят ли изобщо?
Под копчетата лампичките си светят, но самите копчета и степените на вентилатора не светят.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Family Club
Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT
Forester 2.0XT 2004г. АТ
Legacy 2.0Gl 98г. МТ
Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT
Forester 2.5X 2003г. AT

Съб Яну 13, 2007 5:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
За крушки си. Те са, бих казал, специфични и не знам дали ще станат от друго нещо. Дилърски са и не трябва да са скъпи. Ако ти се сваля първо и после да ходиш във 'Викиват' със старите = убеден съм, че ги имат.
Отнема три крушки, двете (средна и дясна) са еднакви, лявата е малко по-дълга.
Ако ти ще го правиш реда е следният :

1 Под жабката има жило, идващо от контролния панел, откачваш го внимателно.
2 Отваряш cup holder-a и му отвиваш двете винтчета. Изваждаш го като едно цяло.
3 Изключително внимателно трябва да извадиш целия юнит с централните регистри (юнит парно над кап холдъра). Като го отделиш отвсякъде, да отвори около 1 см, трябва да понапънеш малко ушетата на розетката на радиото, защото те защипват горния юнит с регистрите. Не я сваляш, само я напъваш. От там откачаш буксата на копчето за аварийни и отместваш юнита.
4 С кръстата отверка сваляш 4 винтчета, които държат контролния панел за парното. Издърпваш го като цяло около 20 см и му откачаш буксата отзад. След това внимателно издърпваш целия панел, който ще излиза с откаченото жило в точка 1. Упражняваш специално внимание точно от коя пролука излиза жилото (долу, в зоната на дъното на жабката). Защото ако после го пъхнеш в грешна пролука, ще добие грешен ъгъл при закачането и ще се стреми да самоизскача. С целия панел отиваш на тезгяха и работиш на чисто.
5 Панела отзад е затворен с едно капаче, което излиза на освобождаване на две ушета и плъзгане по паралели. Разузнай преди да изпотрошиш всичко.
6 От там виждаш печатна платка и три кафяви или черни цокълчета на крушки. Двете имат директен достъп и ги изваждаш чрез подходящ размер плоска отверка и завъртане обратно на часовниковата трелка. Третата лампа се подменя като се подхожда към нея с много тънки миниатюрни клещи.

С нови крушки връщаш всичко по обратния ред. На трудната крушка внимаваш да не и скъсаш телчетата като я напъваш с клещичките, както и се убеждаваш, че правилно се е заключила в гнездото и няма да падне до 5 километра.

Последната операция ти е да закачиш жилото под жабката. То не е с фиксирано закачване. Закачването е плаващо (аdjustible). Ти трябва да му уточниш позицията. За целта - първо закачаш жилото към лостчето (завършва на кръгло клупче). После с дясната ръка държиш бронята и я приближаваш до гнездото, готов всеки момент да я щракнеш в него. С лявата ръка хващаш лостчето за контрол на парното, движиш го няколко пъти от единия край до другия. Това ти намества бронята в нужната позиция и в следващия момент я щракваш. Убеждаваш се, че контра скобичката държи добре.

Ако ти не спазиш горепосочената процедура за жилото, ще завършиш с загуба на известен ход на лостчето. Или няма да стига пълно в ляво или няма да стига пълно вдясно.

Последна функция - отиваш в кръчмата и пиеш една бира за твое здраве и една за мое!!!

П.П. Не, лостчетата на волана не се осветяват. Лоста на парното също.
Забравил съм да кажа по-горе, че на теб на панела най-вероятно ти аут една крушка, но винаги се сменят и трите, сещаш се. Не искаш след една седмица да отваряш пак. И аз като ти го казвам това - означава че и през него съм минал.

Съб Яну 13, 2007 6:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
.:: Offtopic ::.

Видях снимката дето blatimir я е постнал, че се сетих да питам.
Там се вижда един бутон BRIGHT точно до часовника. За какво служи ? Натискам го и нищо. Не очаквам да полетя, ама нищо не се променя :roll:

PS. Знам какво означава думата.

.:: Offtopic ::.

_________________
All-Wheel-Drive

Пон Яну 15, 2007 12:25 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Този модел, с тази опция, го няма при нас. Но почти съм сигурен, че мога да кажа за какво служи. През деня числата на часовника са ярки. През нощта, с включени светлини, те стават малко по-слабички. Тази опция най-вероятно служи ако въпреки всичко някой собственик не е щастлив с дефолт сетингите от завода, да може да си сложи часовника на ярко светене през нощта.
Говорим за числата, не за бакграунда.

Довечера натисни копчето и виж какво става ???

Пон Яну 15, 2007 2:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Пак за снимката и парното :
Изображение

Виждам, че лостчето за топло/студено не ти е докрай надясно. Шансовете са или да не си го дал докрай или някой да е пипал жилото и да е станало това, което аз казах по-горе. Второ - виждам, че това е зимна снимка, парното е на положение въздух насреща и въздух към стъклото. Отгоре на това и копчето за АС ти е натиснато. Когато копчето за въздух е на този mode, АС компресора си се включва сам, не е нужно и копчето за АС да е включено.

Само умувам, поради липса на друго занимание :wink:

Пон Яну 15, 2007 8:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Nick, нещо не схванах за копчетата за въздух в режим "стъкло и напред", как така компресора на климатика ще се включва и изключва сам. Да не искаш да кажеш ако е натиснато копчето с оранжевите символи - най-дясното. Ако е за него съгласен съм. Тогава климатика се включва за да обдуха и почисти предното стъкло от изпотеното. Аз лично не обичам този начин на изсушаване, ама няма да обяснявам сега защо.
При всички други режими на въздуха се иска включено копче АС, лостче в крайно ляво положение на синьо и включен вентилатор.

Пон Яну 15, 2007 3:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Правилно си схванал. Въпроса е дали аз съм прав или съм останал с погрешно впечатление.

Пон Яну 15, 2007 4:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Provigo написа:
По това което си описал преди, мисля че си с грешно впечатление. Ама аз съм наистина заинтригуван от тия лампички, как така три ще има и нито една няма да свети при мене.


Много просто как. Характерен дефект за този тип контролен панел. Аз имам правени около 100 коли (този дефект). Плащаше се първо 1 час, после го намалихме на 0.7, сега паднахме на 0.5 час. На мен по часовник ми отнема 10 минути. Колите с този панел поостаряват, клиентите се замислят, не им се харчи тази сума за този дефект, цената на труд за час скочи от тогава и затова ние сваляме времето за таксуване. Операцията се изпълнява седнал на шофьорското место. Жилото под жабката го правя без да гледам, просто знам кое къде е и какво се прави.

Ти защо мислиш, че давам детайлно описание как да се направи ако момчето желае ? Защото съм го правил веднаж или защото съм чул в кръчмата как се прави ?

За компресора - пак казвам, почти съм сигурен че тръгва при това копче. Просто не мога да се басирам, сега, в този момент.

Пон Яну 15, 2007 7:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm
Мнения: 1187
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Аз да питам пак :D Като нямам cup holder как да махна панела на неговото място.

_________________
Family Club
Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT
Forester 2.0XT 2004г. АТ
Legacy 2.0Gl 98г. МТ
Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT
Forester 2.5X 2003г. AT

Пон Яну 15, 2007 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Tова щом не е капхолдър а е декоративно капаче - следва да е поставено там на щипки. Следва да излиза на щракане и влиза пак така. Ние за сваляне на такива неща ползваме специални инструменти. Което е пластмасови клиновидни инструменти с формата на шпатули или длета. С отверки и кирки - остава отпечатък и ако е на чисто нова кола може да ядем бой (????)

Пон Яну 15, 2007 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 06, 2007 4:24 pm
Мнения: 781
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Рейтинг: 63
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Стара тема, но актуална. Да си жив и здрав, бате Nick. Мануала, който си дал тук ми помогна адски много. На моето Легаси не му светиха и трите крушки в панела за управление на климатика и парното, следвайки твоите съвети профилактично смених двете крушцици на врътката за вдигане и сваляне на фаровете (нищо, че те все още светеха), а също и крушката на пепелника, която не светеше. Справих се блестящо, без да счупя нищо :D......


Но всъщност къде си, бате, защо не постваш, какво стана? Пишейки тук сега, имам чувството, че си говоря сам! :? Мисля си, че ако не влизаш във форума, то поне от време на време четеш новите теми и следиш какво става тук. Ако е така, знай че липсваш не само на мене но и на другите пичове, със своята помощ и съвети.......

_________________
EJ20E Legacy BG5 Продава се на части
VQ35DE Infiniti FX


Последна промяна Pepi на Нед Яну 06, 2008 8:23 pm, променена общо 1 път


Нед Яну 06, 2008 6:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 06, 2007 4:24 pm
Мнения: 781
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Рейтинг: 63
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
За blatimir:
И за всички останали, които имат смелост да се опитат да отстранят този проблем:

Тясното панелче го свалих трудно, много е шибано :x Отзад се захваща в-ху метална планка със стоманени щипки едвам ги освободих. Планката се захваща от двете страни с рапидки. Направих си пластмасова шпатулка, като заострих на клин една твърда пластмасова лентичка с дебелина около 5мм. ширина 20мм. и дължина 100мм. С помощта на този инструмент работих по централната конзола спокойно, без да се притеснявам, че ще прецакам нещо. Всичко друго става много лесно. Вероятно при моделите с cup holder началото на операцията е по-лесно.
Успех! :D

_________________
EJ20E Legacy BG5 Продава се на части
VQ35DE Infiniti FX

Нед Яну 06, 2008 8:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Мнения: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Линк към оригиналнтата тема, свободна за допълване и коментари:

viewtopic.php?f=4&t=234

Пет Яну 29, 2010 11:37 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 13 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор