Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:19 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


Архив на стари обяви!



Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
 Продавам почистващи добавки с голям ефект BG44K,BGEPR,BG202C 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
До колкото знм ползват 44-ката и Yamaha Ring Free и цялата газ до червено на 2-ра и на 3-та :) Мисля, че няма нужда да ти обяснявам защо. Не знам seafoam как ще подейства на смазката вътре в мотора като цяло. Хубаво е това да се види от експерт на ванкелови мотори. Там, аз лично, не бих рискувал.

Пет Май 27, 2016 11:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Експертът живее до мен,каза да свалям нагара с нещо. Морската пяна е тествана, но е с брутална цена за доставка, затова питам за друг вариант.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Май 28, 2016 7:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Amsoil имат подобна, но ако държиш на Seafoam я има и в Англия :) Няма да ти дойде на над 5лв доставката.

Съб Май 28, 2016 11:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нямам информация BG Products да имат нещо специално за роторни двигатели,но мога да попитам.
За чистене на нагари или карбонови отлагания без да се разглобява нищо по-добро от 44K аз не съм виждал и най-вече не съм прочел да има.Практически доказано.Според мен спокойно можеш да приложиш няколко 44-ки една след друга и да видиш какво ще се получи.Задължително редуване на градско спокойно шофиране,работа на място дълго време и пълна газ.
Нагарите са много устойчиви и се премахват много трудно,в много случаи единствено механично отстраняване е възможно.
Относно Seafoam - моето инфо е за абсолютно неефективно и безрезултатно приложение.Ето един линк в подкрепа на това.
http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c ... e-2765011/
Човека кисне клапаните два пъти с пяна и нулев ефект.Между другото моята увереност с BG добавките започва именно заради проблема с нагарите по клапаните на DI(директно впръскване) двигателите от първите поколения.Имам такъв автомобил от 2008 година закупен нов(VW Jetta V 2.0TFSI).На около 110К започнах да усещам,че колата взе да "вехне".
Прочетох това онова и ми стана ясна причината - вижте ужасяващия кокс по-долу.
Прикачени файлове:
valvesbefore7.jpg

Отново в нета четох за 44К и за програмата на BG Products за GDI моторите и веднага в резервоара.Бях направо изумен от ефекта-колата буквално за 100 км си събра конете и стана като нова!После последва програма за удвояване на табуна и на 175К сменихме всмукателния колектор и видяхме клапаните на живо - направо светеха,не е за вярване!
Прикачени файлове:
IMG_0067 (1).JPG

Естествено изчистихме и тези саждички с четка за зъби и AMSOIL PowerFoam.
Обаче стриктно 44К на всеки 10К,202 на всеки 5К,на всяко обслужване(10K) - EPR и MOA вътре в маслото.Колата е на 211К в момента и лети здраво.Въобще имам много опит по въпроса.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Нед Май 29, 2016 8:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
TFSI/TSI мотор е изчистен нагар на клапани с добавка в резервоара? Правилно ли разбирам това, което казваш?

Пон Май 30, 2016 8:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
TFSI/TSI мотор е изчистен нагар на клапани с добавка в резервоара? Правилно ли разбирам това, което казваш?

Аз пък се чудя от къде се взема въпросния нагар,като уж там през тези клапани върви само въздух.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Пон Май 30, 2016 8:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ivosaxo написа:
vizor написа:
TFSI/TSI мотор е изчистен нагар на клапани с добавка в резервоара? Правилно ли разбирам това, което казваш?

Аз пък се чудя от къде се взема въпросния нагар,като уж там през тези клапани върви само въздух.


Картерна вентилация, ЕГР и какво ли още не.

Аз просто искам колегата по-горе да ми обясни BG44K как е изчистило карбоновите нагари върху всмукателните клапани.

Пон Май 30, 2016 9:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 15, 2016 10:22 am
Мнения: 2
Местоположение: Ямбол
Телефон: 0889443694
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега не мога да пиша лични съобщения. Прати ми едно BG EPR по еконт до Ямбол офис 8604 пл. Боровец, бул. Димитър Благоев 20, до пожарната. Доставка с наложен платеж.
Благодаря

Сря Юни 15, 2016 12:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
harry11 написа:
Колега не мога да пиша лични съобщения. Прати ми едно BG EPR по еконт до Ямбол офис 8604 пл. Боровец, бул. Димитър Благоев 20, до пожарната. Доставка с наложен платеж.
Благодаря

Извинявам се,но в момента нямам EPR.Последния го дадох миналата седмица. Очаквам доставка до две седмици и тогава ще мога да изпратя.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Чет Юни 16, 2016 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 15, 2016 10:22 am
Мнения: 2
Местоположение: Ямбол
Телефон: 0889443694
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, драснете когато пристигнат нещата.

Вто Юни 21, 2016 11:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
harry11 написа:
Колега не мога да пиша лични съобщения. Прати ми едно BG EPR по еконт до Ямбол офис 8604 пл. Боровец, бул. Димитър Благоев 20, до пожарната. Доставка с наложен платеж.
Благодаря

BG EPR пристигна и цената от 12 лева остава непроменена за новата партида.Вчера изпратих на всички,които ми писаха на ЛС.На колегата harry11 ще опитам да изпратя без телефон,но по-добре да ми го даде с SMS или да ми се обади.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Съб Юли 09, 2016 8:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз просто искам колегата по-горе да ми обясни BG44K как е изчистило карбоновите нагари върху всмукателните клапани.[/quote]

Тук има една важна полемика,която съм пропуснал да продължа.Да,аз ясно твърдя,че BG44K чисти карбонови отлагания върху всмукателните клапани на всички двигатели,в това число на тези с директно впръскване от първите поколения GDI,TFSI,TSI.При следващите този проблем е конструктивно разрешен.Това е от първо лице,единствено число,усетил съм го лично и съм го видял с очите си,нещо което не е от мрежата,а установена реалност - един рядък факт.Ето линк към VW форума,където имам семпло представяне на проекта ми на платформата на 2.0TFSI двигател http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=52&t=439823.Там има снимка на същите клапани,чиято снимка в близък план съм постнал по-горе в темата.Човекът с когото съм реализирал проекта ще потвърди всяка моя дума,мога да дам телефона му при желание някой да се допита до него.Самият той беше доста учуден от състоянието на клапаните ми след 175 000 км.,защото също беше чел много по проблема и беше наясно,колко трудно се чисти кокса.
Механизма на действие на BG44K и респективно отговора как активното вещество РЕА (poly ether amine) попада върху всмукателните клапани се крие в "blow-by" ефекта,всъщност добре обяснено в тази тема на Alex viewtopic.php?f=1&t=16370&p=198942&hilit=%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0+%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D1%83%D1%88%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8#p198942.
Между другото не бях наясно,че във форума ни има такава мощна подкрепа на култовата BG технология :good: ,докато един колега не ми я прати :bow: .
С други думи РЕА агента разтварящ всичката мръсотия до молекулярно ниво не приключва действието си изгаряйки в горивната камера,а попада в маслото и целия двигател и по същите пътища(PCV,ЕГР и т.н.)по които вървят всички причинители на карбоновите отлагания попада и върху всмукателните клапани.От там нататък всичко е сякаш ясно,но не съвсем - доказано е също лично и от мен ,че само 1 резервоар с BG44K не може да реши проблема кардинално.Необходимо е постоянно третиране и поддържане на ефекта,постоянна превенция с помощта на BG EPR и BG 202 Supercharge по схемата описана от мен.Ефекта който се вижда на снимките по-горе е постигнат със 7 кена BG44K,6 кена BGEPR и 12 броя BG202 в продължение на 65 000 километра.
Ето една снимка
Прикачени файлове:
Before and after.jpg

и линк https://www.bgprod.com/bgfueltest/,които показват и доказват моята методика и практика.
За бърз и незабавен ефект BG Products имат разработени специални процедури(например BG Air/Induction service),при която се комбинира действието на различни добавки и със специален апарат се подава силно почистваща добавка(BG 210 например)директно във всмукателните колектори.BG 44K е задължителна част от всички процедури,най-хардкор,която съм виждал представлява BG EPR+BG 44K+BG 210+BG 211 и през бороскопа всичко лъсна до метал,но съм изгубил линка за да ви го покажа.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Forester 2.5 XT MY06
 15

Нед Окт 23, 2016 10:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Може ли да ми кажете точно BG EPR как се използва . Добавка към маслото е доколкото разбрах но се слага преди смяната или може да се кара до следваща смяна ?

И дали е подходяща за Аутбек 2007 2.5

Нед Окт 23, 2016 11:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJ-Stenly написа:
Може ли да ми кажете точно BG EPR как се използва . Добавка към маслото е доколкото разбрах но се слага преди смяната или може да се кара до следваща смяна ?

И дали е подходяща за Аутбек 2007 2.5


BG EPR се налива в картера на двигателя непосредствено преди смяната на старото
отработило масло с ново.Двигателят трябва да е добре загрял.Остава се да работи
заедно с добавката на празен ход 15-30 минути,след това се източва всичко и се налива
ново масло,преди това естествено се сменя масления филтър.Много хора наричат подобни процедури
"флаш',но това далеч не е вярно за BG EPR или по-точно тази добавка далеч не е само за промиване.
Тя ефективно работи против всички карбонови отлагания,най-вече в сегментите предотвратявайки
тяхното залепване и потъване, възстановявайки компресията и нормалната функция на масления сегмент,
по този начин намалява и разхода масло.
BG EPR работи в комплекс с други добавки за пълно изчистване на всички системи и агрегати,затова
се препоръчва процедурата да се изпълнява с поставена BG 44K в резервоара,но това не е задължително.
BG EPR напълно държи под контрол чистотата на всички цедки в маслената система на
двигателите на Субару и ефективно предотвратява инциденти по сервизен бюлетин #02-110-10R относно
турбо двигателите произведени преди 2010 година.
BG EPR е напълно подходяща за H4 2.5 в Outback.Конкретно при този модел препоръчвам да се прилага на
всеки 25000-30000 км. пробег,по-често не е необходимо.Разбира се не пречи да ползва при всяко обслужване,
въпрос на личен избор,но първото прилгане трябва да стане след 50-60000 км пробег на нов двигател.
на авто

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Нед Окт 23, 2016 7:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Супер , ще ти пиша да ми пратиш другата седмица :)

Нед Окт 23, 2016 8:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Ефекта който се вижда на снимките по-горе е постигнат със 7 кена BG44K,6 кена BGEPR и 12 броя BG202 в продължение на 65 000 километра.


Аз само да кажа, че не прочетох СМИСЛЕНО и технически обосновано обяснение КАК добавката чисти карбоновите налепи НАД горивната камера. Напиши го смислено, технически обосновано и тогава ще се съглася. Иначе за по-горния цитат: Сваляне на двата колектора и след два часа вече клапаните светят. Мога да ти покажа снимки ако искаш как се прави и с какви препарати, които не вредят на нищо и никой. И една четчица :)

Прикачени файлове:
predi.jpg


Прикачени файлове:
sled.jpg


Ето какво направихме с двама приятели, 4 часа и няколко бири. В случая ни струваше само няколкото бири, а не 25 хиляди кена от майстори в бутилки.
Нямам против добавките, но мога да ти кажа, че и 500 кена да сложиш, докато не ми обясниш как маха нагар, който се събира над клапана, защото няма какво да мине и да го изчисти (така е при колите с директно впръскване, егр и картерни вентилации и други боклуци, които се опитват да се рециклират през двигателя.

Мисля, че съм доста технически грамотен и бих се радвал ако ми обясниш точно как става далаверата. Тогава ще се извиня и съглася. Всичко останало са лъжи за мен. Съжалявам.

Радвам се също, че цитираш Алекс, но сега ще трябва да му се обадиш да ти разяснява, защото явно ти не знаеш за какво говориш. Алекс говори за горивото, което минава и изчиства инжекторите И Клапаните, когато през тях минава гориво. Останалото е съчинено от теб, което си написал по-долу.

Ще чакам обснение за да кажеш как точно този агент попада навсякъде.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Окт 23, 2016 8:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Относно колегата Vizor,най-учтиво моля да прочетеш внимателно и мен и Алекс.
Щото това с четчицата и препаратите при свален колектор естествено сме го направили и го знам не по-зле от теб,
виж по-горе.Идеята е далеч по-дълбока,щото с четчицата не можеш да бръкнеш навсякъде,нито по-всяко време.
Това е.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Нед Окт 23, 2016 9:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Както виждаш.. бърка се "доста дълбоко" :) Уважавам това, което добавката прави, но не я изкарвайте, че е всевишна, всечистеща и всякакви все-глупости.

Пон Окт 24, 2016 9:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добавките от новата партида пристигнаха вчера.Ще се постарая днес да изпратя на
всички,които си поръчаха на ЛС и по телефона.Основно дойдоха BG44K и EPR.
Цените са без промяна.За голямо съжаление 202 Supercharge не дойде и ще се чака
още.Имам няколко (4-5) запазени за мен и ще пратя по 1 брой докъдето стигнат,но
колегата с 4-те бройки ще трябва да почака,за което му се извинявам.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Съб Окт 29, 2016 7:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 13, 2014 7:47 pm
Мнения: 24
Местоположение: Най-голямото село
Автомобил: Citroen 1.4HDI, Fiesta 1.4TDCI
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Имаш ли BG244?

Съб Окт 29, 2016 12:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор