Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е автоматичен и ръчен архив на стари обяви!



Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 3 мнения ] 
 Купувам AUTOMATIC Форестър след 2008, без газови инсталации 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm
Мнения: 59
Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
търся добре поддържан изряден Форестър-2 automatic на реални километри от собственик след 2008 година.
Важни неща са:

- Без ГИ и други подобрители
- Качествено поддържан с оригинални резервни части.
- Без катастрофи, с оригинална боя
- Цвят без светло сив металик :)
- Непушач
- Автоматик

Благодаря предварително

Вто Окт 31, 2017 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, след многото подпитвания, които направи в различни теми, те съветвам първо да караш тестово такъв Форестър и след това да пускаш такава обява за покупка.
Автомата е 4 степенен, купето тежко, мотора с относителна ниска мощност. Системата на задвижване е 90:10 (предно:задно) и разчита до голяма степен на VDC (подобно на ESP) за да блокира колелата при нужда. Това определено не е офроудер, нито магистрален кон - върши добра работа в града и е удобен за придвижване на семейство с багаж. Но дотам - не очаквай ряз и спортни наклонности.
Имаш още две възможности, ако Форестър 2008+ e твоят избор:
- Subaru Forester 2.5X (4ЕАТ) предлаган в Германия през 2011 (около 4500 бройки) - почти на 100% всички екземпляри са газифицирани от дилъра. Предлага по-адекватен въртящ момент, но кутията е почти същата. Лесно се газифицира и поддръжа.
- Subaru Forester 2.5XT - (230кс/300Nm) - Кутията е пак 4 степенна, но задвижването е друго и колата се усеща съвсем различно. Ако разхода на бензин не ти е проблем, ще останеш доволен от демаража на тази модификация. Газифицира се с някои особености. Цената е по-висока, но и екстрите са повече. Изисква задължителен преглед от сециалист заради проблемна серия валове (2008-2009).
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 15

Сря Ное 01, 2017 12:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm
Мнения: 59
Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за подробните и ясни препоръки!

Значи остава търсенето за 2.5 или 2.0 с АТ кутия.
Благодаря предварително.

Сря Ное 15, 2017 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор