Така както го описваш - семейни пътувания, планини, езера, морета - за мен значи доста багаж, което директно отива на Аутбек.
От друга страна 2.0 мотора е по-здрав и по-безпроблемен, но е слаб за Легаси купето (като цяло, не че колата не движи) и го няма на Аутбеците.
2.5 мотора е на 80% сигурно, че ще трябва да се отваря, ако не е ревизиран или ако е нов внос (от автокъща) или някой не го е направил.
5000лв за '99-2004 Аутбек е ОК като пари, но смятай и отваряне на мотора (1500-3000+лв), защото е много вероятно да се наложи - тогава вече не са достатъчно.
Основното за което трябва да гледаш са ръжди (защото няма кой да ти ги оправя и не е евтино) и след това идват мотор и скорости.
Най-важният въпрос е: Трябва ли ти наистина Субару?
Прочети темите тук - има много писано и си прецени, дали ще можеш да му смогнеш на поддръжката и ремонтите!
Случва се, ако попаднеш на читава бройка да си много доволен, но масово са кочини с проблеми, които искат сериозна инвестиция след закупуване (ако не си го правиш сам е и скъпо и приключение).
ПЪРВО гледай коли, които се продават тук (не значи, че не може да имаш проблеми с нея после, но поне се преполага, че е гледана повече). После нов внос!
Сега ми хрумна, че се продава този:
viewtopic.php?f=38&t=25068Не познавам колата, но познавам колегата и предполагам си го е поддържал (не случайно, цената е такава за '99. Задължиттелно преглед при Павлин в ПД и слушай ВНИМАТЕЛНО какво казва като проблеми и основно да ти каже какви разходи да очакваш!).
А и друго. Сега ако кажеш 'ама аз до ПД да ходя за 1 кола ли!??!'. Еми да - в БГ читави екземпляри има малко и за толкова пари може да се вдигнеш да видиш няколко на другия край на БГ (и после да се откажеш, като видиш, че всиките не стават
). Най-малко, ако не си близо - намираш 5-6-10 да огледаш, чуваш се с продавачите, преценяваш дали са ОК въобще да ходиш и така.
успех
@Kollin - знам, че е майтап горното (почити
), ама ако човекът наистина иска да си купи кола, не е гот да се бъзикаш така. Пъври пост му е, все пак.