Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Разтропа се изведнъж повдигач 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Преди около седмица както си карах Леонето(ЕА82) на топъл мотор изведнъж един повдигач се разтрака със сила все едно буталото и клапана се "целуват" - ужасно силно затрака.

Чудя се дали не е блокирал,защото стана от раз. Преди това не се чуваха дори и на студен двигател бяха рядко тихи повдигачите.

Съб Мар 17, 2012 5:19 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Щом е само един,може наистина да е блокирал и това е.Иначе съм чувал ,че ЕА82 я има тая склонност. Моята си трака тихичко непрекъснато (а понякога не съвсем тихичко :giggle: ),но това явно не е чак такъв проблем,защото добрият стар "японец" си върви и върви,и върви,и върви... :D

_________________
=====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====

=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====

Съб Мар 17, 2012 8:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ProTec имат една много хубава добавка за хидравлични повдигачи, може да я пробвате, със сигурност няма да навреди.

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Съб Мар 17, 2012 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря,колега.Ще го имам предвид.

_________________
=====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====

=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====

Нед Мар 18, 2012 11:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 1:16 pm
Мнения: 899
Рейтинг: 266
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега - не съм ги гледал как са магистралите на Леонето към пръскалките, ако са при мене - затапени са с едни вътрешно шестграмни тапи отвън и маслото в тях само държи налягане, но не циркулира - първо си махни тез тапи и виж като запалиш двигателя дали изобщо ще потече масло от там - при мен 2 от 4 бяха запушени и смених таман 4 повдигача - преди да го изровя това - затлачват се с мръсотия точно щото там не циркулира маслото - виж си по книга от къде тръгва маслото и с компресора като ги отвориш ги надуваш докат не потече - при мен стана лесно и после като ги затапих - всичко се успокои. Това при положение, че е подобна картинката и при теб - аз съм с EJ20G и миналото лято като се постопли стана така - ПП и ако стигнеш до смяна на повдигач го напомпи хубаво с масло, да се втвърди и така го слагай.

Пон Мар 19, 2012 3:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
proscrip написа:
Колега - не съм ги гледал как са магистралите на Леонето към пръскалките, ако са при мене - затапени са с едни вътрешно шестграмни тапи отвън и маслото в тях само държи налягане, но не циркулира - първо си махни тез тапи и виж като запалиш двигателя дали изобщо ще потече масло от там - при мен 2 от 4 бяха запушени и смених таман 4 повдигача - преди да го изровя това - затлачват се с мръсотия точно щото там не циркулира маслото - виж си по книга от къде тръгва маслото и с компресора като ги отвориш ги надуваш докат не потече - при мен стана лесно и после като ги затапих - всичко се успокои. Това при положение, че е подобна картинката и при теб - аз съм с EJ20G и миналото лято като се постопли стана така - ПП и ако стигнеш до смяна на повдигач го напомпи хубаво с масло, да се втвърди и така го слагай.


Мерси колега! Наистина се замислих и ще да е мръсотия или пък да е блокирал-пак ще да е от мръсотия.
Няма иначе логика от раз да се разтропа с такава сила. Ако беше заминал щеше отдавна да потропва и да засилва.
Нищо,аз вече подкарах мотора и имам цяло лято за бокса да я наглася! :good:

Вто Мар 20, 2012 10:38 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 1:16 pm
Мнения: 899
Рейтинг: 266
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kudruv написа:
proscrip написа:
Колега - не съм ги гледал как са магистралите на Леонето към пръскалките, ако са при мене - затапени са с едни вътрешно шестграмни тапи отвън и маслото в тях само държи налягане, но не циркулира - първо си махни тез тапи и виж като запалиш двигателя дали изобщо ще потече масло от там - при мен 2 от 4 бяха запушени и смених таман 4 повдигача - преди да го изровя това - затлачват се с мръсотия точно щото там не циркулира маслото - виж си по книга от къде тръгва маслото и с компресора като ги отвориш ги надуваш докат не потече - при мен стана лесно и после като ги затапих - всичко се успокои. Това при положение, че е подобна картинката и при теб - аз съм с EJ20G и миналото лято като се постопли стана така - ПП и ако стигнеш до смяна на повдигач го напомпи хубаво с масло, да се втвърди и така го слагай.


Мерси колега! Наистина се замислих и ще да е мръсотия или пък да е блокирал-пак ще да е от мръсотия.
Няма иначе логика от раз да се разтропа с такава сила. Ако беше заминал щеше отдавна да потропва и да засилва.
Нищо,аз вече подкарах мотора и имам цяло лято за бокса да я наглася! :good:



Еее, така е то - колегите мотористи, требва се подкрепяме. Айде умната този сезон с дву колесните! :good:

Вто Мар 20, 2012 12:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Имам неочакван обрат.Преди малко запалих колата да превозя нещо и ЧУДО!
Не тропа,ама грам. Както се разтропа от раз сега е стояла няколко дни и мърка като коте!

Е на това ми дайте обяснение :-~
:good: :beer:

Чет Мар 22, 2012 6:20 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kudruv написа:
Е на това ми дайте обяснение :-~
:good: :beer:


на нас ни се натресе едно бусче VW от старите - с монтиран двигател от леоне. беше тръгнало от гърция и финиширало около софия - едни грузински гастърбайтъри след 20 години гурбет в гърция се заприбирали 3000км с това чудо, шефа им го подарил за прощаване. беше скъсало единият ангренажен ремък. сложих ремък, бръмнахме я - грузинецът вика ей така си работеше, виж колко е хубаво :D наливам антифриз - прелива от щеката за маслото. извадихме двигателя, махнах колектора - оказа се че 4ти цилиндър е пръснат, кожуха на двигателя беше разцепен и липсваха парчета :D колата беше с два радиатора, и двата яко пробити - но нямаше датчик за температурата. пътувала е около 1000км без никакъв антифриз, прегряла е зловещо, задрала е едната биела, скъсала се е и е пробила блока - а те продължили да си карат. закъсали чак като се скъсал и ангренажа :D а двигателя си запали и даже си работеше с един пръснат цилиндър!

другият случай беше с едно субару 1800 - собственикът след 80 000км пробег разбрал, че трябвало да се сменя маслото - в карнобат му сипали нещо на една бензиностанция и продължил да си кара - спрял защото двигателя почти блокирал. т.е. изкарал 80 000 без смяна на масло и без доливане. освен това колата беше само с три полуоски, едната я загубил някъде - бутнал блокажа и продължил да си кара смело :D

тези старите двигатели са устойчиви на всякакви издевателства и имат по 9 живота :bow:

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Чет Мар 22, 2012 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 08, 2009 10:02 am
Мнения: 132
Местоположение: София
Автомобил: LEONE 2
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
agent dust написа:
Kudruv написа:
Е на това ми дайте обяснение :-~
:good: :beer:


на нас ни се натресе едно бусче VW от старите - с монтиран двигател от леоне. беше тръгнало от гърция и финиширало около софия - едни грузински гастърбайтъри след 20 години гурбет в гърция се заприбирали 3000км с това чудо, шефа им го подарил за прощаване. беше скъсало единият ангренажен ремък. сложих ремък, бръмнахме я - грузинецът вика ей така си работеше, виж колко е хубаво :D наливам антифриз - прелива от щеката за маслото. извадихме двигателя, махнах колектора - оказа се че 4ти цилиндър е пръснат, кожуха на двигателя беше разцепен и липсваха парчета :D колата беше с два радиатора, и двата яко пробити - но нямаше датчик за температурата. пътувала е около 1000км без никакъв антифриз, прегряла е зловещо, задрала е едната биела, скъсала се е и е пробила блока - а те продължили да си карат. закъсали чак като се скъсал и ангренажа :D а двигателя си запали и даже си работеше с един пръснат цилиндър!

другият случай беше с едно субару 1800 - собственикът след 80 000км пробег разбрал, че трябвало да се сменя маслото - в карнобат му сипали нещо на една бензиностанция и продължил да си кара - спрял защото двигателя почти блокирал. т.е. изкарал 80 000 без смяна на масло и без доливане. освен това колата беше само с три полуоски, едната я загубил някъде - бутнал блокажа и продължил да си кара смело :D

тези старите двигатели са устойчиви на всякакви издевателства и имат по 9 живота :bow:


Ееееее приятелю, Благодаря ти.
Смях се от сърце.
Поздрави!

Пон Мар 26, 2012 10:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Нещо си остава засега мистерия. На моменти чука яко,на моменти като коте.
Аз си го обяснявам с някакъв боклук който от време на време или затлачва магистралата или ебава самия повдигач.

Чет Апр 12, 2012 10:21 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Покрай един колега се върнах към тази тема, та се присетих за един чалъм, споделен от опитен майстор, който е правил няколко такива Леоне-та (включително моето). Ако трака в загряло състояние, изключваш от скорост, вкарваш колата във високи обороти (3500-4000) за 3-4 секунди, докато повдигачите "напълнят" и пускаш. След тази манипулация, колата би следвало да утихне.

_________________
=====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====

=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====

Пон Авг 11, 2014 6:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор