Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:22 pm



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Разтропа се изведнъж повдигач 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Преди около седмица както си карах Леонето(ЕА82) на топъл мотор изведнъж един повдигач се разтрака със сила все едно буталото и клапана се "целуват" - ужасно силно затрака.

Чудя се дали не е блокирал,защото стана от раз. Преди това не се чуваха дори и на студен двигател бяха рядко тихи повдигачите.

Съб Мар 17, 2012 5:19 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Щом е само един,може наистина да е блокирал и това е.Иначе съм чувал ,че ЕА82 я има тая склонност. Моята си трака тихичко непрекъснато (а понякога не съвсем тихичко :giggle: ),но това явно не е чак такъв проблем,защото добрият стар "японец" си върви и върви,и върви,и върви... :D

_________________
=====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====

=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====

Съб Мар 17, 2012 8:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ProTec имат една много хубава добавка за хидравлични повдигачи, може да я пробвате, със сигурност няма да навреди.

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Съб Мар 17, 2012 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря,колега.Ще го имам предвид.

_________________
=====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====

=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====

Нед Мар 18, 2012 11:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 1:16 pm
Мнения: 899
Рейтинг: 266
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега - не съм ги гледал как са магистралите на Леонето към пръскалките, ако са при мене - затапени са с едни вътрешно шестграмни тапи отвън и маслото в тях само държи налягане, но не циркулира - първо си махни тез тапи и виж като запалиш двигателя дали изобщо ще потече масло от там - при мен 2 от 4 бяха запушени и смених таман 4 повдигача - преди да го изровя това - затлачват се с мръсотия точно щото там не циркулира маслото - виж си по книга от къде тръгва маслото и с компресора като ги отвориш ги надуваш докат не потече - при мен стана лесно и после като ги затапих - всичко се успокои. Това при положение, че е подобна картинката и при теб - аз съм с EJ20G и миналото лято като се постопли стана така - ПП и ако стигнеш до смяна на повдигач го напомпи хубаво с масло, да се втвърди и така го слагай.

Пон Мар 19, 2012 3:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
proscrip написа:
Колега - не съм ги гледал как са магистралите на Леонето към пръскалките, ако са при мене - затапени са с едни вътрешно шестграмни тапи отвън и маслото в тях само държи налягане, но не циркулира - първо си махни тез тапи и виж като запалиш двигателя дали изобщо ще потече масло от там - при мен 2 от 4 бяха запушени и смених таман 4 повдигача - преди да го изровя това - затлачват се с мръсотия точно щото там не циркулира маслото - виж си по книга от къде тръгва маслото и с компресора като ги отвориш ги надуваш докат не потече - при мен стана лесно и после като ги затапих - всичко се успокои. Това при положение, че е подобна картинката и при теб - аз съм с EJ20G и миналото лято като се постопли стана така - ПП и ако стигнеш до смяна на повдигач го напомпи хубаво с масло, да се втвърди и така го слагай.


Мерси колега! Наистина се замислих и ще да е мръсотия или пък да е блокирал-пак ще да е от мръсотия.
Няма иначе логика от раз да се разтропа с такава сила. Ако беше заминал щеше отдавна да потропва и да засилва.
Нищо,аз вече подкарах мотора и имам цяло лято за бокса да я наглася! :good:

Вто Мар 20, 2012 10:38 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 1:16 pm
Мнения: 899
Рейтинг: 266
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kudruv написа:
proscrip написа:
Колега - не съм ги гледал как са магистралите на Леонето към пръскалките, ако са при мене - затапени са с едни вътрешно шестграмни тапи отвън и маслото в тях само държи налягане, но не циркулира - първо си махни тез тапи и виж като запалиш двигателя дали изобщо ще потече масло от там - при мен 2 от 4 бяха запушени и смених таман 4 повдигача - преди да го изровя това - затлачват се с мръсотия точно щото там не циркулира маслото - виж си по книга от къде тръгва маслото и с компресора като ги отвориш ги надуваш докат не потече - при мен стана лесно и после като ги затапих - всичко се успокои. Това при положение, че е подобна картинката и при теб - аз съм с EJ20G и миналото лято като се постопли стана така - ПП и ако стигнеш до смяна на повдигач го напомпи хубаво с масло, да се втвърди и така го слагай.


Мерси колега! Наистина се замислих и ще да е мръсотия или пък да е блокирал-пак ще да е от мръсотия.
Няма иначе логика от раз да се разтропа с такава сила. Ако беше заминал щеше отдавна да потропва и да засилва.
Нищо,аз вече подкарах мотора и имам цяло лято за бокса да я наглася! :good:



Еее, така е то - колегите мотористи, требва се подкрепяме. Айде умната този сезон с дву колесните! :good:

Вто Мар 20, 2012 12:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Имам неочакван обрат.Преди малко запалих колата да превозя нещо и ЧУДО!
Не тропа,ама грам. Както се разтропа от раз сега е стояла няколко дни и мърка като коте!

Е на това ми дайте обяснение :-~
:good: :beer:

Чет Мар 22, 2012 6:20 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kudruv написа:
Е на това ми дайте обяснение :-~
:good: :beer:


на нас ни се натресе едно бусче VW от старите - с монтиран двигател от леоне. беше тръгнало от гърция и финиширало около софия - едни грузински гастърбайтъри след 20 години гурбет в гърция се заприбирали 3000км с това чудо, шефа им го подарил за прощаване. беше скъсало единият ангренажен ремък. сложих ремък, бръмнахме я - грузинецът вика ей така си работеше, виж колко е хубаво :D наливам антифриз - прелива от щеката за маслото. извадихме двигателя, махнах колектора - оказа се че 4ти цилиндър е пръснат, кожуха на двигателя беше разцепен и липсваха парчета :D колата беше с два радиатора, и двата яко пробити - но нямаше датчик за температурата. пътувала е около 1000км без никакъв антифриз, прегряла е зловещо, задрала е едната биела, скъсала се е и е пробила блока - а те продължили да си карат. закъсали чак като се скъсал и ангренажа :D а двигателя си запали и даже си работеше с един пръснат цилиндър!

другият случай беше с едно субару 1800 - собственикът след 80 000км пробег разбрал, че трябвало да се сменя маслото - в карнобат му сипали нещо на една бензиностанция и продължил да си кара - спрял защото двигателя почти блокирал. т.е. изкарал 80 000 без смяна на масло и без доливане. освен това колата беше само с три полуоски, едната я загубил някъде - бутнал блокажа и продължил да си кара смело :D

тези старите двигатели са устойчиви на всякакви издевателства и имат по 9 живота :bow:

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Чет Мар 22, 2012 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 08, 2009 10:02 am
Мнения: 132
Местоположение: София
Автомобил: LEONE 2
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
agent dust написа:
Kudruv написа:
Е на това ми дайте обяснение :-~
:good: :beer:


на нас ни се натресе едно бусче VW от старите - с монтиран двигател от леоне. беше тръгнало от гърция и финиширало около софия - едни грузински гастърбайтъри след 20 години гурбет в гърция се заприбирали 3000км с това чудо, шефа им го подарил за прощаване. беше скъсало единият ангренажен ремък. сложих ремък, бръмнахме я - грузинецът вика ей така си работеше, виж колко е хубаво :D наливам антифриз - прелива от щеката за маслото. извадихме двигателя, махнах колектора - оказа се че 4ти цилиндър е пръснат, кожуха на двигателя беше разцепен и липсваха парчета :D колата беше с два радиатора, и двата яко пробити - но нямаше датчик за температурата. пътувала е около 1000км без никакъв антифриз, прегряла е зловещо, задрала е едната биела, скъсала се е и е пробила блока - а те продължили да си карат. закъсали чак като се скъсал и ангренажа :D а двигателя си запали и даже си работеше с един пръснат цилиндър!

другият случай беше с едно субару 1800 - собственикът след 80 000км пробег разбрал, че трябвало да се сменя маслото - в карнобат му сипали нещо на една бензиностанция и продължил да си кара - спрял защото двигателя почти блокирал. т.е. изкарал 80 000 без смяна на масло и без доливане. освен това колата беше само с три полуоски, едната я загубил някъде - бутнал блокажа и продължил да си кара смело :D

тези старите двигатели са устойчиви на всякакви издевателства и имат по 9 живота :bow:


Ееееее приятелю, Благодаря ти.
Смях се от сърце.
Поздрави!

Пон Мар 26, 2012 10:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Нещо си остава засега мистерия. На моменти чука яко,на моменти като коте.
Аз си го обяснявам с някакъв боклук който от време на време или затлачва магистралата или ебава самия повдигач.

Чет Апр 12, 2012 10:21 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Покрай един колега се върнах към тази тема, та се присетих за един чалъм, споделен от опитен майстор, който е правил няколко такива Леоне-та (включително моето). Ако трака в загряло състояние, изключваш от скорост, вкарваш колата във високи обороти (3500-4000) за 3-4 секунди, докато повдигачите "напълнят" и пускаш. След тази манипулация, колата би следвало да утихне.

_________________
=====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====

=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====

Пон Авг 11, 2014 6:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор