Автор |
Съобщение |
Kudruv
Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm Мнения: 380 Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
|
Здравейте колеги! Преди около седмица както си карах Леонето(ЕА82) на топъл мотор изведнъж един повдигач се разтрака със сила все едно буталото и клапана се "целуват" - ужасно силно затрака.
Чудя се дали не е блокирал,защото стана от раз. Преди това не се чуваха дори и на студен двигател бяха рядко тихи повдигачите.
|
|
|
Съб Мар 17, 2012 5:19 pm |
|
|
leone8911
Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm Мнения: 153 Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
|
Щом е само един,може наистина да е блокирал и това е.Иначе съм чувал ,че ЕА82 я има тая склонност. Моята си трака тихичко непрекъснато (а понякога не съвсем тихичко ),но това явно не е чак такъв проблем,защото добрият стар "японец" си върви и върви,и върви,и върви...
_________________ =====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====
=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====
|
|
|
Съб Мар 17, 2012 8:03 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Мнения: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
ProTec имат една много хубава добавка за хидравлични повдигачи, може да я пробвате, със сигурност няма да навреди.
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Съб Мар 17, 2012 9:03 pm |
|
|
leone8911
Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm Мнения: 153 Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
|
Благодаря,колега.Ще го имам предвид.
_________________ =====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====
=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====
|
|
|
Нед Мар 18, 2012 11:10 am |
|
|
proscrip
|
Колега - не съм ги гледал как са магистралите на Леонето към пръскалките, ако са при мене - затапени са с едни вътрешно шестграмни тапи отвън и маслото в тях само държи налягане, но не циркулира - първо си махни тез тапи и виж като запалиш двигателя дали изобщо ще потече масло от там - при мен 2 от 4 бяха запушени и смених таман 4 повдигача - преди да го изровя това - затлачват се с мръсотия точно щото там не циркулира маслото - виж си по книга от къде тръгва маслото и с компресора като ги отвориш ги надуваш докат не потече - при мен стана лесно и после като ги затапих - всичко се успокои. Това при положение, че е подобна картинката и при теб - аз съм с EJ20G и миналото лято като се постопли стана така - ПП и ако стигнеш до смяна на повдигач го напомпи хубаво с масло, да се втвърди и така го слагай.
|
|
|
Пон Мар 19, 2012 3:45 pm |
|
|
Kudruv
Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm Мнения: 380 Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
|
proscrip написа: Колега - не съм ги гледал как са магистралите на Леонето към пръскалките, ако са при мене - затапени са с едни вътрешно шестграмни тапи отвън и маслото в тях само държи налягане, но не циркулира - първо си махни тез тапи и виж като запалиш двигателя дали изобщо ще потече масло от там - при мен 2 от 4 бяха запушени и смених таман 4 повдигача - преди да го изровя това - затлачват се с мръсотия точно щото там не циркулира маслото - виж си по книга от къде тръгва маслото и с компресора като ги отвориш ги надуваш докат не потече - при мен стана лесно и после като ги затапих - всичко се успокои. Това при положение, че е подобна картинката и при теб - аз съм с EJ20G и миналото лято като се постопли стана така - ПП и ако стигнеш до смяна на повдигач го напомпи хубаво с масло, да се втвърди и така го слагай. Мерси колега! Наистина се замислих и ще да е мръсотия или пък да е блокирал-пак ще да е от мръсотия. Няма иначе логика от раз да се разтропа с такава сила. Ако беше заминал щеше отдавна да потропва и да засилва. Нищо,аз вече подкарах мотора и имам цяло лято за бокса да я наглася!
|
|
|
Вто Мар 20, 2012 10:38 am |
|
|
proscrip
|
Kudruv написа: proscrip написа: Колега - не съм ги гледал как са магистралите на Леонето към пръскалките, ако са при мене - затапени са с едни вътрешно шестграмни тапи отвън и маслото в тях само държи налягане, но не циркулира - първо си махни тез тапи и виж като запалиш двигателя дали изобщо ще потече масло от там - при мен 2 от 4 бяха запушени и смених таман 4 повдигача - преди да го изровя това - затлачват се с мръсотия точно щото там не циркулира маслото - виж си по книга от къде тръгва маслото и с компресора като ги отвориш ги надуваш докат не потече - при мен стана лесно и после като ги затапих - всичко се успокои. Това при положение, че е подобна картинката и при теб - аз съм с EJ20G и миналото лято като се постопли стана така - ПП и ако стигнеш до смяна на повдигач го напомпи хубаво с масло, да се втвърди и така го слагай. Мерси колега! Наистина се замислих и ще да е мръсотия или пък да е блокирал-пак ще да е от мръсотия. Няма иначе логика от раз да се разтропа с такава сила. Ако беше заминал щеше отдавна да потропва и да засилва. Нищо,аз вече подкарах мотора и имам цяло лято за бокса да я наглася! Еее, така е то - колегите мотористи, требва се подкрепяме. Айде умната този сезон с дву колесните!
|
|
|
Вто Мар 20, 2012 12:56 pm |
|
|
Kudruv
Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm Мнения: 380 Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
|
Имам неочакван обрат.Преди малко запалих колата да превозя нещо и ЧУДО! Не тропа,ама грам. Както се разтропа от раз сега е стояла няколко дни и мърка като коте! Е на това ми дайте обяснение
|
|
|
Чет Мар 22, 2012 6:20 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
на нас ни се натресе едно бусче VW от старите - с монтиран двигател от леоне. беше тръгнало от гърция и финиширало около софия - едни грузински гастърбайтъри след 20 години гурбет в гърция се заприбирали 3000км с това чудо, шефа им го подарил за прощаване. беше скъсало единият ангренажен ремък. сложих ремък, бръмнахме я - грузинецът вика ей така си работеше, виж колко е хубаво наливам антифриз - прелива от щеката за маслото. извадихме двигателя, махнах колектора - оказа се че 4ти цилиндър е пръснат, кожуха на двигателя беше разцепен и липсваха парчета колата беше с два радиатора, и двата яко пробити - но нямаше датчик за температурата. пътувала е около 1000км без никакъв антифриз, прегряла е зловещо, задрала е едната биела, скъсала се е и е пробила блока - а те продължили да си карат. закъсали чак като се скъсал и ангренажа а двигателя си запали и даже си работеше с един пръснат цилиндър! другият случай беше с едно субару 1800 - собственикът след 80 000км пробег разбрал, че трябвало да се сменя маслото - в карнобат му сипали нещо на една бензиностанция и продължил да си кара - спрял защото двигателя почти блокирал. т.е. изкарал 80 000 без смяна на масло и без доливане. освен това колата беше само с три полуоски, едната я загубил някъде - бутнал блокажа и продължил да си кара смело тези старите двигатели са устойчиви на всякакви издевателства и имат по 9 живота
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Чет Мар 22, 2012 8:43 pm |
|
|
samuraj
Регистриран на: Вто Дек 08, 2009 10:02 am Мнения: 132 Местоположение: София
Автомобил: LEONE 2
Рейтинг: 7
|
agent dust написа: на нас ни се натресе едно бусче VW от старите - с монтиран двигател от леоне. беше тръгнало от гърция и финиширало около софия - едни грузински гастърбайтъри след 20 години гурбет в гърция се заприбирали 3000км с това чудо, шефа им го подарил за прощаване. беше скъсало единият ангренажен ремък. сложих ремък, бръмнахме я - грузинецът вика ей така си работеше, виж колко е хубаво наливам антифриз - прелива от щеката за маслото. извадихме двигателя, махнах колектора - оказа се че 4ти цилиндър е пръснат, кожуха на двигателя беше разцепен и липсваха парчета колата беше с два радиатора, и двата яко пробити - но нямаше датчик за температурата. пътувала е около 1000км без никакъв антифриз, прегряла е зловещо, задрала е едната биела, скъсала се е и е пробила блока - а те продължили да си карат. закъсали чак като се скъсал и ангренажа а двигателя си запали и даже си работеше с един пръснат цилиндър! другият случай беше с едно субару 1800 - собственикът след 80 000км пробег разбрал, че трябвало да се сменя маслото - в карнобат му сипали нещо на една бензиностанция и продължил да си кара - спрял защото двигателя почти блокирал. т.е. изкарал 80 000 без смяна на масло и без доливане. освен това колата беше само с три полуоски, едната я загубил някъде - бутнал блокажа и продължил да си кара смело тези старите двигатели са устойчиви на всякакви издевателства и имат по 9 живота Ееееее приятелю, Благодаря ти. Смях се от сърце. Поздрави!
|
|
|
Пон Мар 26, 2012 10:01 am |
|
|
Kudruv
Регистриран на: Пон Ное 30, 2009 5:32 pm Мнения: 380 Местоположение: София
Skype: levkrakotmasa
Автомобил: Leone 1800i COUPE , DR BIG 800
Рейтинг: 1
|
Нещо си остава засега мистерия. На моменти чука яко,на моменти като коте. Аз си го обяснявам с някакъв боклук който от време на време или затлачва магистралата или ебава самия повдигач.
|
|
|
Чет Апр 12, 2012 10:21 am |
|
|
leone8911
Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm Мнения: 153 Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
|
Покрай един колега се върнах към тази тема, та се присетих за един чалъм, споделен от опитен майстор, който е правил няколко такива Леоне-та (включително моето). Ако трака в загряло състояние, изключваш от скорост, вкарваш колата във високи обороти (3500-4000) за 3-4 секунди, докато повдигачите "напълнят" и пускаш. След тази манипулация, колата би следвало да утихне.
_________________ =====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====
=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====
|
|
|
Пон Авг 11, 2014 6:22 pm |
|
|