|
|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
miroslavmark
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 1:55 pm Мнения: 843 Местоположение: Шумен
Автомобил: 2008 Tribeca 3.6
Рейтинг: 186
|
Имам следния въпрос:
Предното ми Леоне беше постоянно зацепено 4Х4 и имах копче за блокаж на централния диф...Сега обаче на този модел с втория лост мога да превключвам: предно предаване, 4Х4 бързи и 4Х4 бавни. Когато мина на 4Х4 и правя маневри бавно,т.е. завивам почти пълен десен или ляв, колата се движи много трудно и сякаш отзад някак подскача докато се движи. Същото го правеше и Леонето на Casisa когато го карах. Това нормално ли е? И какво точно се случва, блокаж ли има някакъв?
|
|
|
Пет Окт 05, 2012 8:23 pm |
|
|
P.SUBARUv
Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 9:16 pm Мнения: 378 Местоположение: Габрово Рейтинг: 11
|
Първо честито за класиката ! А на въпроса - доколкото знам , на Леоне и на Джъсти (до 95г.) ,двойното предаване се включва само на трудни условия (сняг , кал , пясък). Не е препоръчително да се кара на двойно на сух асфалт , понеже нямат централен диференциал ,който да обира разликите при завиване.
_________________ Subaru Leone GL 1800 4WD (’89MY)
|
|
|
Пет Окт 05, 2012 9:23 pm |
|
|
bobeck
Регистриран на: Вто Юли 01, 2008 2:07 pm Мнения: 628 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Opel Frontera V6
Рейтинг: 41
|
miroslavmark написа: Имам следния въпрос:
Пишеш в гугъл part-time jeep примерно и четеш.
|
|
|
Пет Окт 05, 2012 9:48 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Това Леоне цял джип бре Честито!
|
|
|
Съб Окт 06, 2012 7:59 am |
|
|
miroslavmark
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 1:55 pm Мнения: 843 Местоположение: Шумен
Автомобил: 2008 Tribeca 3.6
Рейтинг: 186
|
Благодаря колеги! Нормално е. Ще карам 4х4 само на глъзгаво
|
|
|
Съб Окт 06, 2012 6:25 pm |
|
|
samuraj
Регистриран на: Вто Дек 08, 2009 10:02 am Мнения: 132 Местоположение: София
Автомобил: LEONE 2
Рейтинг: 7
|
Колега, първо честито за придобивката. Та на въпроса ти. Моето бе същото, и понеже му отварях скоростите и съм наясно ще си позволя да ти отговоря. Явно не си карал кола или джип парт тайм и затова ти се вижда странно, но повярвай - това е избора за карачи. Най долу лоста ти е зацепен само предния мост и си караш нормален автомобил. Първото положение на горе ти зацепва с МУФА задния мост и си твърдо 50/50 предно - задно. А второто положение ти мести втори лост, който мести зъбния блок за бързи - бавни след съединителя. Дано съм бил полезен. И не му се плаши - трансмисията дяни и не се троши. Все пак е Субару. Аз за сега съм извън клуба, взех обаче една панда, пак парт тайм да я видим пък тя кво може. Поздрави!
|
|
|
Пон Окт 08, 2012 9:13 am |
|
|
leone8911
Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 2:17 pm Мнения: 153 Местоположение: София
Автомобил: Pазни италианки
Рейтинг: 16
|
И при мен го има тоя проблем с "подскачането" и затрудненото движение, с тази разлика, че моята кола е с автоматик и двойното се пуска с бутон. Само че в моя случай отзад се чува и един странен звук, който даже не мога да го опиша точно - като някакво скърцане е.
_________________ =====> http://www.youtube.com/watch?v=uhs_idStQvo <=====
=====> http://www.youtube.com/watch?v=QB6QfM-Chio <=====
|
|
|
Пон Ное 05, 2012 8:12 pm |
|
|
Гената
Регистриран на: Чет Дек 17, 2009 6:08 pm Мнения: 338 Местоположение: Гр.Плевен
Автомобил: Субару ХВ, Витара,Мерцедес Виано
Телефон: 0898528707
Рейтинг: 5
|
На задна, при свити колела /на сух асфалт/ и моето Леоне пука и хрупа
|
|
|
Чет Ное 08, 2012 7:15 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|