Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Нед Дек 17, 2017 11:18 pm



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Subaru justy повдигане/лифт 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Дек 01, 2017 11:27 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, наскоро взех въпросната количка subaru justy втора генерация до колкото разбрах из форумите от 95 година нагоре.Та колата ще се използва главно за черни пътища, та ми се иска малко да я повдигна.може ли някои да ми каже как е най-удачния вариант за лифт и до колко може да понесе без да има проблеми.Ако някой от форума е запознат с процедурата ще бъда много благодарен и също който има наблюдения на колата върху по-лош терен моля да сподели. Благодаря предварително..!

Пет Дек 01, 2017 11:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 133
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Subjusty4wd написа:
Здравейте колеги, наскоро взех въпросната количка subaru justy втора генерация до колкото разбрах из форумите от 95 година нагоре.Та колата ще се използва главно за черни пътища, та ми се иска малко да я повдигна.може ли някои да ми каже как е най-удачния вариант за лифт и до колко може да понесе без да има проблеми.Ако някой от форума е запознат с процедурата ще бъда много благодарен и също който има наблюдения на колата върху по-лош терен моля да сподели. Благодаря предварително..!


Здравей Колега. Детайли за повдигането ти писах в отговор на ЛС-то.
Аз бях взел колата с подобна цел и мога да потвърдя, че много ме впечатли, но благодарение на това, че беше с блокирала виско муфа. След лифтинга почнах да скривам шапката на по-големи и тежки джипове и не съм закъсвал никъде.
Ако муфата ти е изправна - потърси си и я смени с блокирала(има ги на корем :) ), защото иначе по-скоро ще се вкараш в беля в гората.
Има обаче и един сериозен недостатък за интензивно използване в гората и на тежък терен - няма понижаващи предавки, а първа е много дълга и в комбинация с ниската мощност на мотора - "издъхва", ако не си се засилил с предварителна газ, или си по голямо нагорнище. В резултат - сменя се по-често съединител.
Друга слабост на модела са задните барабанни спирачки. Много трудни се откриват нови цилиндри, а и са боклук. Шлайфане и нови гумички също издържа най-много 1 година. Накрая реших проблема със задни дискови спирачки от Сузуки Суифт GTI.
Като цяло Сузуки форума ще ти е доста по-полезен за този автомобил.
Колата откъм мотор и механика е много читава и здрава, само дето много ръжда ръси :). Успех с нея.

Сря Дек 06, 2017 3:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 01, 2017 11:27 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега много благодаря за изчерпателния отговор, беше ви от полза. Закарах колата да я закърпят отзад където се държи носача за купето, защото както казваш ти гният много и ще започвам с "офроуд" подобренията.. :D

Сря Дек 06, 2017 10:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 01, 2017 11:27 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ето я техниката


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Дек 06, 2017 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор