Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Нед Авг 19, 2018 10:08 am



Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Justy 4 - лампата за EPS светва и няма серво 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm
Мнения: 6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет на всички
Проблемът е описан в заглавието. Няма логика, и вероятно няма нищо общо, но - пали сутрин без проблем, паркирам ли на наклон, при следващото стартиране светва лампата и воланът е твърд. Преместя я на равно - проблемът изчезва.
Удрям на камък с намирането на документация за този модел из нета. При първото наличие на свободно време ще се кара на диагностика, това ясно, но ми е интересно къде би могъл да е проблемът. Някой с идеи?

Нед Май 13, 2018 6:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1305
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери датчика за наклон, по носачите или амовете има. Мога и да я прочета да видим ецу-то какво разказва. Из нета можеш да я търсиш като Дайхатсу Сирион.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Нед Май 13, 2018 7:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 11:13 am
Мнения: 190
Местоположение: Варна 03 Аспарухово
Автомобил: Toyota Previa 2.4
Телефон: 0889525074
Рейтинг: 64
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ниско ниво на флуида? - Ако е с течност и ел.помпа, де - не чисто електрическо... и има датчик за нивото -> поспаднало ниво, съответно при наклон да отчита под минимума и светва лампата и не тръгва помпата...
Или "тръгнал да си отива акумулатор" - при стартиране му спада под определен праг напрежението и системата сигнализира за проблем. Ама не би имало връзка с паркиране под наклон...

Това като идеи - дето могат да се проверят пред блока, без да се ходи на специализирана диагностика.

_________________
Never say never

Пон Май 14, 2018 9:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm
Мнения: 6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx, благодаря, ако ми беше наблизо щях да дойда на диагностика. Тук успяха само по двигателя да установят, че няма проблем, поради липса на софтуер за субару. В тази връзка - знаете ли къде мога да отида в Стара Загора да я закачат, че ми е най-близо? А такива датчици за наклон не видях.
Shider, първото, което ми хрумна бе за флуид, ама - изцяло електрическо е. И от акумулатора не е - днес е сменен. Ще видим диагностиката какво ще каже, че е досадно така, а учудващо тази въшка започва да ми влиза под кожата

Вто Май 15, 2018 6:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1305
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Влиза под кожата щото е директна и се кара като картинг :) Пък и не харчи.
Намери сервиз със Субару селект(трудно освен Митака и официалния) или с Аутоком след 2013-та. Там EPS може да се чете с живи данни и да се види къде скърцат нещата. Ако някой знае кодовете за грешки на производителя, VCDS и правилният кабел(VAGCOM HEX 512) също могат да "видят" защо вдига грешка.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Вто Май 15, 2018 6:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm
Мнения: 6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Още веднъж благодаря!
Мъжът на колежка кара субару, прати ме в сервиз, където правели диагностика.
Минах, казаха че ще направят, в понеделник ще видим какво ще стане, ако не - ще се метна до Пловдив при наличието на свободно време.
Що се отнася до появяването на проблема при паркиране на наклон - просто така се е случило - и на равно се появява.
Благодаря и за препратката към сирион. При търсене в нета излезе на няколко места, че появи ли се проблема, да се пробва въртене на волана докато се стартира двигателя - активира ли се сервото - eps моторът бил за почистване.

И резервните части ли да търся в дайхатсу, че и едни досадни скърцане и луфт на скоростния лост предстоят за ревизиране?

Чет Май 17, 2018 9:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1305
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Търсиш и където/както ги намериш. Колите са като две капки боза и само марката ги отличава.
Абе да се е** в пияната глава. Първата вечер прочетох esp и все в тая посока нещо ме влече, а ти си писал EPS ](*,)
Не знам какво му "чистят" на това моторче, ама най-често се скапват сензорите за дирекция - т.е. за посоката на въртене при Тойота Аурис, а тя е със същото моторче като в Сирион/Джъсти. Трябва някой да вложи старание, за да се открие проблемът. Хайде като изчетете грешката или забележиш някаква последователност в събитията да го споменеш тук?

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Чет Май 17, 2018 10:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm
Мнения: 6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Разбира се, само да мина диагностиката.
Иначе информацията, която намирам е малко, но тук пичагата казва, че бил много мръсен моторът. Днес на два пъти се появява проблемът, и двата пъти изчезва с посоченото въртене на волана при стартиране на двигателя. Ще изчакам диагностиката, пък после ще му мисля да тръгвам ли по стъпките на мануала, така де, като ще се оа.ват нещата, да са качествено оа.кани с тия мои две леви ръце.

Пет Май 18, 2018 7:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm
Мнения: 6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Резултатът за сега е, че резултат няма - не могат да прочетат колата. Последният, при който бях каза, че не е нормално, и трябва да се търси причината, поради която не може да бъде направена диагностика

Пет Май 25, 2018 12:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1305
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Клъцнат кабел в обд, тупнал бушон? Да не са я резнали, че да не видиш истинските километри?

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Пет Май 25, 2018 1:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm
Мнения: 6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Бушоните са здрави, тъкмо ги ревизирах. За другото - не знам, като я закарам да я "отворят" ще си покаже

Пет Май 25, 2018 1:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор