Автор |
Съобщение |
Popeto_80
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 11:49 pm Мнения: 17 Местоположение: Sofia Рейтинг: 15
|
Здравейте,колеги ! Дайте си мнението относно проблема,за който се двоумя как да реша....та проблема,е че когато колата е натоварена ( 4 човека и 2-3 сака образно казано) при преминаване на неравности с по-висока скорост( знаете какви са ни магистралите) диференциала иска да влезне в купето....след оглед на окачването отзад ,резултата е леко омаслени амортисьори,които според мен ще изкарат още година,но зависи от експлоатацията на автомобила разбира се и омекнали пружини(газовата ми е на мястото на резервната гума)...та чудя се какво да правя...да пробвам само с подложки на пружините малко да се вдигне купето или пък да си купя 2 нови пружини....и ако е от тях догодина да сменям амортисьори.... П.С. Евентуално да ми препоръчате магазин в София или пък колега,от който да се обзаведа с пружини,амортисьори
|
|
|
Нед Ное 10, 2013 11:05 pm |
|
|
Popeto_80
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 11:49 pm Мнения: 17 Местоположение: Sofia Рейтинг: 15
|
|
Пон Ное 18, 2013 8:49 pm |
|
|
nikentce
|
Не мога да разбера с какво ще ти помогнат подложките на пружини в случая - те играят роля само да ти повдигнат просвета, но клякането не могат да коригират. Ако сложиш гумени тампони между ребрата на пружината - ще спомогнеш да не кляка, но ще втвърдиш окачването, а и като казваш, че с ати омаслили амовете - по-добре не. За най-евтин вариант - рециклирай амовете и си купи 1 комплект нови пружини или втора ръка запазени.
|
|
|
Пон Фев 10, 2014 10:58 pm |
|
|
Popeto_80
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 11:49 pm Мнения: 17 Местоположение: Sofia Рейтинг: 15
|
nikentce написа: Не мога да разбера с какво ще ти помогнат подложките на пружини в случая - те играят роля само да ти повдигнат просвета, но клякането не могат да коригират. Ако сложиш гумени тампони между ребрата на пружината - ще спомогнеш да не кляка, но ще втвърдиш окачването, а и като казваш, че с ати омаслили амовете - по-добре не. За най-евтин вариант - рециклирай амовете и си купи 1 комплект нови пружини или втора ръка запазени. Мисля,че и тампоните м/у ребрата на пружините не са добър вариант при положение,че са стари пружините..в смисъл ще има напрежение м/у навивките и вероятността тогава да се чупят е по-голяма .....а за рециклаж на амовете съм малко пас...по-добре нови да си взема , а пружини да търся втора ръка П.П. съжалявам за късния отговор
|
|
|
Пон Мар 03, 2014 6:25 pm |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Мнения: 195 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
Какво значи леко омаслени,щом има масълце значи са изтървали.Смени си първо тях и тогава предприемай други мерки.
|
|
|
Вто Мар 04, 2014 7:37 pm |
|
|
Popeto_80
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 11:49 pm Мнения: 17 Местоположение: Sofia Рейтинг: 15
|
kerpi134 написа: Какво значи леко омаслени,щом има масълце значи са изтървали.Смени си първо тях и тогава предприемай други мерки. понеже ми изпаднаха едни подложки 20 мм в четвъртък ще ги слагам и след това ще видя как се държи колата, и дали ще има ефект ...ако няма ще сменям амовете
|
|
|
Вто Мар 04, 2014 11:05 pm |
|
|
Popeto_80
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 11:49 pm Мнения: 17 Местоположение: Sofia Рейтинг: 15
|
Проблема е решен...всичко е от амортисьорите,сложих на Монро 65лв/бр с 2 год. гаранция. И подложки сложих 20 мм за да се вдигне отзад ... доволен съм и откъм возия и от към стабилност
|
|
|
Пон Мар 10, 2014 9:07 pm |
|
|
ortho
Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 9:33 pm Мнения: 91 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Импреза 1,6 '99; Легаси 2.0 2005
Рейтинг: 0
|
Да ме прощавате, ама заглавието на темата ми вдигна настроението!!!
|
|
|
Вто Мар 11, 2014 9:36 am |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Мнения: 195 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
.
|
|
|
Вто Мар 11, 2014 8:27 pm |
|
|