Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Помощ за още едно изгнило субару 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.
Взел съм на жената едно субарце джъсти 1,1 от 94-та. Пърпори си тя с него и от време на време го наглеждам, че нея не я вълнува особено защо свети лампата за маслото примерно.
Сега последно ми се оплака, че като зареждала гориво под колата текло бензин и понеже наскоро го водих за цялостно изкърпване на пода и праговете, аха аха да обвиня майстора, че ми е надупчил резервоара докато си е играл да го скърпи.
Реших да хвърля едно око от къде и тече все пек и се оказа че има дупка на гърловината на резервоара - хванах да я поразклатя малко и тя ми остана в ръката - тотално е изгнила тая тръба. Всъщност само частта която влиза в маркуча към резервоара е малко запазена, останалото е леш.
Пообиколих по магазините и където не ме отпратиха ми се изсмяха. Та въпросът ми е има ли откъде да се намери тази гърловина* или евентуално да се приспособи от някакъв близък модел?

*става въпрос за частта от капачката до тръбата на резервоара, минава праз заден ляв калник.

Вто Авг 12, 2014 8:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ComingSoon - благодаря! И от там ме отбибипаха, та ще обикалям по моргите.

Иначе новата част е 160$ без доставката от складовете на завода в Япония =)))

Чет Авг 14, 2014 12:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 06, 2008 6:58 pm
Мнения: 1021
Местоположение: Варна
Автомобил: Legacy 2.5 MT, 03
Рейтинг: 246
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хм.. не може ли да се изработи по модел? Все пак това е една огъната тръба и не би трябвало да е скъпо.

_________________
Странно защо на всички новини не пише "платен репортаж".

Чет Авг 14, 2014 2:57 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
То проблема не е в тръбата, а в мястото на завиване на капачката така че да е плътно. Да не вземе да каже дум ако някой хвърли фас до колата. Иначе и моя план е да намеря някаква права гърловина с кпачака и да ми огънат останалото. Ако отрия нещо ще драсна информативно.

Пет Авг 15, 2014 11:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 06, 2008 6:58 pm
Мнения: 1021
Местоположение: Варна
Автомобил: Legacy 2.5 MT, 03
Рейтинг: 246
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери дали няма да свърши работа нещо от руските коли или рено. С малко нагаждане няма начин да не се получи.

_________________
Странно защо на всички новини не пише "платен репортаж".

Съб Авг 16, 2014 8:18 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:43 pm
Мнения: 60
Местоположение: София
Skype: g.kesov
Автомобил: Subaru Forester, Subaru Justy
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Имах същата случка преди две години на същия модел. Решението-в изгнилите участци към гърловината-едно алуминиево коляно, набити една в друга алуминиеви тръби/ от дезодорант :) / след което изграждане от вън на стъклопластов скелет. Бензинът на практика тече само през метална тръба.Не е мръднало досега.

Ако си от София-заповядай да видиш :)

Нед Авг 24, 2014 8:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Гледах го тоя номер, ама при мен от коляното нагоре е станало на пепел. Та по скоро е да намеря накаква гърловина на която да сложа капачка, а не да го затискам с парцали =/

Пон Авг 25, 2014 1:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Накратко:
Увих капачката в силиконови калчища и използвайки универсален мек прозрачен силикон* си „отлях” резбата.
Въпросната отливка я залепих в малкуч за гориво то пежо 205-та.
На този маркуч има една 90 градусува кривка която използвах.
Снадката към старата тръба на резервоара се осъществи чрез 10 сантиметрово парче тръба от стар ауспух. Набих го в двата маркуча и стегнах със скоби.
За възвратния въздух използвах тръбичка от полюлей, стегната към горловината с две гайки.
Съответно от тръбичка един 40 санта маркуч който да достигне до стария такъв, снадката с друга търбичка от полюлей и скоби.
За момента изглежда и се държи добре, ще я видим след първата зима. =)

Благодаря за помощта на отзовалите се. Иначе самата тръба я намерех в японския производител за скромните 106 долара, към които трябва да се добави цената за доставката.


*това нещо нищо него разтваря =)

Чет Сеп 04, 2014 2:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:43 pm
Мнения: 60
Местоположение: София
Skype: g.kesov
Автомобил: Subaru Forester, Subaru Justy
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ето, винаги има какво да се научи като нестандартна технология за ръждивото Джъсти :)

Следва авангардна технология за изкърпване на прогнилите прагове със стъклопласт и външно тапициране с алуминиев лист 4 мм. Проектът започва тези дни :)

Пет Сеп 05, 2014 12:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор